Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Petráček: Selhání elit

Řekneme-li v Česku selhání politických elit, všichni vědí, oč jde. Okamžitě si vybavíme Mnichov 1938 a kapitulaci vlády před diktátem evropských mocností. Pak únor 1948 a opět Benešovu kapitulaci před nátlakem domácích komunistů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

čm

10. 5. 2009 10:45
V Sarajevu si dělal do kalhot

a teď bude vykládat vo zbabělosti

0 0
možnosti

ateista

10. 5. 2009 0:00
Klaus není elita ale již jen narcisní senilita, ale špičková

Klaus není elita, ale již jen narcisní senilita, ale špičková. Skutečně studijní patologický materiál pro studenty všeho druhu.

0 0
možnosti

idol

8. 5. 2009 8:24
Klaus spíš nemá zdravý charakter, jeho rozum je následek!

........... měl by opustit Hrad!!Rv:-)

0 0
možnosti

MOD

10. 5. 2009 0:50
Re: Klaus spíš nemá zdravý charakter, jeho rozum je následek!

Klaus byl již sebestředný hajzlík od základní školy. To vám potvrdí všichni jeho učitelé a následně profesoři. O spolužácích vůbec nemluvě. Byl vysoce neoblíben v kolektivu  školních tříd.

0 0
možnosti

Informace

7. 5. 2009 19:10
Slovo elita

je zřejmě použito ve zcela nevhodném smyslu místo třída politiků. Ta opravdu v posledních měsících selhala, protože nemá velké plány a rozhled, nedělá politiku, ale politikaří. Což je velký rozdíl. Co udělal pan prezident, aby podpořil politiku a ne politikaření? Ještě zamíchal karty. Lituji, ale čeští politikové nejsou elita, zdají  se být lidmi co se tam dostali náhodou, bez opravdové selekce a bez dálkodobých celonárodních plánů a perspektiv.

0 0
možnosti

MOD

7. 5. 2009 18:05
Česká politická elita žádná neexistuje. Jen senátní a ..

Česká politická elita žádná neexistuje. Jen senátní a poslanecká sebranka všech barev. A Klaus také není žádná politcká či ekonomická elita, ale jen bezkonkurenční narcis. To ano.

0 0
možnosti

Vladimir

7. 5. 2009 15:46
Jemožné, že je to otázka představivosti ...

Možná p. Petráček nemá dost velkou představivost a neumí si představit důsledky LS na pozici ČR v Evropě !

Možná si p. Petráček nevidí ani na nos, neřkuli aby viděl na několik kroků před sebe (na cestu ČR v EU v příštích létech a desetiletích ...).

LS je svým způsobem gól do vlastní branky,  malý Mnichov, souhlas s -dočasnou- okupací vojsky SSSR. Akorát nám EU dává na cestu hanby malý bonbónek, resp. pár lidí - pár politiků bude mít zlaté časy v parlamentu EU, kde budou mít parádní příjmy, nic (důležitého) nebudou dělat, nebudou mít žádnou zodpovědnost ale ani žádnou možnost ovlivnit dění kolem ČR ... Bohužel.

 

0 0
možnosti

Harpyje

7. 5. 2009 12:08
Kdyby měl

český prezident alespoň trochu cti v těle, tak by místo žvanění o selhání elit, odstoupil.

0 0
možnosti

FrantišekN.

7. 5. 2009 12:09
Re: Kdyby měl

A dostal by hned teplé místečko u kámošů v Lukoilu...;-P;-P

0 0
možnosti

.

7. 5. 2009 11:43
LS = cesta do totality

lisabon je dokument umoznujicí evropské unii diktovat nám zákony, které nechceme.

0 0
možnosti

Mišák

7. 5. 2009 13:00
Re: LS = cesta do totality

Vy nemáte o totalitě ani ponětí, tak o ní ani raději nemluvte, vypadáte jako hlupák. A k zákonům - ty co vymýšlejí naši politici jsou opravdu tak skvělé?

0 0
možnosti

Karel Svoboda

7. 5. 2009 11:40
S panem Petráčkem plně souhlasím

Selhání politických elit bylo kupování hlasů při volbě Klause prezidentem.

Jsem  přesvědčen o tom, že pánové Topolánek, Langer,.... dnes proklínají

okamžik, kdy pro narcise zvedli ruku.

0 0
možnosti

klak

7. 5. 2009 11:55
Re: S panem Petráčkem plně souhlasím

selhání elit je když p.Topolánek nalákal voliče na slib,že nedopustí žádné další předávání kompetencí do Bruselu a neschválí evropskou ústavu ( což LS je) a pak plivl těm co jej volili ( i mě) do ksichtu.

0 0
možnosti

otakar - svedsko

7. 5. 2009 11:36
prirovnani...

prirovnani prijmuti lisabonske smlouvy s byvalymi kapitulacemi ci opetne selhani elit naseho naroda je dle mne absurdni prirovnani. zaprve: aby skvely projekt  e u  se svymi soucasnymi 27 evropskymi demokraciemi  bylo akci schopne (a to pro mne predevsim svou realnou moznosti nastolit mir nejen mezi svymi cleny, ale i mimo  zemi sveho spolecenstvi) bylo drtivou vetsinou clenskych statu demokratickym postupem odsouhlaseno! zadruhe: politicke elity jako celek neselhaly. selhala pouze ta politicka elita, jez je podle jednotliveho obcana "proti", nebo "pro" e u. shrnute si myslim, ze prave mnou napsane potvrzuje rozlozeni "politickych elit" pri parlamentnim a senatnim hlasovani o jmenovanem tematu.

0 0
možnosti