Logo O2 provázelo extraligu poslední tři sezony a navíc společnost ve své digitální televizi nabízela přenosy z hokejových zápasů. Zájem o ně však prý byl minimální. Agentura BPA proto jedná s partnery ze současného portfolia i s novými zájemci. Role titulárního sponzora se možná rozdělí na dva tři menší partnery.
Česká extraliga přijde o hlavní zdroj příjmů
PRAHA Značka O2 pravděpodobně zmizí z názvu hokejové extraligy. Český hokej tak přijde o šedesát milionů korun ročně. Mobilní operátor Telefónica O2 nevyužije totiž opci a neprodlouží smlouvu pro další sezonu. Podle Hospodářských novin by mělo být rozhodnutí oznámeno během tohoto týdne, ale agentura BPA, která vlastní marketingová práva na extraligu, už hledá jiné řešení.
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!