Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Izrael nejspíš čekají předčasné volby

Předsedkyně izraelské vládní strany Vpřed Cipi Livniová dnes uvedla, že chce doporučit uspořádání předčasných voleb, poněvadž se jí nepodařilo vytvořit novou vládní koalici, která by nahradila odstupující vládu Ehuda Olmerta. Volby by se mohly konat na začátku roku 2009.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tomahawk alias texas Bill

29. 10. 2008 20:16
rad bych ukazal fanatickym zidum

rad bych ukazal ortodoxnim fanatickym zidum v teto diskusi, ze existuji i zide velice pokrokovi. Jsou dosud v mensine ale rychle ziskavaji autoritu a vaznost zejmena mezi mladymi zidy. Zde mate odkaz na jejich stranku. http://www.jewsagainstcircumcision.org/

0 0
možnosti

Aussie

30. 10. 2008 3:06
Re: rad bych ukazal fanatickym zidum

To same plati i o muslimech. Take nejsou vsichni zfanatizovani protiizraelskou propagandou: http://www.arabsforisrael.com/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.arabsforisrael.com/

0 0
možnosti

so

29. 10. 2008 7:09
Re: Aussi - Video

http://www.youtube.com/watch?v=37MFa7ZKQWo&feature=related" target="_blank" rel="nofollow">Burning Conscience: Israeli Soldiers Speak Out

0 0
možnosti

so

29. 10. 2008 7:11
Re: Aussi - Video

http://www.youtube.com/watch?v=cA2PsnNGGl0&feature=related" target="_blank" rel="nofollow">Israeli Soldiers Refuse To Serve In Palestine: Part 1

0 0
možnosti

tomahawk alias texas Bill

29. 10. 2008 0:30
pratele

mohli by jste mi vysvetlit jak je mozne, ze vsude kde je vyssi koncentrace Zidovskeho obyvatelstva, puvodni obyvatelstvo reaguje na zidovske obyvatelstvo negativne? 

0 0
možnosti

Michaela

29. 10. 2008 1:11
Re: pratele

MÍSTNÍ DOMORODCI PRAVDĚPODOBNĚ NEJSOU SCHOPNI POJMOUT TOLIK LÁSKY, VŘELOSTI, TOLERANCE A DOBROSRDEČNOSTI ČIŠÍCÍ Z DĚTÍ DAVIDOVÝCH... JEJICH CHYBA, BOHUŽEL.;-(

0 0
možnosti

Nathan

28. 10. 2008 13:48
Prestanou ?

;-€

A prestanou vrazdit Palestince? Vid : http://www.prop.sk" target="_blank" rel="nofollow">http://www.prop.sk

;-€

0 0
možnosti

kopretina

28. 10. 2008 13:51
Re: Prestanou ?

Přestanou Arabi vraždit Izraelce? http://www.pravdaoislamu.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pravdaoislamu.cz   http://www.eurabia.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.eurabia.cz

0 0
možnosti

kopretina

28. 10. 2008 11:25
otázka pro soudruha kocoura

Soudruhu kocoure, ty bereš vážně so, která píše o iluminátech, UFO, ještírcích a dalších nesmyslech? Odpověz jednoznačně na otázku. Muki se tě už na to jednou ptal. To si mě zklamal. Sice s tebou nesouhlasím, ale beru tě jako názorového oponenta, nyní tě však považuji za psychopata jak tu so.

