Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Barmská junta zabavila pomoc OSN

Barmská vojenská junta zabavila veškerou potravinovou i technickou pomoc, kterou Světový program pro výživu (WFP) poslal obětem cyklonu Nargis. Organizace OSN proto pomoc do Barmy prozatím přerušila. Junta však informaci označila na "neopodstatněné obvinění." Podle posledních informací by měla WFP pomoc obnovit v sobotu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Muki

10. 5. 2008 20:46
napad

Vzhledem k tomu, ze Burma bez ohledu na katastrofu stale vyvazi ryzi, tok by slo udelat to, ze tu ryzi od nich kupovat a vracet ji zpet na pomoc hladovejicim

0 0
možnosti

a ukazky v cem vlada lhala

10. 5. 2008 10:24
Kratky film s evidencama

http://video.google.com/videoplay?docid=-649993991751648213&q=9%2F11+justice

V parti minutach se dozvite o evidencich z 911, ktere se nam snazili tajit a lhat..

0 0
možnosti

Harpyje

10. 5. 2008 15:41
Re: Kratky film s evidencama

(Y)

0 0
možnosti

čtenář

9. 5. 2008 18:38
Barmská junta nejsou chilští vojáci,

ale jenom zbolševizovaná vražedná soldateska. Když tak kvákaj o tom, že pomoc přijmou jenom z Číny a Indie, tak by je měly čínská a indická vláda vzít za slovo, domluvit se na společné akci a vojska obou zemí by měla vtáhnout do Barmy a pěkně to tam pobít od plukovníka výše. Ne - od majora.  :-D 

P.S.: indická armáda už v roce 1971 vtáhla do Východního Pakistánu, když tam západopakistánské ozbrojené bandy masakrovaly tamní obyvatelstvo. Vznikl Bangladéš a indická vojska se ihned po stabilizaci poměrů stáhla.

0 0
možnosti

schmitke

9. 5. 2008 19:28
Re: Barmská junta nejsou chilští vojáci,

od politruků prosím humanitárně odpomoct bez hodnostních omezení. ;-)

0 0
možnosti

sara

9. 5. 2008 17:35
nemáš pravdu

0 0
možnosti

schmitke

9. 5. 2008 19:54
Re: nemáš pravdu

Ano, oni ten titulek nepsali, místo OSN parří LN

0 0
možnosti

milkom

9. 5. 2008 16:07
Posílejte jídlo, lidi ne!

Kretinos z OSN nevědí,

že v Barmě se už dávno lidi nejedí!

A novináři už vůbec ne,

jejich otrávené maso je nechutné!

;-D

0 0
možnosti

folltyn

9. 5. 2008 15:01
Škoda že nemají ropu

Škoda že nemají ropu, to by tam amíci šupli párek raket a bylo by uklizeno.A hned by šli osvobodit chudý lid,jako do Iráku.

0 0
možnosti

HOBBO

9. 5. 2008 15:56
Re: Škoda že nemají ropu

Imbecile nekomentuj prosim veci,ktere presahuji kapacitu tvoji tupe hlavy.Diky.

0 0
možnosti

milka

9. 5. 2008 14:50
a s těmi se přátelí

Paroubek a Zaorálek.Je to stejná krevní skupina.;-€

0 0
možnosti

TTSO

9. 5. 2008 13:18
maně si pamatuji, že pan Zaorálek označil Myanmare za stand

maně si pamatuji, že pan Zaorálek označil Myanmare za  víceméně standardní režim.

Myslím, že to byl ten samý pan Zaorálek, který vytrvale  říkal že Severní korea nedělá jadernou zbraň.

Jako další mě napadá otázka jak se k celé věci postaví Čína, jestli opět nejrychleji rostoucí ekonomika a pořadatel OH nedá nic nebo ve srovnání s ostatními pakatel..

0 0
možnosti

Michal 1

9. 5. 2008 12:18
Otazka

Typicky postoj diktatu, kteremu nejde o spoluobcany a humanitu, ktera je mu cizim pojmen, ale jen a jen o vlastni prospech, moc a udrzeni totality za kazdou cenu bez ohledu na vlastni lidi, na vlastni zem ale i bez ohledu na zbytek sveta! Kazda totalita je stejna, kazda ma co schovavat, co by ji kompromitovalo, kazda je zkorumpovana a krade ve velkym. Kazda totalita se diva na sve obcany pouze jako na lidsky material, jako na sve poddane nebo lepe jako na sve otroky - jako na pracovni prostredek, jehoz cena je temer nulova (uchvacen, sam se mnozi, sam se vyzivuje) a tudiz pokud nejake penize a prostredky prijdou, tak bez eficientni neutralni zahranicni kontroly skonci v bezednych kapsach byrokracie a barmskych mocipanu a poslouzi pouze k upevneni jejich moci.

Otazka: nebylo by humanejsi za techto podminek nic nedat a respektovat izolationismus,do ktereho se tato totalita hali a totalne ji od zbytku sveta odriznout? Nevedlo by to rychleji k padu diktatury a k osvobozeni lidi? Zni to krute ale neni nepravdepodobne, ze by timto "krutym systemem" izolace byl, pod carou secteno, pocet obeti (jak na zivotech, tak na kvalite zivota) mensi?

0 0
možnosti

pche

9. 5. 2008 14:19
Re: Otazka

a vy jste typicka ukazka sebepopiracstvi... viz. "Otazka: nebylo by humanejsi za techto podminek nic nedat a" .....

0 0
možnosti

rektor

9. 5. 2008 12:14
?

Pro militantni pacifisty - ok, o Iraku se da zpetne pochybovat, ale neni tohle presne cas na vojenskou intervenci namirenou proti generalum? Pokud nektery rezim nechava umirat tisice lidi denne jen aby se udrzel, neni to dostatecna zaminka?

0 0
možnosti

Barry Goldwater

9. 5. 2008 14:46
Re: ?

O Iráku (a Afgánistánu) bych nepochyboval ani zpětně. Irák byl přesně ten případ, kdy se muselo jednat. Věřím, že to Američané dotáhnou do konce, stejně jako dříve v Japonsku a Německu. Barma má smůlu v tom, že akceschopné síly musí řešit mnoho jiých problémů (zmíněné země rýsující se možnost zákroku v Iránu a S. Koreji), takže pro Barmu zůstávají Spojené národy, což je totéž jako nikdo. Barma má navíc plnou podpru Číny, takže pro i může Západ udělat asi tolik, co pro  Tibet , nebo co mohl udělat pro ČSSR  v roce 1968.

0 0
možnosti