Diskuze
Přibývá aut, cyklistů i cestujících
Děkujeme za pochopení.
mmf
PO HADRÁKU SE NIKDO NEVĚNUJE ŘEŠENÍM DOPRAVY
V NEBOŽCE PRAZE .
Vyjímečně se zveřejní naprosté bláboly , aby se podpořilo odsouhlasení dalších miliard z rozpočtu Magistrátu , které poklidně dotečou ve finále do soukromých kapes modrých soudruhů, majitelů stavebních firem A NIKDO NIKDY NEZKONTROLUJE , KOLIK MILIARD SE ZAPLATILO ZA NIKDY NEPROVEDENÉ PRÁCE . NEEXISTUJE NIÍKDE PRÁVNÍ SUBJEKT , KTERÝ BY TOTO ZABRZDIL , NAOPAK , VŠECHNY KONTROLNÍ MECHANIZMY ,KTERÉ ZDE BYLY , BYLY V ZÁJMU ODSS ZLIKVIDOVÁNY .
Podobnosti s kauzou čunek jsou čistě náhodné .
Vladimir
zelena lez
Dalsi zelena lez : "Je tady patrný rozpor mezi tím, kolik lidí automobilovou dopravu ve městě využívá a kolik peněz do ní město investuje. Výdaje na městský okruh a další komunikace převyšují výdaje na tramvaje, autobusy či metro."
Hromadna doprava hlta MILIARDY dotaci pochazejicich od automobilistu kteri plati spotrebni dan z paliv. 26 korun za jizdenku nestaci ani na bankovkovy papir na kterem je jizdenka bankovkovou technologii vytistena. Vzpomente si , proc byly stazeny papirove dvacetikoruny a proc ubyva padesatikorun.
Navic je MHD neekologicka. 30 let stara Karosa ma technickou honoris causa udelenou STK primo v garazich. Jezdi od 04.30 do 24.00, prumerne veze dva lidi a ridic nechava na konecne bezet motor, protoze by tu trosku uz nenahodil. Spotreba 50l/100km, neboli 25l/100km a prepravenou hlavu.
Automobiliste zivi, MHD konzumuje. To je status quo a nez obcane daji mandat zelenym totalne ho rozhrabat, meli by premyslet o nekterych jejich "pravdach", i o tech ktere se zdaji byt vlivem jejich nepretrzite propagandisticke masaze zjevne.
Dotace by mely slouzit tomu, kdo je plati. To jsou automobiliste. MHD a kola zadny ekonomicky prinos nemaji. Jen ucpavaji mesto a omezuji lidi kteri se potrebuji nekam dostat.