0 0
možnosti

kocour

28. 10. 2008 17:20
Re: otázka pro soudruha kocoura

Az na toho 'psychopata' (ke kteremu jsem naprosto imunni), pomerne prijatelny komentar, proto tez prijatelne odpovim. Predevsim, vsimam si faktu, a ignoruji jejich interpretaci at tou ci onou stranou, z nichz zadna neni spravna. Tento fakt je potvrzen naprostou polarizaci techto stran. Mam daleko jednodussi, ale lepsi meritko - proste si predstavim, jak bych se na veci dival, kdybych mel ten osud, ze bych byl narozen / byl obcanem kuprikladu Afganistanu,  Iraqu, Palestiny. A ma rodina nebo rodiny mych pratel by byly nejak poskozeny, at na zivotech, nebo na majetku zlocinnym vpadem cizi armady a okupaci. To je naprosto nestranny komentar; je mi zcela jedno, zda jde o okupanta ruskeho, americkeho, nebo ceskeho. V pripade israelsko-palestinskeho konfliktu, byl li bych tim Palestincem, zrejme bych nenavidel Israel a v mezich moznosti se branil. Byl li bych Israelcem, nikdy bych se podobnych akci proti Palestincum nezucastnil. To je, myslim, dostatecne jasne stanovisko. Ostatne, v Israeli zije dost lidi, kteri smysli stejne. Vlada, ktera tam je, nema prilisnou podporu.

Pokud jde o so, diskuse se netyka UFOs nebo 'iluminatu', ale Israele, a pokud se tyce tohoto subjektu, v podstate s ni souhlasim. 

0 0
možnosti

Michaela

28. 10. 2008 1:54
JAK SE TAK KOUKÁM...

JE ZDE VŠE PŘI STARÉM, "ZLÍ MUSLIMOVÉ SI NEUSTÁLE BROUSÍ ZUBY NA MÍRUMILOVNÉ EURO-AMERIKÁNSKÉ OBČÁNKY A STATEČNÍ IZRAELŠTÍ HOŠÍCI SE ZE VŠECH SIL UDATNĚ BRÁNÍ MNOHONÁSOBNÉ ARABSKÉ PŘESILE".;-);-P;-D MILÁ SO, OTEVŘÍT OČI TĚMTO SLEPCŮM JE OPRAVDU SISYFOVSKÁ PRÁCE.;-(

0 0
možnosti

so

28. 10. 2008 5:43
Re: JAK SE TAK KOUKÁM...

Mila Michaelo, je to tak, od malicka me vadilo nepravi. A tak i ted pisi a pridavam informace, jelikoz si myslim ze to nektere lidi zajima. I kdyz urcita skupina se to tu snazi zastavit vsemoznym stylem, ale takovych lidi na svete uz ubiva.

0 0
možnosti

Anthony

28. 10. 2008 0:59
Zvadla Kopretina

Mila Kopretino.

S potesenim zjistuji, ze se z tebe stal konecne 100% izraelec. Jsi vulgarni a netolerantni ke svemu okoli. Byla jsi jina v pocatcich, zaslepena preci vsak slusna.

Jak zachazis tak schazis

Anthony 

0 0
možnosti

Aussie

28. 10. 2008 7:28
Re: Zvadla Kopretina

Mily Anthony, mame u nas v praci 2 stoprocentni Izraelce, ani jeden z nich neni vulgarni a uz vubec ne nerolerantni. Jejich deti se kamaradi s detmi Irancu a nikomu to tu nevadi a nikdo neresi ze tamhle nekde v pousti za morem nejakej fanatik se samopalem vyhrozuje zidum svatou valkou a zahnanim do more.

Dalsich par Izraelcu jsem poznal kdyz jsem cestoval po jihovychodni Asii a tvuj popis 100% Izraelce na ne take nepasoval. Byli to uplne obycejni mladi lidi. Tak nevim, budto lzes nebo jsi na Izaelce mel desnou smulu...

0 0
možnosti

pokracuji

27. 10. 2008 17:02
Jak si to izraelci mohli dovolit? Na sve pratele?

http://www.youtube.com/watch?v=fRZSzdQuOqM" target="_blank" rel="nofollow">Israeli attack on USS Liberty (US Navy ship)

http://www.ussliberty.org/ The USS Liberty incident was an attack on a US Navy intelligence ship, USS Liberty, in ... http://www.ussliberty.org/ The USS Liberty incident was an attack on a U.S. Navy intelligence ship, USS Liberty, in international waters about 12.5 nautical miles (23 km) from the coast of the Sinai Peninsula, north of El Arish, by Israeli fighter planes and torpedo boats on June 8, 1967. It occurred during the Six-Day War, a conflict between Israel and the Arab states of Egypt, Jordan and Syria. The Israeli attack killed 34 U.S. servicemen and wounded at least 173. The attack was the second deadliest against a U.S. Naval vessel since the end of World War II, surpassed only by the Iraqi Exocet missile attack on the USS Stark on May 17, 1987, and marked the single greatest loss of life by the U.S. Intelligence Community. (http://www.youtube.com/results?search_query=USS+libery+is+attacked&search_type=&aq=f#" target="_blank" rel="nofollow">more) (http://www.youtube.com/results?search_query=USS+libery+is+attacked&search_type=&aq=f#" target="_blank" rel="nofollow">less)

