náhledy
Zatímco auto z 90. let šoféra nutí myslet dopředu a včas si v prudším stoupání podřadit, protože jinak motoru dojde dech, nová toyota tyhle starosti řeší sama: stosedmdesátsedm koní je spřaženo s osmistupňovou automatickou převodovkou. Tahle dvojka pracuje efektivně a předvídatelně. Navíc má výkonu na rozdávání.
Autor: René Volfík
Zatímco auto z 90. let šoféra nutí myslet dopředu a včas si v prudším stoupání podřadit, protože jinak motoru dojde dech, nová toyota tyhle starosti řeší sama: stosedmdesátsedm koní je spřaženo s osmistupňovou automatickou převodovkou. Tahle dvojka pracuje efektivně a předvídatelně. Navíc má výkonu na rozdávání.
Autor: René Volfík
Toyota Proace Nomad
Autor: René Volfík
Toyota Proace Nomad
Autor: René Volfík
Toyota Proace Nomad
Autor: René Volfík
Toyota Proace Nomad
Autor: René Volfík
Toyota Proace Nomad
Autor: René Volfík
Na německých rovinatých dálnicích Proace Nomad se zařazenou osmičkou bez uzardění uhání rychlostí 150 kilometrů v hodině, ručička otáčkoměru se jen lehce přehoupne přes hodnotu 2000 otáček za minutu a auto dává najevo, že ještě nevyčerpalo své rychlostní možnosti. U jejího staršího příbuzného by se taková rychlost dala považovat za regulérní pokus o sebevraždu.
Autor: René Volfík
Luxusní kuchyňka Egoe v praxi
Autor: René Volfík
Toyota Proace Nomad
Autor: René Volfík
Luxusní kuchyňka Egoe
Autor: René Volfík
Luxusní kuchyňka Egoe v praxi
Autor: René Volfík
Zatímco v tyrkysovém voze řidič fyzicky cítí a také pořádně slyší každý výmol zanedbané okresky (auto poskakuje, skřípe, vrže), kterému se nevyhnul, podvozek Proace Nomad nerovnosti žehlí s příkladným úsilím.
Autor: René Volfík
Hiace kličkuje silničkami na Kokořínsku jako součást mikrokonvoje. V závěsu za ní jede poslední model dodávky od japonské automobilky: Toyota Proace Nomad
Autor: René Volfík
Luxusní kuchyňka
Autor: René Volfík
Od zahradníků v polovině minulého desetiletí přešla tyrkysová Toyota Hiace do soukromých rukou a stal se z ní nenápadný obytný vůz. Jeho majitel do nákladního prostoru položil dřevotřískovou desku s izolací, přidal dřevěnou skříňku na nádobí, kapsář na cestovní nezbytnosti a baterii květináčů, která slouží jako další odkládací prostory.
Autor: René Volfík
Toyota Nomad
Autor: René Volfík
K vaření je dispozici dvouplotýnkový vařič se zásobními plynovými bombami. Raní espresso na něm vyseknete jako nic
Autor: René Volfík
K vaření je dispozici dvouplotýnkový vařič se zásobními plynovými bombami. Raní espresso na něm vyseknete jako nic
Autor: René Volfík
Toyota Nomad
Autor: René Volfík
Skrývá v sobě umyvadlo s tekoucí vodou, lednici a vařič. Místa pro spaní vzniknou po sklopení sedadel pro cestující, na které se položí nosníky. Přes ty se roztáhne rošt postele a následně matrace.
Autor: René Volfík
Výsuvný kuchyňský “kout” je přístupný po otevření zadních dveří.
Autor: René Volfík
Vestavba od tuzemské firmy Egoé nabízí oficiálně zázemí pro dvojici cestovatelů. Výsuvný kuchyňský “kout” je přístupný po otevření zadních dveří.
Autor: René Volfík
S Toyotou Proace Nomad ujedete tři sta kilometrů na jeden zátah a nebudete mít pocit nadlidského výkonu.
Autor: René Volfík
S Toyotou Proace Nomad ujedete tři sta kilometrů na jeden zátah a nebudete mít pocit nadlidského výkonu.
Autor: René Volfík
Postavili jsme vedle sebe dvě auta od stejného výrobce využívané ke stejnému účelu. Letošní Toyotu Proace Nomad s profi vestavbou od české firmy Egoé a devadesátkovou Toyotu Hiace podomácku upravenou na obytnou.
Autor: René Volfík
Postavili jsme vedle sebe dvě auta od stejného výrobce využívané ke stejnému účelu. Letošní Toyotu Proace Nomad s profi vestavbou od české firmy Egoé a devadesátkovou Toyotu Hiace podomácku upravenou na obytnou.
Autor: René Volfík
Toyota Nomad
Autor: René Volfík
Testovaný Nomad byl vybaven jen jednou zadní řadou sedadel. Nabízel před ní tedy luxusní místo pro nohy, kam se pohodlně vešly věci a zásoby na několikadenní cestování i skládací kajak s pádlem
Autor: René Volfík
Postavili jsme vedle sebe dvě auta od stejného výrobce využívané ke stejnému účelu. Letošní Toyotu Proace Nomad s profi vestavbou od české firmy Egoé a devadesátkovou Toyotu Hiace podomácku upravenou na obytnou. Ano, srovnáváme nesrovnatelné. Jak to dopadlo?
Autor: René Volfík