Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Tomský: Volič musí vědět, čí chléb jí

„Nejsem komunistou, protože jsem na straně chudých,“ řekl Karel Čapek. Ve sporu mezi vládním a socialistickým programem proti krizi, se náhle objevil ideologický zádrhel, totiž zásadní nesouhlas opozice se snížením podnikatelského odvodu na sociální pojištění zaměstnanců. Sociální demokraté prohlašují, že jsou ochotni vyjednat nezbytný handl na sestavení úřednické vlády ve všech bodech plánu až na tuto naprosto nepřijatelnou nekompromisní výjimku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JB001

8. 4. 2009 11:46
Souhlas s autorem

Levice je přesvědčena, že co člověk to blbec, a že je ho třeba vést za ručičku a ukázat mu, co je pro něj dobré a co ne. Pod článek pana Tomského bych se klidně podepsal i já http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/" target="_blank">http://beranek.bigbloger.lidovky.cz/

R^

0 0
možnosti

Kesler

1. 4. 2009 8:12
At ty smradi duchodci plati,

nemam na palivo do tryskace.

Gorila od Lehmanu.

P.S. Diky Sasa

0 0
možnosti

kam

31. 3. 2009 18:01
Tenhle Tomský

to je rafinovaný vykladač ! Jak nám to umí pěkně vyložit. Když jsme proti snižování sociálních plateb podnikatelů, tak jsme vlastně nepřáteli chudých. Vždyť ti podnikatelé podnikají vlastně pro to, abychom my, ti chudí se měli stále lépe a lépěji. ( Že zapláče sociální rozpočet, to našemu vykladači nevadí ).

Když zrušíme DPH u auťáků pro podnikatele, tak vlastně taky pomáháme chudým. Přece ti podnikatelé budou moci lépe podnikat a zase nám zabezpečí blahobyt. Nemluvím už o hospodských. Snížení DPH v hospodách. pomůže vlastně nejvíc zase těm chudým. Sice se nám jídlo nezlevní ( jak říkal Kalousek ) , ale pomůže to těm pinglům, kteří nebudou propuštěni.

Ten Tomský, to je ale hlava ! Jenom je mi divné, že takovýto ( nevím, jak ho nazvat, abych neurážel ) no, diletant může vůbec publikovat. A titulovat se titulem "politolog". Nakonec tak se můžeme označit všichni. Kdo vyplodí sebevětší kravinu, je politologem.

To už i ten Doležal má na ten titul větší právo. Sice mě vesměs irituje, ale  občas se i pobavím. Ale tenhle politolog, to je něco ! A to jméno ! Přece není možné, aby se někdo takhle jmenoval. Snad, když jsem jako kluk čítal u babičky Červenou knihovnu ( Tam byl Tomský, Dubský, Blatenský - vesměs schopní a hodní továrníci )

0 0
možnosti

-F

1. 4. 2009 10:26
Re: Tenhle Tomský

To o co tu jde, je závist. Do sociálního rozpočtu jdou peníze, které vy vyděláte. Vy máte na výplatní pásce daň a sociální pojištění, ale nemáte tam tu část vašeho výdělku, kterou zaměstnavatel posílí přímo do státní pokladny. Co se stane, když v současné recesi se tento odvod nesníží, změstnavatel sníží svoje náklady tím, že vás propustí a vy půjdete na podporu. Když mu sníží tyto odvody, tak se mu sníží náklady a vás nepropustí? Nebo vy nevíte, že když vy zaplatíte na daních stovku, zaměstnavatel vaše dvě stovky, které jsou vášvýdělek posílá na stejný účet jako vy? Takže doufám, že jste to pochopil a takové blábolisi už nenecháte vtloukat do hlavy. A sice v případě, že nejste socka a nemáte strach, že budete muset pracovat.

0 0
možnosti

Kája

31. 3. 2009 8:34
Modráci,

to velký táta šmoula Vás poslal do kytek,na stará kolena už mu ta zlodějna a buranství začala vadit.Ač veškerá šmoulí media se rvou za Váš mančaft,je pozdě, jste už jen béčka a v příštím ročníku budete bojovat jen o udržení.Vím je to frustrující,co toho ještě bylo na rozkradení.V druhé lize jsou připraveny mančafty,které pravicové politice vrátí čest a solidnost.

0 0
možnosti

-F

1. 4. 2009 10:32
Re: Modráci,

Vy jste socka jak vyšitá. Timodráci jak vy říkate se umí a chtějí os sebe postarat, ale vás smích přejde, protože když tito modráci nanaplnísociální fond penězi, budete matně natahovat ruku po podpoře, nebu z čeho vyplácet. A ti modráci vdycky budou A mančaft, protože se umí osebe postarat.;-D;-D;-D;-D Potom se pobavite nebo ne??

