Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Stačilo jen změnit obal

Oscarem oceněná dvojice Glen Včera zahrála v pražském Divadle Archa dvojice Glen Hansard a Markéta Irglová. Vstupenky byly podle pořadatelů vyprodány hned po zahájení prodeje. Duo doprovodili irští muzikanti z Hansardovy kapely The Frames - zahráli hity z filmu Once, skladby z dva roky starého společného alba The Swell Season i další písně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stepanz

10. 6. 2008 15:29
Vymazat?

Milá redakce, občas, když vulgarity v diskuzi překročí obvyklou míru, jsou takové diskuze smazány. Nechtěli byste zvážit vymazání článku, který je očividně naprosto špatný?

0 0
možnosti

Majkkl

10. 6. 2008 7:22
Tak jsem asi závistivej Čecháček,

ale poněkud stále nechápu to blbnutí kolem těch dvou. Film Once považuji za podprůměrnou rádoby citovkou, kterou si pustím jednou a pak už nikdy, jejich hudba se mi jeví jako celkem melodická, ovšem bez něčeho výraznějšího, co by mě posadilo na zadek a nutilo si ji pouštět. Dokonce už přelaďuju rádio, protože jejich oscarový hit mi leze na nervy, jak ho rádia hrajou dokola jako kolovrátek. Tak nevím...

0 0
možnosti

johannka

10. 6. 2008 8:49
Re: Tak jsem asi závistivej Čecháček,

Dobře, citovka to je, nevím, jestli podprůměrná. Jinak ten Glen a Irglová jsou zajímavá dvojka. Hansard je opravdu rozhodně víc , než průměr v tom svém ranku. Zjistěte si něco o něm. Je to prototypovej návod na to , jak se dělá profík v čemkoliv. Tedy podle jeho opravdovýho nasazení.  Irglová krásně zpívá a krásně se snaží. Poslechněte si od nich něco jinýho, také od každého zvlášť,  než tu doprovodnou a trošku přesladkou píseň "pouličního příběhu" .

Jestli z toho někdo udělal selanku, tak to media.

PS Já to udělala také tak, protože jsem byla naštvaná, jak z rádií jde pořád ta pochvalná selanka. Až jsem se rozhodla, že na  film se snad ani nepodívám i když se pak stal opak. Prostě jsem si zajistija hlubší informace o celém "románku" a jeho kvalitách   i nedostatku. Jak je zapuštěný v čase. Emoce tam fakt mají navrch , ale i rozum  a podle toho,  co jsem zjistila,   partě fandím. Že se zrovna dostala do toho šajnu reflektorů. Neřeší se tady snad smysl života a sociální problémy světa šoubyznysu, jak říkám já Češka.  Anebo ano? Bavím se jen už tím, že Irglová je od Ir a on je Ir. Anebo že před lety přijel do Valašskýho M. a jak se dostal k Irglům ,  už se tam prostě "usadil". I když vlastě néééé . Maréta byla malá holka a on se stal přítelem otce a rodiny. S Markétou se to pak vyšašilo později.

Se  zápornou kritikou jejich vystoupení v Praze je to, jako když Čech či Moravan dostane nobelovku a v česk. médiích se pisálek rozepíše narážkama na nekvalitu celéhopodniku  a následně bude diskutovat o tom,  že Nobel vynalezl výbušninu. Takže byl vlastně militantní agresivista. To mi asociuje kritika autorky článku k  vystoupení Glena a Markéty v Praze . Skutečně se zapíše do dějin, ono děvče. Do hudebních dějin , touto blbou kritikou. A hleďme, inu i ona se stává slavnou. Hmmmmmmmm. Ne že by holka pisatelka sehnala nějaká pozitiva , ale vlastně jen znehodnocuje  existenci  tvorby a aktu "vyšvyhnutí se" H a I.

O kvalitách dvojky = O

0 0
možnosti

Horst

9. 6. 2008 22:28
Obal, no tak jo.

Neznal jsem je a teď je díky filmu znám. Jistě nic převratného, ale to se dá říci o čemkoliv. Pokud se někomu líbí tenhle typ hudby, tak dostal další tip a ti ostatní to mohou rozebírat horem dolem, novináři ať si píšou. Ta deska je příjemná a Hansard rozhodně zpívat umí, narozdíl od divokejch blilů a různých ski.

0 0
možnosti

kukn

9. 6. 2008 23:54
Re: Obal, no tak jo.

Souhlas. Oscar upoutal pozornost, kdyby se mi ta hudba nelíbila, rozhodně bych ji neposlouchal jen kvůli zlaté sošce.

