náhledy
Michal Strnad (vlevo) a jeho otec Jaroslav Strnad na snímku z května 2018.
Autor: Petr Topič, MAFRA
V současné době DAKO-CZ patří mezi nejvýznamnější výrobce brzdových systémů a komponentů pro kolejová vozidla.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Obchodní manažer Stanislav Pechar se konstrukci brzdových systémů v DAKO-CZ věnuje celou svou profesní kariéru.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Ředitelka společnosti DAKO-CZ Dagmar Matúšová
Autor: MAFRA
DAKO-CZ
Autor: MAFRA
DAKO-CZ
Autor: MAFRA
Obchodní manažer Stanislav Pechar, který se konstrukci brzdových systémů v DAKO-CZ věnuje celou svojí profesní kariéru.
Autor: Petr Topič, MAFRA
DAKO-CZ
Autor: MAFRA
Obchodní manažer Stanislav Pechar ve zkušebně
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dnes je firma jednou ze tří světově významných výrobců brzdových systémů pro kolejová vozidla.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Generální ředitelka firmy Dagmar Matúšová
Autor: Petr Topič, MAFRA
Jak brzdí vlaky? Srdcem brzdy je vždy rozvaděč, brzdění vlaků ale způsobuje změna tlaku vzduchu v brzdovém potrubí. Vlak začne brzdit ve chvíli, kdy dojde k poklesu tlaku v potrubí, kterým je propojena celá souprava.
Autor: Petr Topič, MAFRA
V současnosti ve firmě pracuje přes 500 zaměstnanců z toho 107 žen.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Michal Strnad (vpravo) a jeho otec Jaroslav Strnad na snímku z května 2018.
Autor: Petr Topič, MAFRA