Anna, která se zabývá správou financí klientů primárně z řad malých a středních firem, nabízí aplikaci, kartu a podnikatelský účet. Právě při platbě kartou aplikace v telefonu zamňouká.
Společnost přitom s nápadem přišla po konzultaci se „zvířecí psycholožkou“ Ellenou Hinsonovou.
Mňoukání má přimět k zodpovědnosti
Podle společnosti má devadesát procent firem problémy se správným řízením svých financí. Nepříjemný zvířecí zvuk při každé platbě má pak majitele přinutit, aby si každou útratu pořádně promyslel. „Mňoukání je skvělý způsob komunikace – je krátké, pronikavé, ale ne rušivé, a zároveň nás okamžitě upozorní, že kočka něco potřebuje,“tvrdí Hinsonová.
Banky nabízejí platební karty už prvňákům. Odborníci varují, že je to brzo![]() |
Nejde rozhodně o nový koncept. S podobným, avšak méně elegantním řešením, přišla před časem i britská bank HSBC
Finanční dům přišel s „pošťuchovací“ službou v rámci bankovní aplikace. Ta klientům automaticky posílá zprávy například ve chvíli, kdy přečerpají peníze na svém bankovním účtu, či je upozorní, když se jejich spotřební návyky vychýlí oproti normálu.
Ostatně to, že bankovní aplikace posílají upozornění svým klientům o provedení platby, či změně na účtu, nabízí i většina tuzemských bank.