Diskuze
Céčko zpomaluje vlaky a staví v tunelech
Děkujeme za pochopení.
Jenda
Treba jen dva vozy ...
No to bude pekne. A budou stavet na zacatku nastupiste, na konci nebo v prostredku? O me nejde, ja to dobehnu ...
Leni
nepohodlné???
Tak to zase píše nějaké PR nebo podobný chytrák, který neměl možnost denně jezdit v metru ve špičce. Zlaté ruské vagony, prostorné, větrané, omyvatelné...
Předseda
Re: nepohodlné???
A hlavně s měkkými sedačkami podél stěn. Kdo vymýšlel tenhle moderní koncept je id*iot. Tvrdá pravoúhlá látková sedadla napříč v metru a naopak řady sedadel podél oken v tramvajích... na té idiocii trvám.
Dan
ruske vagony
Je mi lito, ale ruske (nebo jsou beloruske?) vagony mi vubec nepripadaji nepohodlne.
Sirena
Re: ruske vagony
Nejen to, starší vozy mají o 10% větší kapacitu a jsou přehledné. Nově rekonstruované vozy mají naproti dveřím uprostřed vozu tyč, okolo které se shlukují cestující a nepostupují dále do vozu, čímž zablokují nejfrekventovanější prostor okolo dveří. Ve starých vozech cestující nejprve obsadili sedadla, poté se začali skládat podél neotvíraných dveří a kolem madel přímo nad hranou sedadel. Mezi sedadly tedy pohodleně stály dvě řady cestujících. Nové vozy mají podélná madla umístěna nikoli nad hranou sedadel, ale blíže k ose vozu, což umožňuje pouze jednu řadu stojících. (Při vykloubení ruky jsou možné řady dvě.) Staré vozy měly sedadla podél stěn, nové je mají buď podél stěn, anebo vždy 3 proti sobě, cestujících sedí stejně, ale místa pro stání je méně. Ergonomika nových vozů svou nepřehledností prodlužuje dobu nástupu a výstupu, která je nejužším hrdlem jízdního řádu. Prostě hloupý, nepromyšlený koncept.
Jan
Zacalo se setrit, jak vyzaduje Fischer
I proud i koleje jsou drahe!
michal
ODSTRANĚNÍ RUSKÝCH VAGONŮ NESTRPÍME, JAK JINAK BY
MOHLO BÝT PRAŽEKSÉ METRO PROPOJENO S MOSKEVSKÝM? AŽ BUDE POTŘEBA VYTVOŘIT PROTI KRIZI PRACOVNÍ MÍSTA! NA TAK DLOUHÉ TRASE BY MOHLI PRACOVAT VŠICHNI ČLENI SOCIÁLNÍ DEMOKRACIE I S KOMUNISTY MOSKVU OBDIVUJÍCÍMI!
Parkinson
Z článku není jasné,
Zda vytrhané pražce byly opravdu opotřebené, případně jestli jsou nahrazovány něčím lepším.
Méďa Béďa
Re: Z článku není jasné,
Ne, pražce byly v nejlepším pořádku, protože na ně nesvítilo slunce. Ani dřevomorka nemůže v podzemí působit. Takže je to jasné vyhazování peněz po těch pár letech provozu. Navíc dřevo je přírodní obnovitelný materiál, oproti betonu, který jen zbytečně zatěžuje životní prostředí. Myslím, že to je další tunel pražské mafie. Metro už začíná být tak drahé, že brzy bude levnější z jedné strany Prahy na druhou létat vzducholodí.
jaga
Steinere
mel by ses aspon 1x svezt metrem, ve spicce. Pak bys pochopil, ze zrekonstruovane ruske vozy na trase A jsou PODSTATNE pohodlnejsi a prostornejsi nez nove vlaky na C!!! (podle me je i interier hezci, ale to je vedlejsi) A pokud jde o energetickou narocnost, co brani, aby se namontovalo tyristorove rizeni, stejne jako ve starych tramvajich? Ale to by holt nebyly prebendy za stamilionove zakazky, co?
brr.
Pražce co vydrží déle?
Na Florenci je cosi jako vytrhané pražce a nahrazené čímsi pochybným zaplácnutým montážní pěnou. Minimálně by mě zajímalo zda to někdo začistí a uvede do stavu "dobré štábní kultury". Ale poparvdě, koleje usazené v montážní pěně jak plastové okno... životy cestujících jsou stále bezpečné? Já osobně se právě v C bojím.
idol
Co má Klapalová s trasou D?
............ Klapalka už má vyřešené i vagóny i když se trasa D ještě ani nezačala stavět
Ach jo (bls1)
Co mi tam chybí
Z čeho to chtějí zaplatit? V obnově autobusového parku mají velké manko, takže se chystají k velkému nákupu. U tramvají vyhodili spoustu peněz za 14T a hned chtějí pokračovat nákupem 15T. Teď i smělé plány v metru.