náhledy
Český letoun L-39NG.
Autor: ČTK
Český letoun L-39NG.
Autor: ČTK
Letoun vzlétl z ranveje, následně vystoupal do výšky 5 000 stop (více než 1500 metrů) a po 30 minutách úspěšně přistál zpět na letišti ve Vodochodech. Pokročilost letounu umožnila realizovat během prvního letu i některé vývojové zkoušky.
Autor: Aero Vodochody
L-39NG při přistání. Letoun je vysoce efektivní proudový cvičný letoun schopný plnit roli lehkého bitevníku. Jde o jednomotorový dvoumístný letoun s vyspělým digitálním kokpitem.
Autor: Aero Vodochody
Letoun L-39NG od firmy Aero Vodochody vychází z aerodynamické koncepce původních letounů L-39.
Autor: Aero Vodochody
Na snímku český stíhací letoun L-39NG
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
S novou generací českého proudového letounu poprvé letěli tovární testovací piloti David Jahoda a Vladimír Továrek.
Autor: Aero Vodochody
První stroj L-39NG letěl již v konfiguraci sériového letounu včetně finální verze vylepšeného mokrého křídla a vstupů vzduchu do motoru.
Autor: Aero Vodochody