Wildu si rodina Jana Rychtaříka koupila, protože byl větší, než jejich původní obytný vůz, ve kterém rok putovali po Evropě.
Jan Rychtařík
Wilda v původní stavu. Majitel tvrdil, že obytný vůz je jen trochu zateklý.
Jan Rychtařík
Felix II. Obří zavazadlový prostor obytné dodávky od Jana Rychtaříka.
Jan Rychtařík
Rekonstrukce pokračuje. Z původní konstrukce obytného auta zůstaly jen boční stěny a kabina vozu s podvozkem.
Jan Rychtařík
Gaia. Celkový pohled do interiéru obytné dodávky, kterou postavil Jan Rychtařík.
Jan Rychtařík
Interiér Wildy po rekonstrukci.
Jan Rychtařík
Zadní část obytného prostoru Wildy.
Jan Rychtařík
Wilda už dostal novou střechu.
Jan Rychtařík
Wilda během rekonstrukce, která si vyžádala 1200 pracovních hodin.
Jan Rychtařík
Voda v konstrukci obytné nástavby napáchala značné škody. Snímek ze začátku rekonstrukce Wildy.
Jan Rychtařík
Terra. Vedle kuchyňského koutu je kompostovací WC a také sprchový kout.
Jan Rychtařík
Terra. Po rekonstrukci Wildy se Jan Rychtařík vrhl na vestavby do dodávek. Na snímku interiér vozu Terra pro dva cestovatele na základě Ford Transit.
Jan Rychtařík
Terra. Pohled do interiéru obytné dodávky, kterou postavil Jan Rychtařík na základě Ford Transit.
Jan Rychtařík
Terra. Po rekonstrukci Wildy se Jan Rychtařík vrhl na vestavby do dodávek. Na snímku interiér vozu Terra pro dva cestovatele na základě Ford Transit.
Jan Rychtařík
Terra. Obytný vůz postavený Janem Rychtaříkem v dodávce Ford Transit pro dva cestovatele, pohled do interiéru.
Jan Rychtařík
Terra. Celkový pohled na vestavbu do dodávky Ford Transit.
Jan Rychtařík
Rekonstrukce Wildy pokračovala v interiéru, už se rodí základ pro nábytek.
Jan Rychtařík
Původní interiér Wildy nezapře, že tento obytný vůz má svůj věk.
Jan Rychtařík
Pro početnou rodinu je důležité zázemí kuchyně s velkou pracovní deskou. A také dostatek úložných prostorů.
Jan Rychtařík
Práce se dřevem, práce s kovem, později přišla řada i na nové rozvody elektřiny a vodní hospodářství.
Jan Rychtařík
Obytná část Wildy s velkým stolem. Sezení se dá upravit na lůžko. Ve voze může spát až šest cestovatelů.
Jan Rychtařík
Jan Rychtařík do svých obytných dodávek montuje jedině kompostovací WC.
Jan Rychtařík
Jan Rychařík při rekonstrukci Wildy aneb práce všecho druhu.
Jan Rychtařík
Gaia. Sezení se dá přeměnit ve třetí lůžko. Ve voze na podvozku Ford Transit jak mohou cestovat i spát tři lidé.
Jan Rychtařík
Gaia. Pod zadním lůžkem dodávky je úložný prostor.
Jan Rychtařík
Gaia. Přední dvousedadlo obytné dodávky je otočné. Jako základ posloužil Ford Transit.
Jan Rychtařík
Gaia. Lednice této obytné vestavby je ukrytá v soklu sezení.
Jan Rychtařík
Gaia. Interiéru této obytné dodávky od Jana Rychtaříka dominuje velká kuchyně.
Jan Rychtařík
Gaia. Celkový pohled do interiéru dodávky, jako základ opět posloužil Ford Transit.
Jan Rychtařík
Felix II. Sezení v obytné dodávce, kterou postavil Jan Rychtařík.
Jan Rychtařík
Felix II. Prostorná kuchyňská část široku linkou.
Jan Rychtařík
Felix II. Celkový pohled do interiéru dodávky, kterou postavil Jan Rychtařík.
Jan Rychtařík
Dětské doupě v alkovně nad sedadly řidiče a spolujezdce.
Jan Rychtařík
Dřevo jako konstrukční prvek se u obytných aut udrželo pozoruhodně dlouho. Pokud ovšem do vozu začne zatékat, je zaděláno na pořádný problém.
Jan Rychtařík