PRAHA Česká televize vyhlásí v nejbližší době tendr na prodej svého reklamního času, uvedl deník E15. Prodej momentálně zajišťuje společnost Media Master (dříve Arbomedia), která se tendru také zúčastní. Jde o rozpočet ve výši 755 milionů Kč ročně. Současná legislativa umožňuje, aby reklama tvořila tři čtvrtě procenta vysílacího času ČT1 a půl procenta vysílání ostatních programů České televize. Dosavadní pětiletá smlouva s Media Master vyprší na konci letošního roku. Prodej reklamy v České televizi má podle současné legislativy skončit v době, kdy bude ukončen přechod na digitální vysílání, tedy během roku 2012. Stále se však diskutuje o případné možnosti jeho zachování.
ČT začne hledat prodejce reklamy
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
Jak ukončit válku na Ukrajině? Turci předložili nový návrh: zmrazení hranic na současné frontové linii
Změny pro nový školní rok: ukrajinské třídy i asistenti mají skončit. Škrty pocítí také čeští žáci
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...