Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Zemřel žízní v divočině, i když volal tísňovou linku

Sedmnáctiletý Australan David Iredale zemřel vyčerpáním a žízní v divoké přírodě, ačkoli se pokoušel sedmkrát přivolat pomoc prostřednictvím linky tísňového volání. Její pracovníci po něm ale důsledně požadovali adresu, na niž mají poslat sanitku, a dlouho nevěnovali pozornost naléhavosti případu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

frustrace

10. 5. 2009 1:11
Od prvního zavolání byla šance ho najít,

je na to technika, a v Auistrálii je s podivem, že ji nemají a neumějí používat.Samozřejmě, že měli hledat mobil. Selhali všichni telefonisti, jak na policii, tak na záchrance. Co dobře umějí, je akorát mlžení. To jim jde, v tom jsou rutinéři. Asi by se oběma službám měla věnovat podrobná inspekce, může být, že přijdou volby, a opozice to důkladně rozmaže.

0 0
možnosti

Jenda

10. 5. 2009 10:02
Re: Od prvního zavolání byla šance ho najít,

On je dost rozdil, zjistovat kde se nachazi mobil, pokud je v prostoru pokryti nekolika BTSek, a kdyz ma obcas chvilku mizerny signal od jedne.

A velmi pravdepodobne se obema sluzbam prace pred nedavnem pilne venovala podrobna inspekce a zjistila, ze to i onde nejeli presne podne kymsi vymysleneho postupu a dvakrat se jim dokonce nedejboze stalo, ze plytvali verejne prostredky tim, ze vyslali sanitku uplne zbytecne.

0 0
možnosti

Petr

10. 5. 2009 0:35
Typicka ignorance mladych

Je pravda ze castecne to byla chyba operatora, ale jit do australske buse bez vybaveni je sebevrazda. To je problem mladych kteri si mysli ze jim vzdy vse vyjde. Trochu jiny priklad, pred lety jsme byli v zime na jedne hore asi 2 hodiny od Melbourne, na vrch se jede lanovkou, pozde odpoledne pri navratu lanovka zastavila a sedei jsme ve vetru asi 15minut. I pres dobre obleceni byl trochu zima zatim co jsme videl mlade v promocenych jeans, trasli se jak osiky a vylozene mrzly. Hloupa odpoved by byla ze lanovka ma jet bez zastaveni, to je ale presne postoj "za to muze nekdo jiny"; jenze s tim se musi pocitat. Jejich odpovednost k sobe samym je v tomto pripade spravne obleceni a muzete davat vinu na cokoliv je to pouze jejich vina.VVVVVV

0 0
možnosti

buďtež prokleti

10. 5. 2009 0:25
Lokalizace mobilního telefonu

Těch nemám slov, jež řekl bych a plakal. Mají tam stejný bordel, jako u nás. Ať jsou prokleti.

Jak určit polohu mobilního telefonu

Lokalizace mobilu:

http://www.mobilmania.cz/default.aspx?article=1109238

http://www.mobilmania.cz/default.aspx?article=1107567

Jak lokalizovat pozici mobilního telefonu přes internet: http://www.maxiorel.cz/jak-lokalizovat-pozici-mobilniho-telefonu-pres-internet .....atd, atd,atd...

0 0
možnosti

Jenda

10. 5. 2009 10:06
Re: Lokalizace mobilního telefonu

Hned z prvniho clanku: "Nepřehlédněte také údaje v tabulce. O přesné zeměpisné souřadnice ani tak nejde, na rozdíl od čísla udávajícího přesnost. Někdy jsou zde stovky metrů, jindy kilometry nebo i jejich desítky." ... "Ve městě, kde je velká hustota základnových stanic, je vyhledávání poměrně rychlé a přesné, tolerance je nanejvýš pár set metrů." ... "Zajímalo mě ale, jak si T-Mobile poradí v oblastech, kde místní obyvatelé vykonávají oběti a modlí se k jediné BTS v celém širém okolí, aby náhodou nenastal výpadek. Výsledky byly rozhodně zajímavější. Lokalizace se v takovém případě „sekla“ o čtyři kilometry a T-Mobile sám přiznával neskutečnou toleranci 20–10 km."

Tolerance 20 kilaku nekde v horach je vam celkem k ... nicemu.

0 0
možnosti

Milovnik psu

9. 5. 2009 23:24
Lidi jako sracek

Amen.

0 0
možnosti

No

9. 5. 2009 22:02
Na tu tisnovou linku volaj kazdy den stovky deti a vtipalku

ze je docela mozne ze nekdo na tu pretizenost doplati !

Hodne lidi vola po pulnoci ve mestech - ze nemohou sehnat taxika.

0 0
možnosti

vida

10. 5. 2009 0:03
Re: Na tu tisnovou linku volaj kazdy den stovky deti a vtipalku

Tak tos byla ty, ta operátorka? Anebo ji šukáš?

0 0
možnosti

lada

9. 5. 2009 16:05
takový záchraný systém je K H.O.V.N.U

0 0
možnosti

mmf

9. 5. 2009 15:09
perfektní ukázka kretenismu státních úředníků

ke kterým telefonistky a fonisti na centrálách jistě patří .

Nechal bych jich deset pochcípat stejnou metodou , jen bych je ušetřil toho zbytečného volání , prostě by byli bez telefonů....:-©:-©:-©Rv

0 0
možnosti

Ferda Mravenec

9. 5. 2009 15:03
Vinu mají jen a jen lidé,

systém za nic nemůže, stroje se budou vždy chovat jako stroje, jen by se lidé měli zase chovat jako lidé (a občas i přemýšlet).

0 0
možnosti

Daniela

9. 5. 2009 13:49
Nebýt průběžné nahrávky,

ani by se na jejich šlendriány nepřišlo, fuj.

0 0
možnosti

Jenda

9. 5. 2009 13:30
Aha. Vinu nese system.Takze zavrem nebo dame pokutu systemu?

Ten system nekdo vymyslel, prosadil a jeho dodrzovani vyzadoval a kontroloval.

0 0
možnosti