"Celý tým redakce Aha! přejde pod vydavatelství Ringier ČR jako jeho nedílná součást," sdělila tisková mluvčí Ringieru Kateřina Kuchařová. Ringier podle ní tituly nesloučí: "Blesk a Aha! by se měly do budoucna i nadále rozvíjet a vůči sobě ještě více profilovat."
Aha! v červenci, v zatím posledním měřeném měsíci, prodával průměrně 142 738 kusů denně, Blesk 453 419 výtisků.
Deník Aha! dosud vydával podnikatel Sebastian Pawlowski ve své společnosti Ebika. List Aha! začínal v listopadu 2004 jako nedělník, loni v březnu se změnil na deník. Do roku 2005 stál v čele redakce Ondřej Höppner, po něm post šéfredaktora převzal František Nachtigall, se kterým se ve vedení Aha! počítá i nadále.
Deník Blesk vstoupil na český trh již v dubnu 1992 a od roku 2002 je nejprodávanějším tuzemským deníkem. V loňském roce se jeho šéfredaktorem stal Vladimír Mužík.
"Po prodeji televizních časopisů TV Plus, TV Revue, Týdeník Televize a TV Max vydavatelství Bauer Media v červenci letošního roku je koupě deníku Aha! dalším strategickým krokem Ringieru ČR," dodala mluvčí.