náhledy
Volkswagen LT 4x4 v úpravě firmy Seikel se startovním číslem 291 se účastnil závodů v Africe slavného Dakaru a také Rallye de Tunisie
Autor: Adamova velká cesta
Nomádský Volkswagen Caddy. Studie malého obytného auta, AutoMuzeum Volkswagen, Wolfsburg
Autor: Adamova velká cesta
Volkswagen Transporter z roku 1949
Autor: Adamova velká cesta
Ve střevech prapředka. Konstrukční řešení podvozku vozu Volkswagen Brouk se vzduchem chlazeným boxerem za zadní nápravou, AutoMuzeum Volkswagen, Wolfsburg
Autor: Adamova velká cesta
Schwimmwagen Type 166 - během války továrna otevřená ve Wolfsburgu v roce 1938 vyrobila jen 630 civilních aut. Zato pro vojenské účely vychrlila 65 tisíc strojů. Na snímku plovoucí jpeg
Autor: Adamova velká cesta
Poznávací znamení válečného vozu Volkswagen Brouk, zdvojené zadní okno
Autor: Adamova velká cesta
Nahý Volkswagen Brouk, přesněji řečeno jeho podvozek. Této koncepce se automobilka držela od roku 1938 až do šedesátých let minulého století, AutoMuzeum Volkswagen, Wolfsburg
Autor: Adamova velká cesta
Kommandeurwagen z roku 1946 a v pozadí Volkswagen T2b Allrad, AutoMuzeum Volkswagen, Wolfsburg
Autor: Adamova velká cesta
Kommandeurwagen. Tmavou karoserii brouka nese podvozek s pohonem všech čtyř kol, technicky jde o křížence štábního vozu K¨ubelwagen a civilního vozu
Autor: Adamova velká cesta
Italská kreace Biagini Passo v sobě skrývá Volkswagen Golf II Syncro, AutoMuzeum Volkswagen, Wolfsburg
Autor: Adamova velká cesta
Exponát s číslem 59 je prababičkou všech dodávek koncernu Volkswagen
Autor: Adamova velká cesta
Experimentální Volkswagen Transporter II poháněla turbína, AutoMuzeum Volkswagen, Wolfsburg
Autor: Adamova velká cesta
AutoMuzeum Volkswagen najdete ve Wolfsburgu na na adrese Dieselstrasse 35, nechybí tu ani obchůdek s upomínkovými předměty
Autor: Adamova velká cesta
Amarok jako pětidveřový off-road - Volkswagen postavil studii VW Amarok RUV na základě svého pick-upu, konkurovat měla třeba Mitsubishi Pajero Sport, do výroby se vůz nedostal
Autor: Adamova velká cesta
Unikátní T2b Allrad - vystavovaná čtyřkolka z roku 1978 měla vzduchem chlazený čtyřválcový boxer. Motor z 1970 ccm dával výkon 51 kW
Autor: Adamova velká cesta
Unikátní T2b Allrad - vystavovaná čtyřkolka z roku 1978 měla vzduchem chlazený čtyřválcový boxer. Motor z 1970 ccm dával výkon 51 kW
Autor: Adamova velká cesta
Unikátní T2b Allrad prošel testy v severní Africe, do výroby se však nedostal, AutoMuzeum Volkswagen, Volkswagen
Autor: Adamova velká cesta
Schwimmwagen Type 166 - během války továrna otevřená ve Wolfsburgu v roce 1938 vyrobila jen 630 civilních aut. Zato pro vojenské účely vychrlila 65 tisíc strojů. Na snímku plovoucí
Autor: Adamova velká cesta
Plattenwagen, nenápadný exponát s číslem 59 a anglickou popiskou Cargo Platform Vehicle je prapřededkem všech dodávek Volkswagen, AutoMuzeum Wolkswagen, Wolfsburg
Autor: Adamova velká cesta