Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Lidovci by měli jít od Kalouska

Boj o křeslo předsedy nebude o osobách, ale o dalším směřování strany, říká Věra Luxová, vdova po prvním šéfovi KDU-ČSL Josefu Luxovi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaněk

27. 5. 2009 20:27
C.Svoboda a náhubkový zákon

Vážení delegáti sjezdu KDU-ČSL, Váš poslanec pan C. Svoboda ve sněmovně svým hlasem podpořil náhubkový zákon. Zajímalo by mne,  které benzinky prodávají nekvalitní benzin, ale ono to nejde zveřejnit, protože je tu ten náhubkový zákon. Pan C. Svoboda, je právník a měl by se proto stydět za svůj čin. Měl by odejít z politiky, takový člověk jako on v politice nemá co dělat, natož kandidovat na předsedu strany.

0 0
možnosti

Dvořák

27. 5. 2009 20:31
Re:Náhubkový zákon.

Pane C.Svobodo, uvolněte své místo čestnějším.

0 0
možnosti

Jan Balík

20. 5. 2009 21:40
díky za slova paní Luxové

Jsem rád, že zazněla slova paní Luxové. Její mamžel dokázal hodně a ona jistě vidí mnohé ralisticky a zároveň ve skutečně křesťanském duchu. Též si myslím, že KDU bude mít více podpůrců, pokud bude skutečně křesťanská. A být křesťanský neznamená jen zastávat se morálních věcí. Stačí si pročíst Kompendium sociální nauky církve a hned je jasné, jaké má církev názory a pohledy. Přeji KDU, aby šlo tímto křesťanským směrem.

0 0
možnosti

V

19. 5. 2009 14:59
Souhlasím s Věrou Luxovou.

Váš článek se mi, paní Luxová, moc líbí. Také si myslím, že pragmatismus má mít mantinely nastavené křesťanskými hodnotami. Asi to není jednoduché vysvětlit všem lidovcům, ale myslím si, že motivace křesťanského politika se někdy prostě musí lišit od motivace těch ostatních i viditelně. Jinak by křesťanská strana byla opravdu zbytečná. Komu to nevyhovuje, ať si hledá prostor ke svému zviditelnění jinde. Věřím, že lidovci najdou na sjezdu sílu to vyjádřit i ve volebním výsledku.

0 0
možnosti

Vedoucí slepičárny

20. 5. 2009 6:54
Re: Souhlasím s Věrou Luxovou.

Je potřeba podporovat vesnici, zemědělství a chov hovězího dobytka. Jen se podívejte na mě, jak vypadám zchátrale. Ale jinak jsem inteligentní dost - já bych uřídila  JAKÉKOLIV  ministerstvo - s křížkem na krku, vkleče a s neutuchající vírou. Jsem k tomu totiž povolaná od Boha. Amen.

0 0
možnosti

Losna

19. 5. 2009 13:49
Je stejně hadovitá ...

jako had Lux :-©

0 0
možnosti

Beno

19. 5. 2009 20:59
Re: Je stejně hadovitá ...

Losna, koho chceš oslnit? Děláš to za prachy nebo jsi tak blbý? Paní Luxovou znáš alespoň z médií? Nebo ti to nakecali chlapi v hospodě?

Jestli vidíš celý svět černě, tak to je tvůj problém, jestli máš názoz, tak ho slušně napiš. Jestli to neumíš, tak radši pomlč!

0 0
možnosti

ludas

19. 5. 2009 13:09
lidovci by meli jít od kalouska

lidovci by neměli jít od kalouska,ale s kalouskem do(Y)

0 0
možnosti

KAREL

18. 5. 2009 21:00
Lidovci mají budoucnost !

Odpor proti tradičním křesťanským zásadám je plodem usilovné čtyřicetileté komunistické propagandy. Její největší devastací je rozbití vztahů, svědomí člověka, lež a nenávist. na nenávisti je založena teorie komunismu. tento neblahý jev se nyní - dvacet let po konci komunistické vlády projevuje bez strachu. Poznamenalo to všechny lidi. Lidová strana je ale jediná, která má ve svém programu skutečné hodnoty, které mají budoucnost. Komunismus skončil, je zapotřebí postavit proti strukturám zla, nenávisti a lži barieru svornosti a vzájemnosti mezi lidmi - jednotlivci, mezi obcemi, státy, celým světem. Bez Boží pomoci, modlitby to není možné. A ve vztazích jistě Lidová strana má co dohánět...

0 0
možnosti

Milan

18. 5. 2009 22:09
Re: Lidovci mají budoucnost !

R^ Plný sohlas

0 0
možnosti

Jožo

18. 5. 2009 14:10
KDU...

