Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Za fotku s nacistickou vlajkou jdou do vězení

Za fotografii s vlajkou nacistického Německa s hákovým křížem a několika rukama zdviženýma k nacistickému pozdravu teplický okresní soud odsoudil tři muže k nepodmíněným trestům od půl roku do 14 měsíců. Uložil i tři podmíněné tresty a jednu pokutu 30.000 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedobrota

20. 5. 2009 9:29
To bych blil !

Tohle je svoboda slova a projevu ?  Jsou to blbci ale to nezakládá státu právo je zavřít za FOTKU ! Fotkou nikoho nezabijete, ba ani nepošlete do plynu ! Jak je vidět ale lze fotkou někoho poslat do kriminálu !!  :-©

Soudce morálně odsuzuju, peněžité tresty by úplně stačily !!;-€

0 0
možnosti

Kapitola

20. 5. 2009 11:49
Re: To bych blil !

pokud podporujou hnutí, kde svoboda slova není možná, jsem pro - je pozavírat

0 0
možnosti

Jan

20. 5. 2009 9:26
Židé propagují nacismus v jimi vlastněných médiích

Židé propagují nacismus v jimi vlastněných médiích a Izrael škodí USA kde může ! Podporuje všude na světe protiamerické nálady v médiích které vlastní a pak na protiamerické nálady upozorňuje vládu USA (práskají). Židé nám pořád otřepávají o hlavu nacisty ve svých médiích, aby podporovali hnutí neonacistů a pak na to poukazují u vlády USA a chtějí si tak zajistit bezvýhradnou podporu pro Izrael!

0 0
možnosti

Igele

20. 5. 2009 10:10
Re: Židé propagují nacismus v jimi vlastněných médiích

Ještě jednou, prosím. A trochu srozumitelněji. Tvoji příznivci tomu nebudou rozumět.

0 0
možnosti

idol

20. 5. 2009 7:01
V Teplicích má hajlování tradici!

......... pamatuji na aféru z Teplic za Husáka, kdy husákovi svazáci v klubovně SSM měli vlajku s "háknkrajcem", obraz Fúhrera, nosili hnědě košile a hajlovali!!

PS ........ souhlasím s trestem natvrdo!!Rv:-)

0 0
možnosti

Bidlo

20. 5. 2009 8:49
Re: V Teplicích má hajlování tradici!

Ale jen proto, že ty jsi tenkrát z toho vylezl s podmínkou. Za příslib další spolupráce s StB!

0 0
možnosti

Posel z Hůry

20. 5. 2009 3:18
Zakazat symboly ZLA

Nacisticka vlajka je symbol zla, ktere bylo porazeno a nema jiz zadnou aktivni politickou silu. Sily, ktere se kdysi pod timto symbolem sdruzovaly, se preformovaly pod vlajkou hvezd a pruhu. Zavirat nekoho za vystaveni mrtvych, odrovnanych symbolu je ne-ekonomicke. Vezneni stoji penize, ktere vlada nema a proto ma takovy rozpoctovy deficit.

Podle vladni logiky by se mely trestat symboly zido-bolsevizmu jako je srp a kladivo, ruda vlajka a pod. Dnes jsou to tez mrtve symboly. Ve srovnani s nacistickymi symboly pod zidobolsevickou rudou vlajkou a spem a kladivem bylo vyvrazdeno mnohem vice lidi nez pod nacistickymi standartami.

Nejnebezpecnejsi ZLO, skutecna hrozba lidstvu se skryva pod modrobilou vlajkou se sesticipou hvezdou symbolyzujici Satanizmus. Sesticipa hvezda je univerzalni symbol Satanistu. Zide v Palestine ten symbol otevrene predvadeji. Stejne tak je tento odporny symbol vystaven na silnici, ktera vede z Doksan do Terezina. Takovyto symbol nad nasi zemi aktivuje sily Zla v nasi zemi a poskozuje nas narod.

Symbolika nacizmu neni prijemna na pohled a stejne tak symbolika sovetskeho zidobolsevizmu. Zrovna tak sesticipa Satanova hvezda na zidovske synagoze v Parizske ulici je odporna a vyvolava morbidni emoce. Proc vlastne nacisti ten pelesinec hruzy nerozstrileli, kdyz strileli na Staromestskou radnici?

0 0
možnosti

Aussie

20. 5. 2009 3:43
Re: Zakazat symboly ZLA

S tim srpem a kladivem souhlasim, melo by to byt postaveno mimo zakon stejne jako hakovy kriz. Stalin zavrazdil daleko vic lidi nez Hitler a z nejakeho zvlastniho duvodu jeho obrazy porad visi v ceskych vesnickych hospodach. To ostatni co jsi tady uvedl vychazi z obycejne nenavisti vuci zidum kterou normalni clovek jako ja nikdy nepochopi. Jedine stesti je ze tvoje posedlost zemre s tebou a lidi jako ty uz nikdy nebudou mit takovou moc jako tehdy ti co nosili prisite hakove krize a jine lidi nutili nosit zlute sesticipe hvezdy.

0 0
možnosti

Forstmeister

20. 5. 2009 2:21
Chráněné etnikum a příčiná souvislost...

