Tatra Trucks - vozy Phoenix vyrábí automobilka ve spolupráci s DAFem.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks
Autor: Petr Topič, MAFRA
Logo společnosti Tatra Trucks.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - slavná centrální nosná roura, která umožňuje sestavovat náklaďáky jako skládačku. Z „trubky“ vybíhají výkyvné polonápravy.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - automobilka dodává vozy armádám po celém světě.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - vojenský speciál šplhá do kopce na zkušebním polygonu. V pozadí výrobní areál automobilky.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - výrobní areál automobilky v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - vlajkovou lodí automobilky je model Phoenix.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - vlajkovou lodí automobilky je model Phoenix. Snímek názorně ukazuje, jak tatrovácký podvozek reaguje na zvlněný terén.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - vlajkovou lodí automobilky je model Phoenix. Snímek názorně ukazuje, jak tatrovácký podvozek reaguje na zvlněný terén.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - výrobní hala s rozpracovanými podvozky. V popředí jsou vzduchové měchy, které pomáhají zvládnout těžké náklady.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - do současného portfolia automobilky patří model Phoenix.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - do současného portfolia automobilky patří model Phoenix.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - od vojenských speciálů přes hasičská auta až po těžké náklaďáky pro civilní sektor.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - vojenský speciál.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - tradičními zákazníky tatrovky jsou hasiči.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Pohled do interiéru moderní tatrovky s ovládacími prvky na volantu.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - pohled do výrobního areálu automobilky.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - pohled do výrobní haly.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - rozpracované podvozky.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - z linky sjede denně kolem pěti nákladních aut.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - kotoučové brzdy namontované na části podvozku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - části podvozku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - výrobní hala.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks - kopřivnická automobilka patří mezi nejstarší výrobce na světě, kteří dodnes produkují automobily.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Tatra Trucks, výrobní hala v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Nové etapě podniku musel ustoupit i velký průmyslový komín, jehož zbytky ještě čekají na odvezení. Na jeho místě vyroste hala pro vývoj a inovace. V této high-tech kuchyni se v budoucnu uvaří zcela nové typy vozidel, které následně převezmou roli hlavního taháku společnosti Excalibur Army.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Momentálně zaměstnává nejvíce rukou v podniku právě uvádění starších strojů zpět do perfektního stavu. Při tomto procesu se potkávají v symbióze moderní technologie a postupy se zbraňovými systémy, které spatřily světlo světa v sedmdesátých či osmdesátých letech minulého století.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Zbrojařský byznys je ale pod drobnohledem státního dozoru, od běžného podnikání se výrazně liší, je silně regulován. Proto je pro společnost jako Excalibur Army klíčové, že může úzce spolupracovat s nejlepším možným zákazníkem na tuzemském trhu, Armádou České republiky.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Každé součástce se postupně dostane zvláštní péče. zpět k zákazníkovi musí jít ve špičkovém stavu. Na motory je v Excalibur Army největším odborníkem Radek Valůch.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Za brutální silou strojů, které místní závod opouštějí, je ale překvapivě jemná a svědomitá práce, jejíž perfektní zvládnutí trvá i desítky let.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Více než polovina naší průmyslové produkce míří na export.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Začátek procesu renovace pásového vozidla BVP.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Testovna motoru - motorová brzda.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Kabina raketometu MB-21 MT.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Raketomet BM-21 MT.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Motor před generální opravou.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Montážní hala.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Hlava válce - vačkové hřídele.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Hlava válce.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Detail prostoru uložení převodovky po povrchové úpravě.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
„Nejedná se o velké série, kde by se vyplatila automatizace, spíše se spoléháme na um a šikovnost lidí,“ přitakává Jiří Talanda.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Areál Tatra Defence Vehicle v Kopřivnici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Český podnikatel Jaroslav Strnad.
Autor: Foto CZECHOSLOVAK GROUP a.s.