Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Apple s Agátou

Španělský management někdejšího Českého Telecomu, dnes známého pod značkou Telefónica O2, završil radikální proměnu image své mobilní divize.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JK

26. 8. 2008 17:22
Pane Plesle

mobil od Eurotelu z vas "moviteho" neudela. Serte na image, poridte si treba Oskara a venujte se dulezitejsim vecem.

0 0
možnosti

ace2006

24. 8. 2008 21:23
PRAVDA

Plně souhlasím s autorem článku... vtipně, trefně a pravdivě popisuje nejen situaci spásy, ale i kormidelnici Titaniku.. Koneně se někdo odprostil od toho, ukazovat nám polodementní hňupky jako vzor pro naši mládež.... děkuji R^

0 0
možnosti

Mejla

24. 8. 2008 11:49
Eurosvazák Plesl by se měl nejdříve naučit česky, aby si

nepletl movité s mohovitým.

0 0
možnosti

Mejla

24. 8. 2008 11:48
Nepodceňujte mládež a neztotožňujte ji s nějakou šlapkou.

Hnusgáta není totéž co česká mládež, stejně jako dospělí nejsou totéž co Paroubek. Spodina, která připravuje reklamní akce, cpe všude figury typu Hnusgáty apod., protože jsou to kámoši.

0 0
možnosti

Ronaldo

24. 8. 2008 12:23
Re: Nepodceňujte mládež a neztotožňujte ji s nějakou šlapkou.

Jste naivní. Agáta prostě ztělesňuje svět hlavní skupiny, která si nyní půjde - první, druhý, třetí den... - koupit jsou lidé, kterým záleží na stylovosti, kteří mají tento telefon jako módní doplněk, sledují trendy, apod.. Pro tuto skupinu je Agáta prostě dobře vybranou tváří ať se to komu líbí nebo...

0 0
možnosti

mmf

23. 8. 2008 18:10
Kdokoli si na vývěsní štít pověsí fotky štětek

není nic vic a nic miň  než  pasák  .  Jestli má ódvě  nebo ótři koule , na tom nic nezmění .

Firmu asi řídí kykáni ze Španělska ,  kteří by doma v rodném Španělsku tuto šílenost nikdy neudělali , ale v Česku , kde kradou víc policajti než kykáni ?!?

   Jestli pro některé níže píšící puberťáky je Aagáta sexy nedostupný idol , tu druhou štětku ani neznám , pak chlapci jste na tom velmi špatně s vašimi možnostmi šáhnout si na to nejskvělejší místečko jinde než na skle vašich LCD monitorů a iPhonů ---;-D;-D;-D

Plesl má úplnou pravdu , tentokrát .

0 0
možnosti

Ronaldo

23. 8. 2008 18:25
Re: Kdokoli si na vývěsní štít pověsí fotky štětek

Jste úplně mimo, zaprvé nejsem dávno v pubertálním věku, za druhé Hanychová je v ČR jedna z nejznámějších modelek, která bývá spojována s večírky lepší společnosti, apod., čili kampaň přesně cílí na mladé, kteří tam patří či patřit chtějí, a ti jsou hlavní skupinou, která si iPhone kupuje, mnohem více než manažeři, kteří potřebují technické vymoženosti tohoto telefonu, na to jsou lepší přístroje, či si už dávno koupili jiné. Agáta ztělesňuje určitý styl a životní standard, které tyto skupiny mají či chtějí mít. Čili O2 správně vyhodnotilo, kdo je nejsilnější skupina potenciálních zákazníků a přesně na ně zacílila. Co na tom nechápete?

0 0
možnosti

Pan L

23. 8. 2008 15:31
Autor článku je tragický ňouma

Pane Plesl, promiňte, ale vy jste vemeno z ježka a to, co jste napsal je samosebou nesmysl a svědčí to o vaší neznalosti a chabém přehledu. Předpokládám, že jste si užil onanii nad fotkou Agáty Hanychové a pak si uvědomil hořkou pravdu - tohle nikdy doma mít nebudu a začal jste blinkat nesmysly. Příště, než něco napíšete, tak zapojte šedou kůru mozkovou. PS: nemám rád Agátu ani iPhone, aby bylo jasno.

0 0
možnosti

Bath

23. 8. 2008 15:29
Pan Plesl

měl zřejmě mobil od Eurotelu a domníval se, že to z něj dělá boháče. Co mu to ta Telefónica O2 provedla!

0 0
možnosti

Ronaldo

23. 8. 2008 13:22
Plesl o marketingu nic neví!

Tak odborně hloupý článek jsem už dlouho nečetl. Manažeři O2 si jasně uvědomili, kdo jsou hlavní zákazníci, kteří si tento telefon koupí si ho nekoupí pro technické parametry. Ty až tak skvělé nejsou, co naopak na tomto telefonu skvělé a mimořádné je jeho stylovost. Iphone si kupují převážně mladí lidé, pro které je tento telefon spíše módním doplňkem, něčím, co je řadí k určité skupině, kdo chtěl smart phone z pracovních důvodů dávno už ho dávno má. Nyní přicházejí ti, kteří ho chtějí jako ikonický módní doplněk a tudíž je právě "česká Paris Hilton" asi nejpovolanější tváří této kampaně. Článek pana Plesla je velmi hloupý...

0 0
možnosti