Diskuze
Praha zruší křižovatky
Děkujeme za pochopení.
brr.
Nejde o okruh?
Ta mám pocit, že jde vlastně o vnitřní okruh. A ten se staví mimoúrovňový. Tedy, o co jde? Já se ale spíš bojím zavedení mýta. Třeba placené parkování považuji za katastrofu. Provozovatel rejžuje a čtvrť bez obchodu upadá. Prosperují jen velkocentra s parkovištěm. To považuji za tvrdý zásah do volného trhu. A teď se vybudují okruhy a potom někdo moudrý nasadí brány a začne rejžovat za průjezd. Dnes jedu Nuselákem přes Bulhara. Pokud Pavlák bude jednou placený, pojedu přes Vršovice. Delší trasou, víc projedu a hlavně, ty slavné magistrály nyní draze vybudované - zcela jistě chytře zpoplatněné - budu opět objíždět někde napříč obytnou čtvrtí.
FN
Optimistická vize...
Problém je, že většina zátěže na městských komunikacích není z průjezdu městem, nýbrž ve městě začíná nebo končí. Tomu nepomůžou žádné okruhy. A pokud to někoho zajímá, tak jezdím veřejnou dopravou, a pokud jde o to zásobování, tak si klidně mírně připlatím za zboží dovezené po železnici a po městě rozvezené třeba nákladní tramvají, jen když se v tom městě bude dát žít. Ostatně podle mě silnice zacpává především záplava osobních aut a pak ta dálková nákladní doprava, co patří na koleje, nikoli dodávky do obchodů.
Keni
Co se Vam nelibi
Co porad remcate. Pokud bude mit Praha NEKDY poradny objezd a poradny vnitrni okruh (asi jizni Spojku, Mrazovka atd) a poradnejma sjezdama, tak se nevidim duvod se plazit po meste. Dnes, pokud je nedodelany vnitrni okruh s nesmyslnejam semaforama na Barandaku precpan tranzitni dopravou, kazdej se cpe mestem malejma ulickama.
Mne by zajimalo, co jite a jak se pohybujete, kdyz by jste nejradeji silnicni dopravu zakazali.
mmf
No neberte to , když je to
stokrát dražší než obyčejná křižovatka nebo kruhák ,
a i kdyby se to omylem dostavělo, stejně se kolony budou stavět zase , COPAK KAMIONŮ NA CESTÁCH UBYDE ???
bobeček
křižovatky
A já si blázen myslel, že město i stát je hlavně místo pro příjemné žití, pro pěkné bydlení, že v ulicích buoud stromy, obchody, že bude možná pěší chůze z ulice do ulice, MHD bude levná a kvalitní, všude pěkné obchody, parky, no prostě hezký a zdravý život, hisotrická i nová přijemná architektura. A nyní vidím, že to vše bude jedna velká dálnice a mimoúrovňová křižovatka, mezi kterýmiu se sem tam vyskytne parkoviště a pár domů spojených mosty, podchody a nadchody, všude výheň z asfaltových a betonových ploch. No nádhera. Už se těším. jen bych se chtěl zeptat, zda autoři takových nápadů již byli na vyšetření. V těch Bohnicích jsou docela machři a je tam klid. Možná by je tami ve skupinových diskusích nechali rozvíjet své nápady a na pískovišti by se mohli vyřádit.
Dál by mě zajímalo, z jakých peněz by se to realizovalo? Z peněz uživatelů automobilů? Pak souhlasím a dále z peněz těch autorů. A když je v zemi tolik peněz, jistě nebude problém dát ročnwě na modernizaci a přestavbu železnice tak navíc kolem 50 mld, osobní doprava se snadno navýší o další 4 mld, tramvaje budou mít v Praze konečně interval do 4 min. ve špičce, do 5 v sedle, metro i večer nebude mít víc jak 5 minut. Do roka se zmodernizuje tra%t na Kladno a nová na letiště a dál do Kladna atd. je vidět, že to půjde. A snadno.
Njak mám takový dojem, že název Absurdistán pro tuto zemi je nějak slabé slovo.
