náhledy
Nejen za historickým kobercem. Na počátku byl nedostatečný prostor v novém kulturním centru. Vedle stojící fara ale také nestačila. Architekti se proto rozhodli pro dostavbu. Fara si zachovala původní ráz, kvůli dřevomorce z ní však zůstaly prakticky jen obvodové zdi. Výsledek ve Vratislavicích stojí za návštěvu, už kvůli historickému koberci z někdejší továrny Ginzkey.
Autor: GI VRATISLAVICE
Nejen za historickým kobercem. Na počátku byl nedostatečný prostor v novém kulturním centru. Vedle stojící fara ale také nestačila. Architekti se proto rozhodli pro dostavbu. Fara si zachovala původní ráz, kvůli dřevomorce z ní však zůstaly prakticky jen obvodové zdi. Výsledek ve Vratislavicích stojí za návštěvu, už kvůli historickému koberci z někdejší továrny Ginzkey.
Autor: GI VRATISLAVICE
Nejen za historickým kobercem. Na počátku byl nedostatečný prostor v novém kulturním centru. Vedle stojící fara ale také nestačila. Architekti se proto rozhodli pro dostavbu. Fara si zachovala původní ráz, kvůli dřevomorce z ní však zůstaly prakticky jen obvodové zdi. Výsledek ve Vratislavicích stojí za návštěvu, už kvůli historickému koberci z někdejší továrny Ginzkey.
Autor: GI VRATISLAVICE
Nejen za historickým kobercem. Na počátku byl nedostatečný prostor v novém kulturním centru. Vedle stojící fara ale také nestačila. Architekti se proto rozhodli pro dostavbu. Fara si zachovala původní ráz, kvůli dřevomorce z ní však zůstaly prakticky jen obvodové zdi. Výsledek ve Vratislavicích stojí za návštěvu, už kvůli historickému koberci z někdejší továrny Ginzkey
Autor: GI VRATISLAVICE