KDU-ČSL pod vedením nějakého Luxe II,ani náhodou,to raději budu volit čerty.Myslím si, že křesťanští demokraté by měli "hledat"cestu v politice u takových lidí, jako je pan Kalousek,Parkanová a pod,kteří jsou zásadoví a odborně zdatní a "hadi"jsou jim na míle daleko.Čunek už dohrál,i když byl kdysi dávno taky dobrý.

0 0
možnosti

Marek

18. 5. 2009 22:19
Re: KDU...

To je zajímavý názor. Čunek byl dobrý a už není. Změnil se? Ne, jen media ho pošpinila a je vidět, že tomu i dost lidí věří!

Já si naopak myslím, že se Čunek zlepšil a obdivuji jeho statečnost a energii.

0 0
možnosti

Dana Malá

18. 5. 2009 11:22
Čapek -nejsem komunista

Je neštěstí, že si levice a střed uzurpovala ideologii, jak jsou sociální a pravice asociální. Opak je pravdu, dělníkům se vždy nejlépe žilo v tržním, co nejméně regulovaném hospodářství, nejhůř naopak za komunistů (jak už řekl Čapek - nejsem komunista, protože jsem na straně chudých). Pan Čunek, kterého jsem se v aférách zastávala, první co navrhl - omezit deregulaci nájmů. Takže ne pro potřebné (to se řeší adresnou podporou) ale populisticky - majitele domů nemá nikdo rád, to bez problémů projde. Co na tom, že mnohem bohatší pan doktor bydlí v mém domě už 30 let, já jsem sama, údržba domu je složitá, ale proč by na mně nemohl můj nájemník díky lidové straně ještě pár let v pohodě parazitovat. Musí si přece jeho rodina pravidelně každý rok na dovolenou k moři, já můsím každou korunu investovat do oprav.

0 0
možnosti

Necros

18. 5. 2009 16:39
Trzni mytus = hovadina

Delnikum se v nejhlubsim trznim kapitalismu zilo tak dobre, ze napriklad v 19. stoleti pracovali od sesti od rana do osmi do vecera (drit museli i deti) a meli sotva na preziti. Vsak take bylo mnoho stavek a nepokoju, ktere vyvrcholily krvavou nedeli roku 1889. Otevrete si prosim vas nejakou knizku, nez zacnete opakovat teze soucasne pravicove propagandy.

0 0
možnosti

Milan

18. 5. 2009 9:23
Kdo to vidí správně?

"Nesuďte, abyste sami nebyli souzeni". Vy, kteří tento citát znáte, vás se asi netýká.

Každý má nárok na svůj názor, ale proč ošklivě odsuzujete snahu lidí, kteří mají snahu pracovat pro nás všechny? Proč jim podsouváte ty nejhorší vlastnosti? Udělali jste alespoň něco pro zlepšení vztahů a podmínek ve vašem okolí?

Každý si v sobě nosíme svůj problém, není ten váš velký pesimismus?

Pěkný den a "slunce v duši"

0 0
možnosti

Petr S.

18. 5. 2009 10:49
Re: Kdo to vidí správně?

Také si to myslím.

Ale pravdou je, že pomlouvání zemřelých se jmenuje hyenismus, osočování slabších a bezbranných je vlastností zbabělců a tak dále. Naštěstí se najdou i solidní lidé, kteří mají zdravé názory.

Pouze strana, která má ve svém programu jasná pravidla  podle tisíciletími osvědčených zásad, má ve skutečnosti klíč k budoucnosti.

Vlády padají jako smetí. Církev zůstává. A to nezmění ani atheističtí kounisté, ani sobečtí feudálové, ani to nezměnila NSDAP a k církvi nepřátelský Hitler, ani diktátorský Stalin, ani to nezmění Obama nebo globální trh mířící ke zhroucení.  Její protivníci se nakonec se roloží - víme to z dějepisu. A nezbyde z nich nic. A tak je zapotřebí zachovat klid, a jít v pohodě dál.

Petr

0 0
možnosti

vykuk

18. 5. 2009 8:47
politika centrálního prodeje odpustků

Paní exmanželka chytré horákyně to holt vidí jinak.Bohužel inteligence Čunka, a tím celé strany brání se dostat do parlamentu za předpokladu, že křesťanští voliči intelektuálně povyrostli od dob Pátera Nostera.

0 0
možnosti

Jaguár

19. 5. 2009 10:27
Re: politika centrálního prodeje odpustků

S těmahle kacema bežtě doprdele, není to totiž vůbec pravda. Inteligence pana Čunka je na jeho post velmi nadprůměrná, vůbec Vám nedochází že Langr + Parobek nemají jeho inteligance ani z polovičky. Tyto lidi by neměli být u politiky ale ne pár hodných a inteligentních jedinců ještě ze staré strany. Nepočítam do nich Kalouska a Parkanovou to jsou zrádci nandaný pod velením KSČM !! Ale ono proč se vlastně namáhat, protože jste stejně jejích příznivcem

0 0
možnosti