Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

D1 po přívalu sněhu opět zkolabovala. Kamiony nemohly vyjet kopec, policie odkláněla dopravu

Dálnice D1 ve směru na Prahu byla na Vysočině po 16. hodině několik desítek minut neprůjezdná. Mezi 90. a 112. kilometrem museli za asistence policie projet sypače. Policie na Twitteru informovala, že na 98. kilometru ve směru na Prahu uvízly kamiony, které nemohly vyjet kopec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4. 1. 2019 3:35

Jo, je to drzost, když v lednu padá na Vysočině sníh, jen co je pravda.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 21:59

Kdy vyženou Ťoka?

0 0
možnosti

4. 1. 2019 3:42

A myslíte, že jiný ministr zařídí, aby v lednu na Vysočině nepadal sníh? Ono to je asi takto: Někdy kolem roku 2000 jsem se s kolegy vracel ze služební cesty z Brna. A na Vysočině nás zastihla sněhová kalamita. No, na D1 jsme strávili hezkých 11 hodin, a to jen chvílemi jsme popojížděli, jinak jsme většinou prostáli. A že by nás napadlo kvůli tomu volat po odvolání ministra, to ani náhodou. Prostě je to tak, že se občas něco takového stane. V Česku je to ale takřka vždy tak, že za vše někdo může, takže je třeba za každý prd někoho odvolávat či zavírat.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 21:45

Měli by D1 zavřít pokaždé, když začne padat sníh, jinak bude zase kalamita. To by bylo jistější.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 21:16

Však už je leden.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 21:15

Tunely místo kopců, tunely na svazích kopců jsou trendem ve výstavbě dálnic pro dosažení vyšší bezpečnosti, snížení hlučnosti v krajině i ochrany komunikace za nepříznivých klimatických podmínek, tak se staví dálnice ve světě. S Ťokem a Babišem v ČR jen do kopce a z kopce a ještě k tomu to nemehlo Kroupa z ŘSD.

0 0
možnosti

4. 1. 2019 3:37

Aha! Takže Ťok a Babiš už mohou i za to, že D1 nebyla vystavěna celá v tunelech, že? Nu, Jindra, vy jste tedy materiál!

0 0
možnosti

3. 1. 2019 20:49

Je to legrační, protože když jsem začal chodit do školy koncem 40-tých let, tak zboží a různé materiály se přeposílaly vagóny se zbožím či materiály na místa určení a nějaký sníh nedělal železničářům problémy!! Kamióny nebyly potřebné a dálnice neexistovaly!! A šlo to!!

0 0
možnosti

T. Beren

3. 1. 2019 22:58

To bylo jistě správným naplánováním první pětiletky.

0 0
možnosti

V. Kotas

3. 1. 2019 19:25

Když byli ještě cestáři, tak byl dispečer na každém středisku ( několik na okrese ) a začali jezdit při každém náznaku sněžení, v případě potřeby vyjelo všechno co mohlo ( jezeďáci, agra ) bez potřeby povolení, jako je to dnes. Co jsou silničáři, tak je dispečer jeden na kraji a ti vyjíždějí až když začínají problémy. Problémová místa neznají prevenci.

0 0
možnosti

T. Beren

3. 1. 2019 23:09

Známý z Němčic mi říkal, že v Bernarticích dnes dělá na sypačích dohromady 20 chlapů. Jestli je to pravda, pak to prostě nemůže být lepší a na zastavení D1 musí stačit jen 2 cm sněhu.

0 0
možnosti

3. 1. 2019 18:38

ANO, už je líp. Dřív byla kalamita jednou za rok. Dnes je kalamita, kdykoli zaprší, zasněží nebo zafouká.

0 0
možnosti

Š. Apolen

4. 1. 2019 1:06

Dřív nebyla taková informovanost. Dnes mají media plno "krajánků" a každý si chce vydělat na chléb svůj vezdejší. Také se plýtvá se slovem kalamita. Dříve také u nás nebyla taková hustota dopravy a cestáři ošetřovali nejdříve kopce. Nesolilo se, sypala se škvára a drť.

0 0
možnosti