Diskuze
Masarykovo nádraží? Kauza podobná 'blobu'
Děkujeme za pochopení.
Vláďa
Určitě zachovat
nádraží. Hodně mých známých i ze širšího okolí dává přednost jízdě vlakem a přijíždí právě na Masaryčku. Obě nádraží znám - Hlavní na to zatím vážně nemá kapacitu, pokud kdy bude mít. Leda by Praha chtěla vyměnit vlaky za další balík autobusů zajíždějících do centra....
Obchody vymírají jeden za druhým - kromě Václaváku, Pařížské a Celetné není v Praze zajímavá nákupní zóna. Nový palác vážně nepotřebujeme, leda by Bémovu manželku už ty stávající nudily.
rok emigrací
Je příznačné, že soudruh radní Langmajer všechno...
...ví, všemu rozumí, ale kontrétní odpověť tam není žádná. Nesděluje, podle jakého projektu se postupuje, tedy který konkrétní projekt plánuje zrušení Masarykova nádraží, kým byl schválen, kdo podle něj staví atd. Nesděluje ani, kteří vlastníci žádají o změnu územního plánu, ale má plnou pusu anglismů. Z toho by se měl děsi Klaus a ne z toho co nám přínáší EU.
http://www.lidovky.cz/odpovedi.asp?t=LANGMAJER3" target="_blank">http://www.lidovky.cz/odpovedi.asp?t=LANGMAJER3
rok emigrací
radní Langmajer navíc i v mnohém lže....
http://www.novespojeni.cz/vizualizace_detail.php?id_swf=7" target="_blank" rel="nofollow">http://www.novespojeni.cz/vizualizace_detail.php?id_swf=7
JakoTuNejsem
Proč ten spěch?
Takových malérů za sebou snad Praha nepamatuje. Zešílel pražský magistrát? Zametá pod koberec vše co bylo připraveno, lhostejno zda jde o památky, kulturu, ducha města či jeho architektonický rozvoj ... všechno jedno. Žádná usnesení se nerevokují s nikým se nic nekonzultuje, ale většinová ODS na magistrátu už prohlašuje co s tím vším udělá. Nemohu si pomoci, ale pražský magistrát začíná páchnout více než pověstné české záchody.
matěj
Re: Proč ten spěch?
Protože Občanská Developerská strana půjde brzy do kytek.
ttt
hlavne ne muzeum
Nedokazu posoudit, jestli je to nadrazi potrebne nebo ne z dopravniho hlediska.
Ale pokud potreba neni, tak jsem pro at se zrusi a postavi se byty.
Hlavne tam nedelejte dalsi trapne muzeum, ktere zabere pozemky za miliardy, bude dotovano dalsimi miliony rocne a krome par nadsencu do nej nikdo neprijde.
xicht
Re: hlavne ne muzeum
Vůbec nevíte, o čem mluvíte. Muzeum má vzniknout v části, která již v provozu není. Ve světě se jedná o nejvíce navštěvovaná muzea s nejdražším vstupným. Turista v Praze určitě bude hledat obchodní centrum. A byty? Vedle magistrály budou jistě luxusní...
liba
to snad nemyslí pražstí radní vážně
Zrušení Masarykova nádraží má hlavně podivnou developerskou příchuť. Je na čase začít opravdu budovat prahu podle plánů, které město přiblíží obyvatelům nikoliv developerům adalším lobistům.
Bára
Jsem pro zachování Masarykova nádraží
a pro jeho modernizaci. Co se stane s obchody, když se k nim zruší přístup? Krámy zaniknou. Jste pro zachování nádraží?
Já ano. Proto, že vlak vozí do města ty, kteří nevlastní auto nebo nemají na něj a chtějí být zaměstnáni. Znám lidi, kteří touží vidět nové věci v Praze na vlastní oči, navštívit divadla, koncerty, zápasy, aniž by jim hrozilo to, že budou muset při návratu kvůli zákazu zastavení a špatnému parkování v nevhodné zóně hledat auto pomocí někde na jiném okraji města.
Kvůli zácpě se nebudou moci cestující dostat včas na letiště z jiného nádraží a vím, jak to vázne na všech výpadovkách z Prahy.
videnak
Re: Jsem pro zachování Masarykova nádraží
Je zajimave, ze zeleni nemaji nic proti zruseni nadrazi v centru mesta, ale v brne skacou jak pominuti jenom proto, ze mesto chce nadrazi o par set metru posunout.
rok emigrací
Bidlo se nám snaží vysvětlit...
...územní plán je v podstatě politická deklarace jak si radnice představuje rozvoj města. Bohužel je to vážnější, než prostá deklarace představ politiků. Pokud město změní územní plán v katastru nádraží a nějakou "shodou podivných okolností " vlastník nádraží prodá (mluvíme o miliardách, tedy o stavkách milionů úplatků, tam již jde ledacos :-)) a následně chce politická reprezentace tuto "deklaraci" napravit, může už nový vlastník požadovat náhradu škody, kterou mu tato "nová deklarace" způsobí.
Územní plán, by měl být dlouhodobě závazný dokument, který by se neměl měnit s příchodem nové politické reprezentace, neboť ná územní plán se odkazuje celá řáda zákonných norem.
Způsob, jakým radnice nakládá s tímto prostorem je hanebný a skutečně není pochyb o tom, že myšlení oněch radních je bolševické - tedy hamižné a lenivé, úplatné. Obávám se, že je to vážnější, než se nám to snažíte líčit vážený Bidlo.
Ainsel
dneska na Masaryčce spadl sloup - že by urychlovač zániku ?
Tak trochu to ve mě evokuje likvidaci některých domů strhnutím střech a okapů
A teď přijde razatní prohlášení, že nádraží je nebezpečné a je třeba ho atd ...
Mimochodem ten podpěrný sloup jsme viděl v pondělí a dělali ho zřejmě debilové , obcházel jsem to hodně širokým obloukem protože to bylo viditelně křehké... sem si myslel že je to provizorium na jeden den a další dny přijde něco lepšího a zjevně nepřišlo ..
Slávek
No toto
A co takhle zbourat Pražský hrad? Tam by byla ale krááásná vilová čtvrť a ten výhled.
Kanuk
Ignorantovy poznámky k Masarykovu nádraží
1) Bez úbytku funkčnosti by bylo možné zrušit ty části nádraží, které slouží nákladní dopravě. Pokud vím, je jich dost (plošně).
2) Stejně by bylo možné zrušit odstavná kolejiště. Těch je také dost.
3) Pokud někdo prohlásí, že nádraží bude zrušeno, jestli se nebude vyplácet, tak to můžou zavřít rovnou. Ještě jsem neslyšel, že by někde vlaková osobní doprava byla výdělečná. (Proto také "bylo nutno" zprivatizovat nákladní dopravu).