Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Vracet se domů pro ně asi opravdu nemá cenu

Ad LN 29. 2.: Hrad: Je to Topolánkova věc
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mmf

3. 3. 2008 14:52
Dokud bude v čechistánu vládnout odss

takto nejnebezpečnější mutant KSČ a pokračovatel jejích základních tradic , potom se nedoporučuje návrat do Čech nikomu , kdo přivykl životu v normální zemi . Tou česko nebude nejméně další tři generace . Rv(Y)Rv

Nejvíce úplně stupidních příspěvků zde píší autoři vesměs narození po roce 1989 , případně po roce 2000. TRus , který po nich na netu zůstává je opravdu ale opravdu velmi smrdutý . Měl by být pro ně založen portál - mladí komouši, modráci , oranžády , černoprde/lníci , zelené krávy , atd a do ostatních portálů by neměli být vpuštěni až po 21 roku věku . Pak snad malinko začnou tušit , jaké pitomosti zde psali .....(Y)>-(Y)

0 0
možnosti

kvik

2. 3. 2008 16:48
Dvoji metr

Potom mili brouci musite udeliti medajlicku za boj proti komunismu naoriklad i spartakiadnimu vrahovi Strakovi. Ano, goloubkove at zije odbojar protikomunisticky, bojovnik proti zlovolne spatakiade komunisticke hrdina demokraticky Straka.

Nu a dale nesmite oponenout udeliti vyznamenani napriklad skvostnemu odbojari Prochazkovi, ktery nepochybne v boji proti zlovolnemu zivoty nicicimu kapitalismu miliardy ukradl. Nezapomente take na hrdinu Kajinka! Tento uslechtily odbojar proti kapitalismu nekolik kapitalistickych prisluhovacu odstranil - samozrejme terminu vrazda zde nemuzeme pouziti, vidte moji mili idioti?

Nu a dale co medajlicka pro unosce Ceskoslovenskeho letadla a vrahu kapitana Micicy z roku 1972, kde je medajlicka? Konecne se rovnez snazili bojovat proti komousum zlovolnym a na bajny Zapad uprchnouti, ze ovecky skopove?

0 0
možnosti

mmf

3. 3. 2008 15:03
Re: Dv...... vražda je vražda --- řiká falmer ústy

šimona níže ....

šimone , krom toho,že jsi komunista , jsi také pejzoun ???? PRIVATIZAČN Í ???(Y)(Y)(Y)

0 0
možnosti

šimon

1. 3. 2008 10:23
vražda je vražda

Je to neuvěřetelné kolik tito vrazi mají zastánců,pak se divíme jaká je tu současnost.Vvždyť mašíny a spol nechťeli v žádné odbojové skupině pro jejich násilnické sklony a tak si utvořili svoji bandu ubližovali jen sedlákům.Když po nich šla bezpečnost tak začali prohlašovat že bojují proti komunismu(není jediný důkaz)a nakonec udělali to nejhorší,zavraždili spoutaného a pak účetního jeho zbraní který se nomoh bránit.Jsou to vraždy a nic jiného po právní stránce tenkrát i teď.Po těch letech bych je už nechal kde jsou ale ješťe jim dát metál a prohlásit že to je jeho celoživotní sen dát vrahům metál to už si z lidí ďelá opravdu p....?celej svět to teď bere že jim to dal za republiku,za nás za všechny a to je smutné a nelze se bránit.Pokud ten sen měl měl to udělat jmenoviťe za sebe a jemu podobné.Je mi zle z té arogance.

0 0
možnosti

Bolševickej hlupáku ...

1. 3. 2008 11:16
Re: vražda je vražda

Nedělej ostudu tomuto národu ! Děkuji.

0 0
možnosti

KUK

1. 3. 2008 9:38
moralni pravo ma 50 proc

stejne jako druhych 50 proc navic tech prvych 50 proc stridne secetlo efekty....

