Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nové Porsche ničí koleje

Na nové nízkopodlažní tramvaje Škoda 14T si stěžuje už i dopravní podnik. V zatáčkách totiž těžké vozy ničí kolejnice. Dopravce tak koupí jen šedesát vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tonda

20. 1. 2009 8:50
Porsche bez stojících cestujících

V někteých částech je držení jen pro stojící 2m obry, tyčí se nedá držet normálně, protože ruka klouže dolů, leda se držíte křečovitěji.

Na křížení to drncá jako v žebřiňáku. Rozjezdy a zastavení jsou prudší nebo to řídí jen horší řidiči?

No lepší je si počkat na starou tramvaj. Za tuto "modernizaci" by měl někdo nést odpovědnost...

0 0
možnosti

Honza

17. 10. 2007 13:04
Ajta ajta, zmetek ničí koleje?

Tak ať si projektanti strčí takovou potvornost za klobouk.

0 0
možnosti

mmf

12. 10. 2007 18:41
Ptejme se , v které partaji je gnenrální ředitel Dopravních podniků

a na sekretariát této partaje poslat demonstrující poslance z parlamentu a senátu - jednak jezdí zadarmo , a druhak  to příliš drncá , asi jako tuneldědkovi na Hradě příliš drncal prasidentský SUPERB ( asi jim vypadávají tím drncáním zubní protézy a venušiny kuličky ze soudružek poslankyň ) . Jó , honóra je honóra . S vedoucí úlohou ODSS ve státě a v příštích volbách do (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti

Kodl

12. 10. 2007 18:27
Kdo ty tramvaje vybira,

ten urcite tramvaji jako cestuijici nejezdi. Je tam malo mista a ty neotacive podvozky, no to snad neni pravda!

0 0
možnosti

wolfis

11. 10. 2007 16:05
Zmanipulovane vyberove rizeni

A to neznate detaily za nichz se odehralo vyberove rizeni na tyto tramvaje. Podminky se nastavily tak, aby vyhrala jenom plzenska Skoda. Dusledkem je nekolikanasobne predrazeny vuz, neodpovidajici ani dnesnim standardum. (Zajimalo by mne, proc napriklad neni klimatizovany cely?)

To same je i v pripade zminovanych novych 250 ks. Praha chce 100% nizkopodlazni tramvaje s otocnym podvozkem. Nikdo to nema, protoze je to nesmyslne drahe a nema to zadny vyssi prinos pro cestujici.

Dusledkem bude, ze nam pak reknou, ze je potreba zdrazit jizdne (nejlepe s oduvodnenim, ze v zap. Evrope je jizdne Xnasobne vyssi; ale uz jaksi pozapominaji zminit, ze tam lidi jezdi mnohem lepsich vozech.)

Duvod: Existuji informace, ze majitelem Skody Plzen je pan Roman z CEZu. Ten diky CEZu (tj. diky penezum, ktere z nas CEZ vydre na predrazene elektrice; dnes uz je drazsi nez v Nemecku a ma snad CEZ takove naklady na jeji vyrobu jako v Nemecku a mame snad platy jako Nemci?) pak nakrmi politiky - modre i rude i cerne; tu zasponzoruje skolu syna pana prezidenta; tu prispeje na sportovni oddil kontrolovany prateli pana predsedy soc. dem. ... atd.  A ti si pak objednaji jeho predrazene nekvalitni tramvaje.

Neni nad statem posvecenou mafii, ktera nas vsechny legalnim zpusobem okrada.

0 0
možnosti

Honza

17. 10. 2007 13:07
Re: Zmanipulovane vyberove rizeni

Ptám se tedy kde jsou ti čačtí novináři, kteří by ukázali na takové ohavnosti? Zabývat se karvinami typu arogantní politik a nevěra premiéra, to jim jde. Jinak stojí za prdlačku.

0 0
možnosti

corvus

11. 10. 2007 11:37
tram

Dle mého názoru je dotyčná tram nejen značně ošklivá (ale budiž" někomu se může líbit - to je individuelní; mně svým vzhledem připomíná německý stíhač tanků Jagdpanther), ale co především, pro cestující je totálně nepraktická. Nechápu, kdo ze zdravým rozumem mohl podepsat objednávku a ke všemu 60ti kusů.;-€

0 0
možnosti

Pk

11. 10. 2007 11:10
Jeste k interieru

To, ze vevnitr neni absolutne misto, uz zde bylo napsano. Kdyz jeden stoji (a to jeste znacne nepohodlne), muzete zapomenout, ze byste kolem nej treba prosli na druhou stranu. A ve spicce je to uz nejvetsi tragedie, protoze kdyz je tramvaj treba jen do poloviny plna a nekdo chce vystoupit, musej pred nim vystoupit UPLNE VSICHNI, co stojej mezi nim a dverma. Absolutni hovadina jdou ty ridicovy dvere, protoze ten prostor za ridicem smerem k prvnim dverim je mrtvej - par sedacek, jinak se tam nikdo nevejde. Jednapulky sedacky jsou na pytel uplne. A uz vubec nechapu uzoucky dvere vzadu, kterejma vic nez jeden clovek neprojde. Kamos je nevidomej, nadava na tyhle tramvaje, kudy chodi. Neuveritelne mu to stizilo cestovani. Secteno a podtrzeno: RvRvRvRvRv

0 0
možnosti

Petr

11. 10. 2007 10:49
NEEEEEEEE !!!

Porsche je mozna pekna tramvaj, do ty doby, nez v ni poprvy jedete. Jsem jednoznacne PROTI vybavovani Prahy takovejhlema strojema!

0 0
možnosti

m

11. 10. 2007 9:23
VYPADÁ PĚKNĚ,ALE JEZDIT SE V NÍ NEDÁ!

Interiér řešil někdo, kdo v tramvaji v životě nejel a rozumu taky moc nepobral! Výstup a nástup trvá déle než u klasiky díky stísněnému prostoru a úzkým dveřím... Rv

0 0
možnosti

karel

11. 10. 2007 0:15
PROBLÉM-ŘIDIČKY TRAMVAJÍ.

pokud usedají na tato místa profesionálky-v pořádku.Pokud DP vezme jakoukoliv zkrachovalou existenci,nemůže se divit.Momentálně se např.snaží zviditelnit nějaká Mgr.Helmová prý studovaná právnička.Zkrachovalá advokátka,neúspěšná asistentka vypadlé parlamentní strany DU se snaží udělat karieru jako řidička tramvaje.Poskytuje rozhovory,nechává se fotit - po zádech DP si dělá karieru.Pokud dostávají řidičské posty takoví ztroskotanci jinde nepoužitelní-ano problémy jsou a budou.

0 0
možnosti