Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Může vyjet. Po 12 letech

Když ji dovezli do Brna, byla první nízkopodlažní tramvají ve městě. Oficiální svolení k provozu získala ale až nyní, po dvanácti letech, kdy už ulicemi jezdí desítky jiných „šalin“ se sníženou podlahou. Přesto je schválení tramvaje označované jako RT6N1 do běžného provozu malým zázrakem. Znamená, že dopravní podnik nepošle do sběru sto milionů korun, které za čtyři vozy tohoto typu zaplatil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

idol

24. 1. 2009 14:48
Brněnští ušetří miliony na tramvajích!

PS .... a vyhodí stamiliardy na slabomyslném přesunu funčního hlavního nádraží o cca 400m za Vaňkovku!!Rv;-D

0 0
možnosti

hnidopich

23. 1. 2009 7:33
Zánik DP

"Představitelé dopravního podniku připomínají, že boj s technologií, kterou před jeho zánikem "

DP zanikl? Kdy?

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

22. 1. 2009 16:37
Privatizace ČKD

Koupit největšího světového výrobce tramvají a vymazat ho z historie (nepokračovat ve vývoji, neprovádět servis dříve vyrobených vozů)? Jo, u nás to jde. Můžeme se jen dohadovat, zda musel Siemens něco utrousit bokem, nebo na to stačili naši politici sami.

0 0
možnosti

čm

22. 1. 2009 17:53
Re: Privatizace ČKD

Všechno co vyrobili po Té trojce byl zmetek. Alespoň pro ČR. Tak to s tou světovostí nepřehánějte. T 3 je pro Prahu to je pořád jediná vhodná tramvaj, všecky vostatní maj problém. Ta souprava s vínovym nátěrem a nízkopodlažnim vozem je i nejkrásnější

0 0
možnosti

TTSO

22. 1. 2009 15:32
takzvanou homologaci ????

proč je potřeba z homologace udělat takzvanou ? :-(

0 0
možnosti