Diskuze
Rychlodráha povede tunelem
Děkujeme za pochopení.
Finrod Felagund
To není takový problém
proč neuvažuje radnice Prahy 6 jednoduše o zapuštění rychlodráhy pod zem v místě vedení současné trati ČD 120? Šlo by jen o to vykopat po celé délce hloubenou jámu (to snad není tak drahé), zapustit tam betonový tunel a na jeho "střechu" opět posadit trať ČD 120 ve stejné úrovni, jako je doposud.... a metro A na letiště je fakt kravina, nechápu, proč to radní tak drží, na letiště je samozřejmě mnohem ekonomičtější i efektivnější postavit po povrchu (třeba ve skleněném tubusu, aby tam nepršelo / nesněžilo) metro B ze Zličína, mezi kterým a letištěm jsou prakticky jen pole....
matěj
Re: To není takový problém
Metro Zličín - letiště je možno postavit o třetinu kratší a o padesát procent levnější.Proto jej postavit nelze.Zato trasu Kulaták -letiště lze vést podobně jako dálnici PRAHA -Brno přes České Budějice.
student
Re: To není takový problém
i nejstarší vozy metra (nyní již vyřazené) jezdily a jezdí bez potíží po povrchu, takže by se nemuselo ani nic moc zastřešovat ...
bohužel z dražšího projektu - větší všimné
IDOL STUDENTU /ČEHO?/
Re: Re: To není takový problém // PŘÍČINNÉ SOUVISLOSTI JSOU TROCHU JINAK, STUDENTE.
...... PRIORITNÍ PŘÍČINNÁ SOUVISLOST, KUDY JEZDÍ VEŠKERÉ VOZY METRA, SPOČÍVÁ V TOM, ŽE TYTO JEZDÍ PO KOLEJÍCH! A TEPRVE AŽ NÁVAZNĚ, POCHOPITELNĚ, KUDY TYTO KOLEJE VEDOU. JINAK "METRO" JE POJEM, KTERÝ SE VE SVĚTĚ VŽIL PRO OZNAČENÍ PODZEMNÍ DRÁHY. SMYSL PODZEMNÍ DRÁHY JE PRINCIPIÁLNĚ V TOM, ŽE PŘES VYŠŠÍ POŘIZOVACÍ NÁKLADY, OPROTI DRÁZE POVRCHOVÉ, ZAJISTÍ INVESTIČNÍ NÁVRATNOST PROVOZEM BEZPORUCHOVĚJŠÍM, ČASOVĚ RYCHLEJŠÍM, ENERGETICKY I PROVOZNĚ LACINĚJŠÍM, NEŽ PROVOZ POVRCHOVÝ S NEZBYTNÝM KŘÍŽENÍM TRATĚ S JINÝMI KOÍMUNIKACEMI A PODLÉHAJÍCÍM KLIMATICKÝM PODMÍNKÁM. TOTO POCHOPILI NAŠI PŘEDCI NEJDŘÍVE V LONDÝNĚ, KDE PROTO PROKOPALI POD TEMŽÍ PRVNÍ TUNEL PRO METRO V R. 1840.
PS ..... ZDÁ SE, ŽE TY JSI TOTÉŽ NEPOCHOPIL DOSUD
student
ale ty šášulko hloupučký
mimoúrovňové křížení nemusí být nutně podpovrchové, čili i trať povrchová může být vedena bezkolizně, chápeš to i ty ?
ani staré vozy metra klimatickým podmínkám nepodléhaly, a jízda na povrchu není ani o ň dražší než pod povrchem, není energeticky náročnější
student
Re: Re: Re: To není takový problém // PŘÍČINNÉ SOUVISLOSTI JSOU TROCHU JINAK, STUDENTE.
ENERGETICKY I PROVOZNĚ LACINĚJŠÍM
no už vidím ten laciný provoz ražené (40m hluboko) stanice Petřiny
ony například eskalátory nejezdí zadarmo, neopraví se zadarmo, osvětlení stanice není zadarmo, klimatizace (větrání) není zadarmo .... holt Idole stářím bIbneš
IDOL STUDENTU
Re: Re: Re: Re: To není takový problém // PŘÍČINNÉ SOUVISLOSTI JSOU TROCHU JINAK, STUDENTE.
...... ANO, METRO JE ENERGETICKY I PROVOZNĚ EFEKTIVNĚJŠÍ A TEDY LACINĚJŠÍ, PROTO JE VYBUDOVÁNO A PROVOZOVÁNO VE VELKÝCH MĚSTECH V EVROPĚ, ANGLII, NIZOZEMÍ, USA, KANADĚ, JAPONSKU JIŽ PŘES 100 LET A STÁLE PŘIBÝVAJÍ TRASY METRA DALŠÍ ....
....... CHCEŠ LI VĚŘIT, ŽE JE TOMU TAK PROTO, ŽE OSTATNÍ LIDÉ NEJSOU TAK CHYTŘÍ JAKO TY, ŽE NEPROKOUKLI JAK JE METRO OPROTI POVRCHOVÉ DOPRAVĚ NEVÝHODNÉ ..........BUDIŽ, ALE VĚZ, MILÝ MLADÝ SYNKU, ŽE V PŘÍPADĚ TÉTO TVÉ VYJÍMEČNOSTI SKUTEČNĚ O JAKOUSI .......
PS ....... O GENIÁLNÍ PROZÍRAVOST NEJDE ........