0 0
možnosti

johannka

9. 6. 2008 22:18
hmmm hrůůůůza

to na LN zaměstnávají neprofesionální břídilky. Kačurová by měla odejít. Někam dozrát. Ano dozrát a dovzdělat seRv

0 0
možnosti

imre

9. 6. 2008 20:50
nevím ,nevím

Duo Iglová&Hansard jsem před Oskarem nikdy neslyšel. Po Oskaru je rozeznám, ale fakt netuším, za co ho dostali. Oba dva mi připadají jako dvě šedivé myši.

 

S autorkou recenze tentokrát souhlasím.;-P

0 0
možnosti

Emanuel

9. 6. 2008 17:44
Frames

Frames je ne nová irská skupina, která objížděla svět a když se vyskytla ve městě co shodou okolností pobývám, tak jsem vždy na ně zašel a nikdy nebyl zklamán. Ani diváci, co na ně chodili. Nikdo neodcházel předčasně a vždy byly vyžadovány příspěvky. Hudba je druhu, co se mi líbí, tj rock hraný proto, že to tak cítím a ne proto, že (možná jednou) na tom se dají vydělat prachy.

Jsem rád, že dostali Oscara, zvýšenou publicitu si zasluhovali. Jinak to nic nemění na mém hodnocení té skupiny. Až přijedou do mého města, tak na ně zas půjdu. Doufám, že nebude problém sehnat lístky. To bych si pak řekl, že bez Oskara to bylo lehčí se na ně dostat.

0 0
možnosti

jsi

9. 6. 2008 16:40
Opravdu jen obal,

stejně zpívají na draka. Za pár něsíců po nich pes neštěkne a někde se udrogují.

0 0
možnosti

Jakub S.

9. 6. 2008 22:50
To sis ale ulevil nýmande, co?!

Jej - to ti musí teď být fajn... tos jim to DAL, CO?!

Burane.

0 0
možnosti

mmf

9. 6. 2008 15:47
nejen pizzu ,ale cokoliv z logiky irgelovského orgasmu

nutno hodnotit výlučně podle obalu , úžasné , jak málo stačí na os cára  . Hajzl papír bych hodnotil spíš podle obsahu než podle obalu .

Ještě  že Radecki a Mozart na to měli truchu jiný názor .

Krystyjáne  hmmhmmmhmmhchmmmm odcházím ....

0 0
možnosti

David Frej

9. 6. 2008 15:43
Oba zpivaji falesne!

Oba zpivaji falesne, poslouchejte je delsi dobu a prijdete na to.

0 0
možnosti

blanka5883

9. 6. 2008 16:08
Re: Oba zpivaji falesne!

Když jsem poprve slyšela Falling Slowly - na kurzu angličtiny - a měli jsme říct co je obsahem písně.

Když píseň dozněla, třída oněmněla. Nikdo nebyl schopen slova. Jediné co jsme potřebovali vědět, kde vzít to CD.

Překládali jsme to dva dny - a chtěli ji slyšet znovu a znovu ...

Nikdy jsem nic takového nezažila, ...

Jak se opovažuješ, říct něco takového, ti dva (zvláště Glen) mají takové charisma jako nikdo.

0 0
možnosti

plooter

9. 6. 2008 15:32
Autorka? Závost? Jak by jen mohla...

Dle mého názoru by tento článek nemohl bez špetky závisti vůbec vzniknout. Každá písnička se čase oposlouchá včetně Celine Dion a chytlavé průvodní melodie z Titaniku..stejně na tom časem bude i Falling slowly. Nezapomeňte prosím, že se jedná o Oscara za původní filmovou hudbu...to není Gramy! Tohleto nevypovídá o superkvalitě hudebníka ale o tom, že podle Akademie se tato hudba k tomuto snímku prostě povedla a sedlo to tam...pokud byla zrovna půlka Akademie v citovém rozpoložení, nedivím se, že to vyhráli. Hudba se mi líbí, úspěch jim přeji, ale vím, že mánie přejde.

Tak nějak netuším, kde vznikl důvod se v tomhle pitvat a ještě spíše s negativním vnosem. Těžko se věří tomu, že ony obecně omluvné glosy uvozující nevinnost a naprostý NEzáměr někomu škodit, jsou jen pouhým novinářským tlacháním, aby hned nebyl autor odsouzen!

Markéta je mladá holka, co víc jí přát, než takový fajn katapult? Vždyť dělá hudbu a dělá ji dobře, nebo se pletu?R^

0 0
možnosti