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

31. 3. 2009 7:28
Návrh na experiment

Dobře, pan Tomský jako vydavatel má nejspíš nějaké zaměstnance. Umožněme mu vyplácet je zcela bez sociálního pojištění, ale pan Tomský se celou svou osobou a majetkem zaváže, že se o ně až do jejich smrti postará. V případě nemoci, invalidity a do jejich 65 let pracovním místem a poté až do jejich smrti důchodem. Někde se totiž snižování sociálního pojištění musí projevit. Pro levici i pravici platí, kde nic není ...

0 0
možnosti

-F

1. 4. 2009 10:40
Re: Návrh na experiment

Dobře vám socialisti vymyli mozek. To je to co nechápete, že ty peníze někdo musí vydělat a to především podnikatelé, kteří zaměstnávají lidi a vy jako zeměstnanec. Malý dotaz? Z čeho bude zaměstnavatel platit, když náklady budou vyšší než příjem? Bude si půjčovat, aby vám mohl dát výplatU, A z čeho budete plati vy když budete mít prázdnou peněženku? To je tak těžké pochopit? Ty pseudosociální žvásty si odpusťe a začněte používat zdraví rozum. Naši předkové byli moudří a říkali vem na dlani chlup, když tam není.

Co vu na to?;-(:-(;-(;-(8-o8-o8-o

0 0
možnosti

Vladimír Ilič

31. 3. 2009 2:39
A někteří soudruzi voliči chléba ani nejedí ...

Je to pravda začíná velký boj o hladové a nenažrané voliče, pardon přežrané voliče. Je třeba soudruzi používat více ideologie. Pokud možno vyhledat ty poznámky z  VÚMLu a srozumitelně to těm voličům vysvětlit jak to s nimi myslíme dobře a upřímně. A kdo nepochopí, tak s ním uděláme pořádek. Máme dost schopných soudruhů např. soudruh Šlouf, Kočka s Ďuričkem, Mršina s nevěstincem, soudruh Wolf s dotacemi, soudruh Snítilý, kakaový bos  soudruh Kraus, možná, že i soudruh Tlustý  může něco poskytnout.  Soudruh  Kavan , Standa.. Dryml atd..  Ti všichni  soudruzi  věděli, či chléb jedli. Jenom je ještě pár voličů, kteří to nevědí...!!!(Y)    (Y)

0 0
možnosti

ver

30. 3. 2009 23:35
socialistům nejde o chudé , ale pouze - sobecky - o sebe

chudé potřebují    . Ty pak ohlupují svou demagogií  . Vytvářejí si závisláky , kteří je legitimizují ve volbách do funkcí . Ku korytům !

0 0
možnosti

Jar

30. 3. 2009 22:30
Poznámka

Pan Tomský je docela "mimo". Zdá se, že mu chybí solidní informace, anebo je má, ale "pracuje s nimi" tendenčně. Je to o všem a o ničem zároveň, chybí tomu srozumitelná a jasná vedoucí myšlenka.

0 0
možnosti

mira

31. 3. 2009 0:06
Re: Poznámka

OK, zkusím Vám objasnit, jak tomu rozumím já. Asi znáte staré přísloví o vlku a koze: aby se vlk nažral, a koza zůstala celá. Pointa je v tom, že jsou mezi námi tací (jsem hrdý, že patřím právě do tohoto společenství), kteří se domnívají, že si socialisté s druhou polovinou tohoto přísloví hlavu tak nějak nelámou.

0 0
možnosti

Lucius

30. 3. 2009 22:20
nesouhlas

Vážený pane Tomský. Kdo tady chce znárodňovat ? ČSSD ? Nezaznamenal jsem nic takového. Tvrdíte, že snížení pojistného přinese snížení nákladů na práci - určitě OK. Nechal by jste si však zaměstnance (i kdyby se pojistné neplatilo vůbec) pokud by jste neměl odbyt pro výrobky nebo služby? Myslím že toto opatření nemá příliš velký efekt. To raději šrotovné, které je rozpočtově neutrální.

K vašemu exkurzu do historie - nemusíme chodit příliš daleko. Chvalozpěvy na Irsko a pobaltské země kde se platí malé daně a stát má malý vliv - jak jsou na tom nyní ??

0 0
možnosti

kefaso

30. 3. 2009 23:18
Re: nesouhlas

Vám to zřejmě nedocvaklo smyslem je ,,zlevnit,,pracovní místo a Vaše šrotovné ?proč...?Škodovka jede zase 6 dní v týdnu tak k čemu...?

0 0
možnosti

ovce

30. 3. 2009 20:59
Boj za modré

Pan Tomský bojuje za modré, ale ona ta privatizace také není všelék. To dnes vidíme. Tím nechci agitovat za privatizaci. Mne, resp. mé rodiny  se dotkla dost nepříjemně. Pan Tomský by si neměl dělat ostudu za každou cenu.

0 0
možnosti

kefaso

30. 3. 2009 21:30
Re: Boj za modré

copak prodal jste se Koženému ...8-o

0 0
možnosti