

Z produkce MTX. Dnes sběratelské unikáty, které vznikaly na základě škodovek.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Muzejní zákoutí.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Stroj pro milovníky dodávek. První generace Fordu Transit.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Jedním z exponátů je i legendární tramvaj T3.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Japonská legenda. První Toyota Corolla, kterou si mohli koupit zákazníci v socialistickém Československu. Corolly japonská automobilka vyrábí dodnes.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Depozitář na renovaci čekají desítky aut.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Flotila tatrovek. Muzeum vystavuje kompletní řadu vozidel Tatra 613. V popředí je umístěna sanitní verze.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Tuzexové vozy. Švédský Saab, americký Chrysler, britský Austin a červený italský Fiat 127 (zleva doprava).
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Šéf muzea a jeho nová hračka. V expozici se letos objeví vůbec první verze východoněmecké multikáry. Zajímavé je, že se vozidlo řídilo pomocí pedálů. Na snímku je Libor Kucharski - šéf strnadického muzea.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Pokračování příběhu užitkových škodovek. Asi nejslavnější dodávkou socialistického Československa byla škoda 1203. Na snímku hasičská a sanitní verze.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Škoda 1201. Tento vůz byl základem i pro užitkové automobily. Jejich expozice je ve strnadickém muzeu letošní novinkou.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Carevna. GAZ-21 byl první model značky nesoucí jméno „Volha“. Byl to sovětský automobil vyšší střední třídy vyráběný od roku 1956 do roku 1970.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Tatraplan (černý vůz uprostřed). Konstrukce s centrální rourou, motor umístěn vzadu a chlazený vzduchem. To je jasný rukopis kopřivnické automobilky Tatra.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Maluch. Polskou produkci zastupuje Polski Fiat 126p. Rozdíl mezi tímto autem a golfovým vozíkem není na první pohled příliš patrný.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Kořeny v leteckém průmyslu. Dnes již neexistující automobilka Saab, začala auta vyrábět až po Druhé světové válce. Na jejich designu je poznat, že seveřané předtím produkovali letadla.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Kabriolet z Mladé Boleslavi. První generace octávií patří k nejelegantnějším strojům, které v Československu vznikly.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Specialista na tatrovky. V muzeu návštěvníci najdou kompletní výrobní řadu osobních vozů kopřivnické automobilky.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Retroauto muzeum vystavuje i příslušenství, například trenažér autoškoly představující Škodu 120. Na snímku je dobová dětská sedačka.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Made in Czechoslovakia. Ceny veteránů v posledních letech rostou, a to včetně "obyčejných" škodovek.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
Krása chromů.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA