Diskuze
Za vlakovou tragédii obvinili dva inženýry
Děkujeme za pochopení.
BIDLO
NECHCI PRUDIT V TAKOVÉ VÁŽNÉ VĚCI, JAKO SE STALA U STUDÉNKY,
ALE KDYŽ JDEME K JÁDRU VĚCI, ZA LUMPÁRNAMI, KTERÉ SE DĚJÍ V ČESKÉM STAVEBNICTVÍ, NELZE NEVIDĚT NEPĚKNOU ROLI, KTEROU I ZDE SEHRÁL .......
PS ........ STARÝ ZNÁMÝ ŠKŮDCE ČESKÉHO STÁTU, JEHOŽ OTEC K NÁM PŘIŠEL PŘED WWII. Z HALIČE A KTERÝ SE VYVEZL NA SAMETOVÉ REVOLUCI AŽ NA POST NEJVYŠŠÍ /VIZ DISKUZE ZDE VPŘEDU/
Chocholoušek
Re: NECHCI PRUDIT V TAKOVÉ VÁŽNÉ VĚCI, JAKO SE STALA U STUDÉNKY,
Stav se někdy v Bohnicích. Dostaneš lízátko.
say yes
pozor na arbitráž
firmy Bögl & Krýsl,.Když vidí, jakí mizerní právnici zastupují náš stát, zkusí to obrátit ve svůj prospěch,a nakonec to odnesou daňoví poplatníci.V této zemi je vše možné.
PS. byl to jen žert.
Mario
Mizerná kvalita a bordel na stavbách
Stavebnictví se ocitá v cenové, personální a mananžerské krizi. Státní zakázky si regionálně rozdělují firmy dle dohodnutého klíče a vzájemně si práci zadávají. V Praxi to vypadá tak, že firma , která práci skutečně dělá je třetí až čtvrtá v řadě a na vlastní provádění jí zbývá jen almužna. Aby vytvořila zisk musí zaměstnávat neodborné nádeníky z východu a průsery jsou na snadě. Bohužel to takhle funguje všude.
M.S.
Re: Mizerná kvalita a bordel na stavbách
Plně souhlasím. Není to však chyba těch firem, ale systému.
Manfred
Poslat oba inzenyry za trest do Gruzie
Poslat oba inzenyry za trest do Gruzie, Amen !!!!
I-Worm
Re: Poslat oba inzenyry za trest do Gruzie
proč ne do Afganistánu, či Iráku?
RENÉ BIDLO (DONEDÁVNA IDOL)
JÁ, JAKO STAVAŘSKÝ ODBORNÍK
BYCH NĚCO TAKOVÉHO NEDOPUSTIL! ZE STAVEBNÍ PRŮMYSLOVKY JSEM SICE BYL NESPRAVEDLIVĚ VYLOUČEN JIŽ V DRUHÉM ROČNÍKU ALE PROTOŽE JSEM POTÉ ABSOLVOVAL VUML S VÝBORNÝM PROSPĚCHEM, MÁM UNIVERSITNÍ VZDĚLÁNÍ A PROTO ROZUMÍM STAVAŘINĚ LÉPE NEŽ NĚJAKÝ INŽENÝR! ZA ZŘÍCENÍ MOSTU MŮŽE ............
PS ....HALIČSKÝ ŽID KLAUS-PRUŽINSKIJ A SKANSKA!
RENÉ BIDLO TO IP 70.86.182
Re: JÁ, JAKO STAVAŘSKÝ ODBORNÍK
NEUPÍRÁM TI ABSOLUTORIUM VUMLU PO NEDOKONČENÉ PRŮMYSLOVCE, MILÝ IP 70.86.182, KTERÝ ZDE KRADEŠ NICKY, ANI TVÉ ANTISEMITSKÉ NÁZORY, AVŠAK .....
PS ... POKUD JDE O MNE, SKUTEČNÝ ING. A DOKONCE ARCH., ALE JSEM
Jindra
typicka ukazka ceske vychodnarske
slompackosti - cesi do EU nepatri
222
V dřevním kapitalismu Čechistánu je přece zisk nad
hodnotou lidského života.
Mejla
Ukázka "veřejných" zakázek. Státní objednávku dostane bílý
kůň, který ale danou činnost často vůbec neprovádí, jen shrábne zisk a práci za něj odvedou subdodavatelé. Podobně jede např. slavná Skanska. Pochopitelně státní zakázky jsou zhusta šité na míru několika firmám jako Syner, Metrostav či Skanska. Riziko, penále atd. zůstane na subdodavatelích a smetanu slíznou vyvolení. Pokud měl kdokoliv pochybnosti o tom, jak syndikát funguje, stačí se podívat např. na losování z Karlových Varů na Youtube, kde, jaká náhoda, zakázku získal opět Syner. Nakonec podobně probíhalo "losování" i na Ministerstvu obrany. Je to však již nekonečný řetěz korupce a gangy jsou za 20 let již natolik prorostlé se státní správou a policií, že na podstatě systému se nic nezmění, maximálně bude jeden gang vystřídán druhým.
F.
Re: Ukázka "veřejných" zakázek. Státní objednávku dostane bílý
..podle toho, co popisujete, je zřejmé, že kdyby se subdodavatelé na zmíněné vykašlali a našli si odbyt pro svou kvalitní práci někde v zahraničí, sešly by tyto firmy na úbytě ?
Myslím, že vítězové zakázek nesouzase, na rozdíl od svých subdodavatelů, rizika, bankovní záruky, reference atd. - tedy, neviděl bych to tak černobíle
Ivan
Proč?
Bylo to opravdu neštěstí. Lidí je mně velice líto! Proč se, ale neustále mluví o vlakovém či železničním neštěstí? Neštěstím bylo, že spadl silniční most! A že se stavbařům z mnoha důvodů nezadařilo! Železnice a tím pádem České dráhy nemohou za to, že tzv. soukromý podnikatel je nezodpovědný parchant!
J.G. Pašek
Škoda 176 miliónů . A kolik miliónů stála oprava toho mostu?
A kolik by stála, kdyby se to postavilo jak se má?
F.
Re: Škoda 176 miliónů . A kolik miliónů stála oprava toho mostu?
hmm, byla to oprava po 47 letech provozu mostu. Radši si zjistěte, o co šlo, než začnete pokládat podivné otázky.