Diskuze
'Neviditelné' semafory ohrožují
Děkujeme za pochopení.
Kolařík
Nebudete tomu věřit,
ale dneska jsem se vrátil z dovolené v Rakousku, a tam jsem viděl, jak v jedné obci umývali šraňky na dráze a okolo stojící různá návěští. Že bych někde viděl větve zasahující nad trať, to tedy ne. A to tady kdejaký bl*b kecá, že Rakušani jsou jenom pitom*ci. Někdy se faktu stydím za ten bordel, který tady všude je, a přitom je někdo placen za to, aby se staral o to, aby bordel nebyl. Ale proč se divit: Jakej pán takovej krám. Všimli jste si jakej ksindl je u nás ve vládě?
Transalp
Hádanka
Víte, co je horší, než státní podnik provozující železnici (dráhy a vlaky) ?
No přece dva státní podniky provozující železnici.
Mohl by mi někdo laskavě vysvětlit, proč na tuhle sebranku musím pod pohrůžkou uvěznění povinně přispívat na daních?
Sid
Smluvni vztah
Mel jsem pocit, ze CD maji se SZDC smluvni vztah o udrzovani cesty. Takove veci jako je prujezdny profil a udrzovani viditelnosti by v nem mely byt osetreny. Vcetne snkci, napravnych akci a podobne.
Jde ale o polostatni organizace a tak je mozne, ze to tam ani neni.
Uhuhu
Zapoměli na prezidenta, předsedu vlády a šéfa EU !
Hned jak by strojvůdce objevil zarostlý semafor, měl by o tom informovat svého nadřízeného. Buď SŽDC seznámí s konkrétním místem příslušné depo, nebo generální ředitelství ČD.
Uhuhu
Zapoměli na prezidenta, předsedu vlády a šéfa EU !
Hned jak by strojvůdce objevil zarostlý semafor, měl by o tom informovat svého nadřízeného. Buď SŽDC seznámí s konkrétním místem příslušné depo, nebo generální ředitelství ČD.
Vydlak
zerostli semafor je lepsi nez mechanicki sraki
neviditelnost me netrapi ale vcera jsem cekal pred zavrenima strankama 58 min nez projeli 3 lokalki kak se teprve nekdo obrezoval a zved sranki. A to nas navic bylo v aute vic pasazeru nez v tom splaszenim kufru. Stim by se melo neco delat.
Petr
Viditelnost je špatná
Ono se nejedná o lokální tratě, ale i o hlavní tratě! Například úsek Běchovice - Úvaly (leží na 1. koridoru, trať 010 z Prahy do České Třebové přes Pardubice), trať je tak zarostlá, že návěstidla jsou vidět pouze několik sekund před mašinou. Zde rozhodně není dodržen předpis o viditelnosti návěstidel. O průjezdném průřezu nemluvě, co si vlak nevyseká, nemá.
Stížnosti nemají cenu, již mnoho strojvedoucích psalo na tento úsek stížnost, co se změnilo? Nic.
Jděte do hajzlu zasraný úředníci !!!
Pavel
Re: Viditelnost je špatná
Vážený pane
s Vaším příspěvkem zásadně nesouhlasím. Návěstidla na této trati jsou umístěna na krákorcích nebo návěstních lávkách a to přímo nad traťovou kolejí pro kterou platí. Dále je vlevo i vpravo vně krajní koleje travnatý svah v šířce 10 m. Nejbližší stromy (klánovický les) rostou ve vzdálenosti 25 metrů od krajní koleje. A jsou to obyčejné břízy, buky a jiné listnaté stromy, ojediněle proložené jehličnanem (smrkem). Váš diskusní příspěvek je nepravdivý. Přeji mnoho spokojených km s ČD
L
Sprava nespravuje?
SŽDC (správa železniční dopravní cesty) by mela spravovat ale nespravuje? Jeste si pripomenme, ze pri jakemkoliv prudsim vetru padaji stromy na koleje. Rika se, ze za to prece muze ten vitr, ale ve skutecnosti za to samozrejme muze zase SZDC.
Pavel
Re: Sprava nespravuje?
dle zákona 40/1996 Sb. je odpovědný vlastník pozemku, kde strom roste. a není to jen SŽDC, ale i soukromé osoby, či obce a města.
Tvrdas
Nejprve procistit kosenim kulometem manazery českzch drah
..pak teprve bude poradek...