0 0
možnosti

kocour

28. 10. 2008 3:53
Re: Jak si to izraelci mohli dovolit? Na sve pratele?

Episoda je snad nejlepe popsana v knize "Assault on the Liberty" ** od James M Ennes, ktery byl dustojnikem na lodi v dobe utoku, tedy primym ucastnikem. Kniha popisuje utok i dohru, kdy se americka ? administrativa snazila vse tzv 'zamest pod koberec'. Vcetne rozhazeni vsech preivsich namorniku po nejruznejsich lodich,aby si nemohli vymenovat a dale sirit sve zkusenosti, az po prime vyhruzky.

Ovsem doporucuji tez nespolehat se jen na tento pramen,Bylo by mozna vhodne pozadat o konsultaci znamou hystericku (kruci, zase preklep) kopretinu. Ta ti vysvetli, ze slo o omyl, Israelci priznali zodpovednost za incident  (coz nikdy neucinili), zaplatili skodu (dtto).Ze Israelci nevedeli, ze jde o lod USA, a ze je pusta lez, ze Dayan osobne naridil tento utok, proti protestum nekolika generalu, a ze dokumenty, ktere tuto nehoraznost tvrdi, jsou falesne. Ze Israelci vubec nevedeli, ze je nejaka americka lod v tech vodach. Zde si soudruzka ponekud protireci; slavny Mossad, ktery zde soudruzka obhajuje jako nejlepsi zpravodajsou sluzbu vsech dob, nevedel, ze tam ma spionazni americkou kocabku .How convenient ! Ale jinak je jeji prednaska obsazna a vysoce profesionalni. Nenech si ujit konec; bude  tam urcite "Israel se jenom brani nepratelskym arabskym hordam". Fsadim se vo kvotra.

** Ivy Books New York 1979, ISBN 0-8041-0108-6

0 0
možnosti

provadi

27. 10. 2008 16:44
Na youtube je mnoho dokumentarnich filmu co tam izraelci

http://www.youtube.com/watch?v=DeCTXiCeCWI" target="_blank" rel="nofollow">'Free Gaza' - cont'd  Mezinarodni lod nedavno dojela do Gazy i za pronasledovanim a hrozenim izraelskou hlidkou, ktera nema ani co delat ve vode kolem Gazy. Lidi z nekolika zemi, kteri jsou velmi vzdelani a drzi dulezite pozice se zase pripravuji na dalsi cestu lodi do Gazy. At se ta zeme jmenuje jakkoliv a tam zije jakkoliv rasa nic to nemeni na tom ze Izraelci v tom uzemi cini hrozne nelidskosti.

0 0
možnosti

so

27. 10. 2008 0:35
Kde jsou jejich dukazy?

http://mondediplo.com/2008/09/07israel" target="_blank" rel="nofollow">Israel Deliberately Forgets Its History

Nemaji zadne dukazy, ale jen si vymysleli svoji bajku o historiji.

0 0
možnosti

Aussie

27. 10. 2008 1:59
Re: Kde jsou jejich dukazy?

Takovychto clanku na Internetu existuje...... jsou to ale jen nazory podobnych pitomcu jako jsi ty. Uz se konecne prestan snazit, dneska uz jsou lidi chytrejsi a lepe informovani, dokazou si informace dohledat, veci overit a nikdo se uz nacistickou propagandou terou tady neustale opakujes obalamutit nenecha. Ty muzes litovat jen toho ze ses nenarodila v Nemecku ve 30. letech, tam by ses jiste vyradila ty kozo pitoma Rv

0 0
možnosti