Diskuse k článku
Nová generace bankovních lídrů musí být univerzálně zaměřená
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
MirBanky by měly zůstat seriozními,konzervativními institucemi. Jestli chce nějaký mlaďas hrát bankovní poker, budiž. Ale zatím pořád většina lidí vydělává peníze natolik tvrdě, že na podobné hrátky nemá chuť. S nechutí v bance poslední dobou sleduji, jak se mi místo předem promyšleně vybraného produktu snaží vnutit jiný. A ještě do smlouvy napíší jiné úroky, než byly inzerovány na webových stránkách. A zvláště ČS je známá podivnou kombinací rigidity a nebezpečných inovací. |
![]() |
MirRe: Banky by měly zůstat seriozními,V poslední větě "je známá" opravuji na "se mi jeví". Aby bylo zřejmé, že jde o ryze subjektivní názor. |
![]() |
Tononemá to jednoduché...nějak se pan Kysilka musí živit resp. něco dělat a z pozice generálního ředitele Spořky to není jednoduché, tak plká... Prosím, berte na to ohled, trochu pochopení by neuškodilo, vážení diskutující :-))) |
![]() |
J. KřivanTomuhle hochštaplerovi stát svěří státní peníze?Jenom další krok do virtuálního pekla konzumní pseudospolečnosti. |
![]() |
J63o84s27&78#71241333246; 88C21a31l52v39e54r22a 7845820414656Plky a blábolyPříliš mnoho obecných a rádoby avantgardních plků o změnách procesů, modelů, myšlení, vtažení klienta, strašení "komu ujede digitální vlak, zanikne" atd. Přitom jde zcela o přirozený vývoj, který vždy probíhal a probíhat v tržním prostředí bude a vždy sebou nesl nové příležitosti pro některé a zánik pro jiné. Vždy technologie ovlivňovaly myšlení a chování a naopak. Radit, radit a radit, to je současný trend budování závislosti na poradenství. Vytvářet povědomí, že stojíme na prahu převratné epochy a transformace a že bez chytré "apky" a návodu "jak na to" si nelze úspěšně dojít ani na záchod. Je to až směšné. Přitom vše stačilo vyjádřit jedinou větou: Add value and differentiate. |
![]() |
J. Dvořák 732Nerad to říkám, ale tenhle člověk je blázen. Jsou dva způsoby, jak udržet "engagement" klienta: psychologicky ho manipulovat (FB hry a pod.), nebo mu jít z cesty a dát mu pocit moci a jednoduchosti (Uber). Čili: pokud nechci lidi manipulovat, tak jim musím porozumět, dát jim to, co potřebují, když to potřebují a jít jim z cesty. Pak je to bude bavit a budou se cítit dobře. Není třeba lidem lhát a tahat je za fusekli, oblepovat metra spamem, prznit rozhraní bankovnictví zaokrouhláním pro potřebné a další zbytečnosti. Inovujte hlavní produkt: směnu! |
![]() |
J17o25s42&40#79290366284; 28C97a15l82v39e69r87a 7765730954636Re:Naprostý souhlas! |