!!!
Re: křižovatky
" V těch Bohnicích jsou docela machři " ........ hmm, když si uvědomím, že hlavním strůjcem zlatých časů pro betonářskou a tunelářskou lobby je jistý nejmenovaný psychiatr
kocour
Praha zruší křižovatky
Jen me tak zajima, co se s temi monstry stane, az dojde ropa / benzin / auta.
Budou z nich muzea ?
to bude
krása!
Tisíce a statisíce aut budou kroužit kdysi krásným městem, tou dobou spíše betonovým dopravním uzlem...
Rekultivátor
Mám lepší nápad!
A co takhle vybagrovat tu tvojí milovanou Chrudim, ty jeden troubo.... ?
Bidlo
I. Proč automobil nepotřebuji?
ZV KSČ Severočeských drah a ZV Lidových milic v Ústí nad Labem mne v r. 1977 doporučily ke studiu na dopravního inženýra ve VŠ dopravní v Žilině. Bylo mi tehdy krásných 26 let a právě ten rok jsem při oslavě vítězství československých pracujících konaného v sídle KV KSČ ke dni Vítězného Února 28. 2. 1948, poprvé poznal náruč ženy, kypré snědé uklizečky pracující v budově KV KSČ, soudružky Eržiky Horváthové-Džuganščukové-Messárošové, tehdy maminky osmi roztomilých snědých čiperů. Po zahájení vysokoškolského studia v Žilině mně vedoucí katedry marx-leninismu, která na VŠ dopravní patřila k nejuznávanějším v ČSSR, soudruh profesor Jaššo objasnil, že jsem rozený talentovaný marx-leninský filosofický myslitel a praktický aplikátor a nikoliv přímo studijní typ, který potřebuje znalosti teprve pracným studiem postupně získávat a že pro VŠ dopravní, mého zaměstnavatele i mne, bude nejlepší, když své vysokoškolské studium zkoncentruji do 14. denního kurzu o aplikacích prvků komunismu v tehdejší reálné socialistické společnosti, který vedl samotný profesor soudruh Jaššo. Shodli jsme se se všemi stranickými složkami na uvedeném řešení, které jsem pochopitelně osobně uvítal i k tehdejšímu svému citovému zaujetí ve svém a Eržičině bydlišti v Ústí nad Labem.
Bidlo
II. Proč automobil nepotřebuji?
Stranické a bezpečnostní složky Severočeské dráhy a Krajské správy SNB a STB mi povolily ode dne 7.11.1977, tedy od 60. výročí Velké Říjnové Socialistické Revoluce, používat čestný titul inženýr - železniční projektant - absolvent univerzitního politického školení aplikovaného komunismu při VŠ dopravní v Žilině v r. 1977, ke kterému jsem obdržel diplom a krásnou kovovou rudou medaili s profilem hlavy myslitele V. I. Lenina vyvedeného úplně jako ve zlatě. Obdržel jsem tehdy i neomezenou drážní volnou jízdenku na všechny železniční tratě v ČSSR, kterou používám dosud, avšak bohužel po rozdělení státu již pouze v Čechách a na Moravě. Umožňuje mi to však pořád bezplatně cestovat všude kde potřebuji a dopřávat si při tom pěnivého pivínka co hrdlo ráčí, aniž bych se vystavoval postihu od policie. Problémy s omezenou kapacitou WC v zařízeních Českých drah řeším šikovně plenou, kterých je nyní na trhu díky úspěšné kapitalistické kupónové privatizaci profesora Klause již dostatek a ve velkém výběru. Samozřejmě, že jsem záhy po listopadu 1989 pochopil nesprávnost komunistické filosofie a že jsem odložil nevhodný stranický průkaz a stal se pravověrným ctitelem vynikajícího pravicového profesora Klause a jím založené ODS. Myslím, že ještě letos však přestoupím do Profesorovy nové euroskeptické strany Libertas CZ. Doufám pevně, že mi volná drážní jízdenka na veškeré tratě ČD zůstane nadále zachována.