....3 stohy...6 mrtvych.....a neni o cem mluvit....

0 0
možnosti

spravedlnost

1. 3. 2008 8:17
KSCM = vrazi

Napsal jste to presne p. Velebo. 100 procentni souhlas. Nak se zapomnelo na tisice mrtvych, veznenych, zivotne odrovnanych lidi diky komunismu.

Nechapu dnesni lidi a hlavne tupou mladez ktera jim zacina fandit.

0 0
možnosti

Leon

3. 3. 2008 11:49
Re: KSCM = vrazi

Spravedlnost: Vezměte ji dělně do svých rukou a vychovejte pořádné děti, které by se nemusely upínat na levicové ideály - že jim mimo peněz nemáte co nabídnout ? Že vaše děti jsou tupé, je vaše individuální chyba a největší životní chyba, za kterou nesete před dějinami plnou zodpovědnost !!!VV

0 0
možnosti

ja ja

1. 3. 2008 7:57
přesvědčení

R^R^ souhlasím R^

0 0
možnosti

květa strnadová

1. 3. 2008 3:38
Přesvědčení

Patřím mezi Vámi uvedených 50%občanů,kteří nemohou považovat pány Mašíny za hrdiny.Pro úplnost - neskláněla jsem se nikdypřed komunisty. Znám trochu jiné hrdiny,i z rodiny,takové, kteří kvůli svému přesvědčení dlouhá léta nemohli najít práci,takové, kteří poznali komunistické žaláře, takové,kteří přesto, že byli na indexu ,pomáhali rodinám postižených.Pomáhali i finančně, ze svého mála a nenapadlo je získávat peníze přepadením a vraždami. Riskovali své zdraví a životy,ale přesto se nikdy nesnížili k takovému násilí  jako bratři Mašínové.Přes těmito lidmi se skláním,tito lidé jsou pro mne hrdiny. Není možné srovnávat tehdejší dobu s válečným obdobím - i přes zrůdnost komunistického režimu. Protože - chci-li bojovat proti režimu a získat finance na odboj,moje přesvědčení mi ani v totalitním režimu nedovolí přepadnout,zabít a oloupit účetního převážejícího výplaty.Pokud chci přejít hranice,nestřílím ve vnitrozemí,ale bráním se na "čáře".Rozumím jejich bolesti,rozhořčení,ale nerozumím činům.To byla velmi krutá hra na hrdinství.

0 0
možnosti

norbert clai

1. 3. 2008 6:20
Re: Přesvědčení

R^nic jiného než naprostý souhlasR^

0 0
možnosti

krok

1. 3. 2008 0:06
mašínové

Vážený pane Velebo, pletete si pojmy s dojmy a zsměňujete odboj s lupičstvím a sadistickými vraždami. Jsem ročník 1948, otce jsem poznal až v 7 létech po jeho návratu z Jáchymova, který si "vysloužil" protistátní činností. Vždy jsem si ho vážil a vážit budu a právě proto nemohu souhlasit s oceněním Mašínů. Podle otce i jeho dalších spoluvězňů to byli jen sprostí vrazi, kteří s odbojem proti komunistům neměli nic společného a kteří svými bestiálními činy ten odboj naopak velmi poškodili. I díky jejich zvěrstvům mohla KSČ získávát na popularitě a prosazovat tvrdší opatření proti "narušitelům" budování socialismu. Máte to asi v hlavě dost popletené, když jste schopen srovnat bezcitné vrahy s odbojáři 2.světové války, lituji vás, jste stejný fanatik a používáte stejné praktiky jako komunisté z 50tých let. Bestiální vražda chloroformem omámeného , svázaného a bezbranného člověka se nedá omluvit ani bláboly o protikomunistickém odboji. Vražda vždy zůstane vraždou.a je jedno, zda ji spáchal komunista, antikomunista či hluboce věřící.

0 0
možnosti