Diskuse k článku
Po českých silnicích jezdí až milion vozidel bez filtru
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. LepkaA až dobroserové zjistí,že koně nejenže vpředu koušou a vzadu kopou, navíc prdí a zamořují atmosféru ošklivým metanem a nežerou řepku , co pak ??? |
![]() |
J. NovýA právě proto"Ministr životního prostředí Richard Brabec (ANO) hovoří o společností přehlížené kolektivní sebevraždě. Státu však chybí nástroje, které by takové jednání postihovaly. . Když nemáme nástroje, tak zakážeme něco jiného. Třeba kouření v hospodách. Do kuřáckých sice každý chodil dobrovolně, což se u dýchání zplodin z aut bez filtru rozhodně říct nedá, ale zase se to dá dobře kontrolovat. :o))) |
![]() |
I12s27a37a80c 72N75e69w52t72o60n 8766799397527Příprava...... na nějaký "grantík" pro autoklub či jinou "neziskovku"? Klasický scénář - vytvoříme problém, patřičně ho zmedializujeme a nastavíme ruku pro pár desítek až stovek milionů na provedení pochybné studie, která přihraje autorům další příjmy. Jaká doba, takové mravy. |
![]() |
S47t86a20n93i66s40l27a43v 69T32o53m26á23š 1508453764822Brabec...Tenhle ministr nemusí ani promluvit, jeho inteligence řve na na dálku |
![]() |
I. VeselýAsi nadsazené čísloprotože jak při měření na ulici poznají jestli to určité auto filtr má mít či ne? Abych to vysvětlil - moje auto je rok výroby 2005 (koupené nové) splňující normu EURO 4 a dopátrat se zdá již filtr má nebo nemá nebylo jednoduché. Tento rok se bere za hraniční. Kontrolku pro filtr nemá takže filtr asi není. Typ a rok výroby -filtr asi je. Až typ motoru (značený třemi písmeny) dal jistotu že filtr nemá. To označení jsem našel pouze ve "velkém techničáku" tak nevím jak to machr z autoklubu pozná na autě jedoucím okolo. |
![]() |
Re: Asi nadsazené čísloSamozrejme nijak, je to jen palebna priprava na nejakou novou represi. Nastesti ale jezdim vyhradne benzinaky, takze se me tahle buzerace netyka. |
![]() |
J. LepkaRe: Asi nadsazené čísloTaké mám ten pocit. Ostatně náhled do produkce evropských automobilek dává jistotu, jen v minimu nových modelů je osazen diesel. Takže za nějakých 10 až 15 let bude po problému. Mezitím se ale stačí "kamarádi" napakovat a krátce poté začnou environmentalisti zase vřískat o vysoké spotřebě benzínu a nutnosti přejít na elektromobilitu. akže se začnou budovat nové elektrárny, jádro je fuj, OZE to nezvládnou a uhlí dochází a majitelé nových zdrojů už budou umět ofixlovat potenciální problémy s exhalacemi. Ale bude to dobrý důvod zvýšit daně a někoho dotovat. |