Kampaň Budvaru nazvaná "No" s hercem Janem Třískou poukázala na to, že stejně jako slavný herec, který v 70. letech emigroval a řekl "NE" komunismu, značka říká "NE" kompromisům při výrobě a obchodní strategii.
Image kampaň Wüstenrot k uvedení produktu ProSichr pak ukázala výhody rizikového životního pojištění na příkladech protivného hokejového fanouška či rozčíleného mafiánského bosse.
Kampaň Budvaru získala Zlatého Louskáčka také v kategorii TV/Cinema, propagace ProSichr ve stejné sekci získala bronz stejně jako "Skokani Zadara Volaniče" pro T-Mobile od agentury Saatchi&Saatchi.
V kategorii venkovní reklamy získala Zlatého Louskáčka kampaň "Bird Houses" pro Českou filharmonii od agentury Havas Worldwide, jejímž cílem bylo poukázat na to, že klasická hudba může být zábavná a inspirativní. V sekci print získala zlato mimo jiné kampaň "Nepotopitelný bagr" pro společnost Bagger od agentury Rust, Klemperer.
Oslava kreativní reklamyLouskáček je nejstarší česká soutěž v oboru kreativní reklamy, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur. Projekt je součástí soutěže The ADC*E Awards - Best of European Design and Advertising, do níž vítězné práce z Louskáčka automaticky postupují. Evropské reklamní klání se pravidelně pořádá v Barceloně. |
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |