Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

LN: Chýlí se k bitvě o židovskou čtvrť

Jedna z židovských organizací je rozhodnuta překazit pochod neonacistů pražským Starým Městem, plánovaným na 10. listopad, den výročí tzv. křišťálové noci. Židovská liberální unie podle svých stránek na tento den svolává do Prahy „mladé zdravé sportovce a vojáky k aktivnímu odporu“ proti akci neonacistů z řad Mladých národních demokratů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stan

30. 10. 2007 8:22
jak se stat neonacistou?

to je celkem jednoduche, podobne jak za bolsevika se kazdy kdo netancil podle zaveru maticky strany stal kontrarevolucionarem, stane se dnes neonacistou kazdy kdo netanci podle zaveru sionisticke mafie, je okamzite zasuplikovan do patricneho supliku a uz mu to nikdo neodpare. Potom o nem pisi "neutralni" sdelovaci prostredky, vsechny vypatlane makovice si to prectou a zahlaholi rozhorcenim nad zlymi neonacisty a volanim po zakazech, nekdy, ovsem jen vyjimecne, to potrefi ty skutecne nacky. Jenomze jak rikal uz batuska Lenin, kdyz se seka drivi, letaji trisky tak co si lamat hlavu ze? Nedomrle rozoumky si stezi uvedomi, ze jednou do toho supliku mohou zapadnout sami.;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Jana

24. 10. 2007 20:54
Soudci jsou zakuklení fašisti.

Dala se jim příliš velká moc a oni si myslí,že si mohou všechno dovolit.Polovina je z nich bývalých bolševiků,udavačů a zrádců.Pro peníze by zavraždili vlastní babičku.Za poradu u právníka za 1 hodinu zaplatíčlověk 2OOO Kč i víc.je to ostuda,že dovolí takové fašounské demonstrace .

0 0
možnosti

Markus

24. 10. 2007 19:10
To neni Kocourkov,

to je horsi. V Kocourkove byli lide hloupi a nevzdelani. U techto skolenych soudcu je ale vzdelani spis na skodu. Muzou ve svych zavitech najit vic duvodu, jak :

potrestat cloveka, ktery se branil, neuvalit vazbu na nasilnika, takze jeho zena musi dostat  ochranku,  pustit vraha na svobodu, protoze byl o den dele ve vazbe, nez dovoluje zakon, pustit z vazby  gang zlocincu, kteri byli sledovani tri roky, nez je policie pochytala, protoze v terminu od -do nemeli k disposici advokata, povolit nacistum pochod zidovskou ctvrti...

Normalni soudce by mel bojovat proti zlocinu.Tihle lidi ale svym bazirovanim na litere zakona zlocin podporuji. Pro nesplneni odstavce ..paragrafu ..zakona.. jde zlocinec na svobodu a dal skodi, nebo zmizi za hranicemi apod. Snad ale nastoupi soudci, co budou mit pojem o tom, co to je spravednost.

0 0
možnosti

Emil XX

24. 10. 2007 19:35
Re: To neni Kocourkov,

Bohužel, toto pojetí "formálního" práva jsme po roce 1989 zavedli jako bůh ví jakou vymoženost.

0 0
možnosti

Karel008

24. 10. 2007 18:08
Ve státě, kde jsou povoleny symboly bolševického teroru, je možné všechno.

Fašistické orgie. To je jen důsledek bezprávního státu.

0 0
možnosti

rézi

24. 10. 2007 12:46
Naši novináři

zase jednou ukázali svou neschopnost přečíst text. Na stránce http://www.europortal.cz je znění výzvy ŽLU pro 10.11.2007 a ani slovo o výzvách pro mladé zdatné muže a sportovce. Zato je tam výzva pro členy Sdružení židovských odbojářů a vojáků (SŽOV). Takže nakonec snad ani z té novináři očekávané bitvy nebude nic. A pokud by se k něčemu schylovalo, tak určitě naše nestranná policie briskně zakročí!

Jen je divné, že nikomu z magistrátu ani soudu pořád nedochází, proč jde náckům při vyjádření solidarity s Irákem zrovna o toto datum a toto místo? Proč své city nevyjadřují třeba o Dušičkách na Karláku?

0 0
možnosti

Schumacher

24. 10. 2007 10:54
Před zákonem sjsou všichni rovni.

Když lidožrouti dostanou souhlas k průvodu a neporuší při tom zákon, budou požívat ochrany před rušením jako každý jiný. O tom se nebavme. Bavme se o tom, proč lidožroutství není zakázáno a důsledně potíráno.

0 0
možnosti

Markus

24. 10. 2007 20:28
Re: Před zákonem sjsou všichni rovni.

Lidozrouti mnohokrat prokazali, ze zerou lidi. Tak proc jim davat prostor znovu a znovu???

0 0
možnosti

Vanek

24. 10. 2007 10:53
Vitejte

v Ceske fasisticke republice. Bude nasledovat v pristich mesicich nebo letech Srbsko a bude mistni fasisticka verbez taky bombardovana? Jak muze byt fasisticky stat clenem EU?

Bojkotujte ceske fasouny, nekupujte zadny cesky vyrobek a omezte cestu do Ceske fasisticke republiky. Ceske republice fuj!!!

0 0
možnosti

milkom

24. 10. 2007 11:48
Re: Vitejte

Vítej oslíku - :-D

0 0
možnosti

čtenář

24. 10. 2007 10:40
Není žádný důvod k tomu, aby byla tolerována hnutí (a jejich vyznavači),

která již jednou dovedla svět na pokraj katastrofy. Český stát se musí rozhodnout na které straně barikády stojí.

0 0
možnosti

Vanek

24. 10. 2007 10:55
Re: Není žádný důvod k tomu, aby byla tolerována hnutí (a jejich vyznavači),

Cesky stat ma fasistickou vladu ktere nevadi nezakone pronasledovani cizincu.

http://www.geocities.com/gvanek2000/Proud_To_Be_An_AUSSIE.html" target="_blank" rel="nofollow">Fasisti ve stredu Evropy

0 0
možnosti

Marie K

24. 10. 2007 10:14
Děsí mě co se děje

Náckové nejsou jen zamindrákovaní  jedinci je to skupina lidí,kteří se lehce dají zmanipulovat svými vůdci ti v pozadí dobře vědí jak na takovou skupinu zapůsobit.Jejich krédo je násilí v každé podobě.Tady se nejedná o demostraci je to promyšlený záměr a provokace.Sama za sebe židy obdivuji za to jak umí držet pospolu a taky co dokázali a nechápu proč je proti židům tolik averze.

0 0
možnosti

Jakub S.

24. 10. 2007 10:40
- no právě proto přece...

0 0
možnosti

pedro

24. 10. 2007 10:08
no,

určitý problém vidím v okolnosti, že neonacisté mají pochod povolený, zatímco ti, co nesouhlasí, ne. Policie tak zřejmě bude nucena zasáhnout proti druhé straně. Je to tak trochu na hlavu, ale je to tak...

0 0
možnosti

čtenář

24. 10. 2007 10:10
Re: no,

Pochody, shromáždění se nepovolují, ale pouze oznamují. Souhlas úřadů v případě, že není ohrožen zákon a pořádek, jenom formálně pochod, shromáždění zaregistrují. Sumasumárum - obě shromáždění jsou řádně ohlášena.

0 0
možnosti