Diskuze
Češi i Slováci v módě stále zaostávají za světem, říká návrhář
Slovenská značka TheG funguje na Slovensku již čtvrtým rokem. Nyní výrazněji expanduje i na český trh. Značka se soustředí především na kvalitu, jednoduchost a pohodlné nošení. Produkty mohou nosit ženy i muži bez omezení věkem. „Vůbec neřešíme cílovou skupinu. Přináším něco nového, co si na sebe mohou obléci jak sedmnáctiletí, tak i šedesátiletí lidé. V dnešní době je to totiž hlavně o tom, co se komu líbí, kam až zachází fantazie konkrétního člověka, a co vše se dá na sebe navrstvit,“ říká designér a stylista Lukáš Cuninka z týmu značky TheG Clothing.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
ZP