Nestojí "na klystýrech" ta naše společnost, justice a moc výkonná? Zaměňuje se příčina za následek. A v tom to je. Radikalismus je tzv. reakční syndrom na jednostranném neřešení zákonnosti. Pokud se bude dělat rozdíl v přístupu ke kriminalitě na základě etnické příslušnosti, pak nelze očekávat nic jiného, než vzrůst občanského radikalismu vůči danému etniku, jako celku. Díky multikulti aktivistům. Můj názor.     

0 0
možnosti

Čechomil

20. 5. 2009 1:42
Pan soudce asi bude žid

Pan soudce asi bude žid  a nebo zmanipulovanej pravdoláskou.

0 0
možnosti

Igele

20. 5. 2009 8:20
Re: Pan soudce asi bude žid

Čehomil?

0 0
možnosti

Iva

19. 5. 2009 23:34
Klukovina ...

Koho tu soudíme, pár kluků, kteří před dlouhou dobou udělali něco, co se nesmí ... nazývám to klukovinou, která ale bude mít pro jejich život hrozné násladky. Jsou to mladí lidé, kteří jsou nazývání neonacisty, ale co o nich kdo tady ví ... za 5 let už založili rodiny, mají děti a normálně chodí do práce.

Na soukromé akci, kam nikdo neměl přístup, propagovali zakázanou ideologii? Kde je společenská nebezpečnost jejich hrůzného činu? Já extremismus neschvaluji, ale zároveň se mi nelíbí výše uvedeného trestu, vždyť všichni víme, jaké tresty se ukládají za trestné činy daleko horší ...

Proč se nezeptáme, kde k tomu názoru vůbec mohli přijít? Kde se bere v dnešních mladých lidech nacionalismus?  Stačí se podívat na situaci některých (mnohých) severočeských sídlišť. Jsou zde skupiny tzv. nepřizpůsobivých občanů, kteří jsou beztrestní, žijí si velmi slušně z našich daní a velmi tvrdě a nepokrytě sužují svoje okolí. Kdo to nezažil, tak může pokyvovat hlavou. Já mám takové sídliště jen 300m a vím, jaké to je tu žít. Jednou vám dítě přijde zbité a ještě se mu snažíte vysvětlit, že se prostě jen někdo chtěl poprat. Když vám přijde podruhé, zbité, okradené a v zimě bez bot a bundy, tak už tomu človíčkovi nic racionálně nevysvětlíte a sami se začnete ptát. jak je to možné? Začnete se rozhlížet a zjistíte, že máme skvělé vzdělání, prestižní zaměstnání a nemůžete si dovolit, co oni "nedotknutelní". Možná to vede mladé lidi na severu Čech k názoru, že by bylo potřeba s tím něco dělat, oni v tom vyrůstají a zažívají tyto situace denně a vlastní kůži. Pak je velmi jednoduché přiklonit se k názoru jediného, kdo se objeví a začne nahlas křičet DOST!

Řekněme taky dost situaci, která bude za čas nezvladatelná, ale čiňme to, prosím jiank, než krutými tresty za klukoviny spáchané před lety. 

0 0
možnosti

Skuld

19. 5. 2009 23:42
Re: Klukovina ...

R^R^R^R^ toje názor!!! plně se stotožnuji!!!

0 0
možnosti

j

19. 5. 2009 21:15
Všechny pozavírat

Nejdřív nácky nebo ty, kteří mají pravou ruku výš než nízko. Dál bychom měli zavřít také všechny popírače holokaustu. Také popírače globálního oteplování, ekonomické krize, prasečí chřipky a 11. září. Samozřejmě také všechny, kteří se fotí s lidmi, kteří neco takového popírají nebo se fotí s nečím, co už bylo s těmito lidmi vyfoceno. Jen tak zabráníme šíření zhoubných myšlenek pro lidstvo!!

0 0
možnosti

xx

19. 5. 2009 22:09
Re: Všechny pozavírat

R^

0 0
možnosti

Karel IV.

19. 5. 2009 20:28
v Česku hajlovat můžete, ale musíte mít chorvatský pas

Pak to můžete dělat na Václaváku a Íčko bude tvrdit že se s tím nedá nic dělat. Samozřejmě pokud na soukromé oslavě třeba souložíte, tak do toho státu nic není.

0 0
možnosti

Petr

19. 5. 2009 20:24
Za fotku s nacistickou vlajkou jdou do vezeni

A to je spravne. Nacky CR nepotrebuje !

0 0
možnosti

j

19. 5. 2009 21:01
Re: Za fotku s nacistickou vlajkou jdou do vezeni

to bezesporu nepotřebuje. Ale rovněž si nemyslím, že bychom potřebovali trestat lidi, kteří se na vlastní uzavřené akci vyfotí s nějakou vlajkou. A už vůbec ne nepodmíněnými tresty. Nebo vy si snad myslíte, že zavřete nácka a za rok vyleze z vězení Mirek Dušín? Takhle nesmyslné tresty neprospívají nikomu, jen jsou populisticky lákavé.

0 0
možnosti