Pobočky ČEZ zavřel v pátek, znovu budou otevřeny v pondělí 5. prosince.
„V žádném případě to neznamená, že nebudeme v tomto čase řešit požadavky zákazníků. Nepřetržitě fungují naše call centra, na kterých stovky našich operátorů odbavují požadavky zákazníků,“ řekl mluvčí firmy Roman Gazdík.
ČEZ žaluje Škodu JS, kvůli chybám v kontrolách potrubí v Dukovanech |
Průměrná denní návštěvnost zákaznických center ČEZ je podle něj zhruba 2500 lidí.
Změna systému souvisí s oddělením obsluhy klientů distribuce a prodeje firmy. Společnosti ČEZ Prodej a ČEZ Distribuce mají nyní samostatné informačně technologické systémy pro obsluhu zákazníků. Odděleně začínají fungovat i zákaznické telefonní linky.
ČEZ již dříve uvedl, že náklady změny a inovací IT systémů činí stovky milionů korun.
Kvůli změnám společnost už dříve omezila některé služby. Kvůli přechodu na nový systém nefungovala na čas například webová aplikace ČEZ ON-LINE. Postup firmy kritizovali někteří zákazníci. ČEZ dříve uvedl, že s projektem souvisí změny v celkem 40 informačních systémech. Pro dodavatele, společnost SAP, šlo o jednu z největších operací v Česku v posledních letech.