Diskuze
Spor o šunky
Děkujeme za pochopení.
Berg
Zavádějící princip
Zavádějící je princip, že občané nevlastnící automobil by dotovali ty, kteří mají staré "šunky".Odhlédneme-li od toho, že životní prostředí i bezpečnost silničního provozu by doznaly kvalitativní změny , bychom mohli v principu pokračovat i takto. Proč občané bydlící na kopci musí dotovat protipovodňová opatření v nížinách, proč nevlastníci automobilů musí z daní přispívat na komunikace atd.
STARIK
CO SE STALO
NESTALO SE NIC JENOM VLADA LEGALIZOVALA PODNIKATELSKOU KLICKU , KTEROU JSOU OSOBNI NAKLADNI VOZIDLAJE TO NUDA
Bořek Šikula
Re: CO SE STALO
Dejte si mokrý hadr na hlavu.
Luxusní off-roady za 2 mega, kterými se argumentuje, byly stejně "upraveny" do kategorie N1, takže odpočet DPH se uplatnil. Bita na tom byla obyčejná referentská vozidla (typicky Fabia) - buď se díky výjimce DHP nemohl odečíst, nebo se musela (za příplatek) upravit na N1, ale u těchto aut to zároveň znamenal v TP snížení počtu míst na 4. Když si potom někdo takové auto koupí v bazaru, může se pěkně divit, protože zpětná úprava není homologovaná.
Smart
Pan modrý Zvěřina mi jaksi nevysvětlitl, jak mi
tento vládní krok jako neplátci DPH pomohl? Šrotovné by mi pomohlo při nákupu auta mnohem více. Co ale čekat od modré žumpy, že?
Ach jo (bls1)
Nevlastníci automobilů
Značná část z nich používá automobil napsaný na firmu, jehož pořízení se teď zlevní, což sníží příjmy rozpočtu a na ten se budeme muset skládat všichni. Naše rodina používá automobil koupený včetně DPH a ze zdaněných zaměstnaneckých peněz (po reformě ODS to znamená i po zdanění pojistných odvodů). O žádné spravedlnosti tedy stejně nemůže být řeč. Kdyby to aspoň pomohlo ekonomice, ale souhlasím s opozicí, že sotva. Kdyby ovšem nařídili povinné označení firemních aut názvem firmy, leckteré podnikatele by to donutilo k zakoupení dalších aut.