Z hlediska inzerentů představují desítky obrazovek v každé větší nemocnici především reklamu, kterou nelze na rozdíl od běžného vysílání ani přepnout, ani vypnout. A podle prvních průzkumů toto vysílání v čekárnách skutečně sleduje více než 80 procent všech přítomných lidí.
PLECHY K PRONÁJMUAž několik tisíc měsíčně si mohou lidé vydělat, když nechají své auto polepit reklamou. Zájem je obrovský, mezi majiteli aut je však tvrdá konkurence. Největší šanci má majitel octavie z Prahy, auta z vesnic naopak zůstávají "na ocet". |
V plánu je rozmístění téměř tisícovky obrazovek po celé republice. Ty kromě vysílání reklamy umožňují nemocnicím také prezentaci zábavných, informativních nebo i vlastních pořadů.
"Nechceme být čistě reklamní televize, chceme působit hlavně informativně a edukačně. Reklama tvoří asi sedm až 14 procent času a zhruba v tomto rozmezí se chceme držet. Jsme si vědomi toho, že pokud se to změní na čistě reklamní kanál, za deset minut se nebude nikdo dívat," dodal Petrželka.
Další podrobnosti o reklamní masáži v čekárnách a těch kdo na ni vydělávají si přečtěte v dnešním vydání deníku