Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Cigarety z hospod zmizí přirozeně, tvrdí sekretář Asociace hotelů a restaurací

Generální sekretář Asociace hotelů a restaurací ČR Václav Stárek uvítal, že ve středu neprošel zákaz kouření v restauracích. Zakouřené restaurace podle něj vymizí samy od sebe, protože je hosté prostě nechtějí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

f-prag

12. 6. 2009 14:51
no??? tak at se jede z asociace podivat do Anglie....

noooo  , jestli se chce asociace zrusit .....  jelikoz nebude koho asociovat ...  protoze budou restaurace zavirat joko houby po desti ................  jo pisalkove...... dopadne to potom jako v Anglii , kde zaviraji jedna hospoda za druhou  a to neeee  kvuli krizi , ani nahodou  protoze si lidi nemuzou zapalit v hospode u ""chlastu""" 

a ty keci, ze se to stat nemuze v Cesku ,,,,,   taky jsme rikali , ze nemuze skoncit komunismus v ceskoslovensku , a byla sametova  , ze!!!!!!! taky Tonda Zapotocky balamutil ,ceskoslovensky narod , ze nebude mena  a druhy den rano BYLAAAAAAAAA........................................ 

0 0
možnosti

Pepa

12. 6. 2009 13:40
Souhlasím s autorem článku i s novým zákonem

Někdy mi připadá, že zavilí nekuřáci naštěvují především pajzly typu bývalých 5. cenových skupin a neznají rozdíl mezi restaurací a putykou.

V restauraci se podává jídlo, při kterém samozřejmě většině lidí kouř vadí. Zákaz kouření je tím pádem na místě.

V putyce se pouze chlastá, vařené tam podávají pouze pivo. Zákaz kouření by byla pouze buzerace provozovatele.

To pro vysvětlení.

0 0
možnosti

Jovo Miks

12. 6. 2009 13:06
Technika prohrala

Kdyz se za klimatizaci povazuje otevrene okno, muze parlament jen zakazovat koureni. Kdyby bylo koureni v jakekoli mistnosti podmineno dokonale fungujici klimatizaci, ktera je jiz davno na vysoke technicke urovni vymyslena, nemusely by debaty o koureni vubec vzniknout .Nekdo se nas snazi jako obvykle zblbnout, abychom se chodili nadychat cerstveho vzduchu do hospody a kourit do lesa.I za totace vsechny sidlistni restaurace byly vybaveny klimatizacnim,filtracnim,zvlhcujicim zarizenim, dokonce na to byla pro kolaudaci podminka, ze tam klimatizace bude,ale nikdy to nikdo nespustil,protoze to neumel,litoval nakladu elektrickou energii a ZVVZ Milevsko melo kapacitu budovat nove, ale nikdy na to, aby byl servis techto zarizeni.Hranate roury pod stropem jsou  vsude jako pomnik dobry ch predsevzeti,ale ze strojoven se ukradly motory a strojovny prebudovaly se na herny,otviraji se jen okna a poslanci maji o cem zvanit politicky, ale nikdy technicky. Patri nam to.

0 0
možnosti

adonis

12. 6. 2009 11:49
spanelsky model nefunguje

Ve Spanelsku se huli vsude, zakaz nezakaz. 99 procent baru a restauraci je kurackych. Kouri se na nadrazi. Sami Spanele volaji po zmene zakona, protoze ten soucasny je neucinny.

0 0
možnosti

Jindra

12. 6. 2009 10:22
Jindra

Mě taky nevadí když mi někdo jí do kouření.

0 0
možnosti

Haviř Vodka

12. 6. 2009 13:12
Re: Jindra

Jindro ty si zhulené každý den, tobě nevadí skutečně nic.

0 0
možnosti

Lukas Pokorný

12. 6. 2009 10:20
Liberální demokracie

Po dlouhé době se  prosadil politicky liberální názor.

0 0
možnosti

kodek

12. 6. 2009 9:52
dětský koutek nenačichne!

S tím dětským koutkem to myslíte jako s bazénem, v jehož části je možno močit do vody a v druhé ne?

Skvělý nápad.

Kuřák v naprosté většině případů přehlíží, kam funí kouř z jeho žvára. A výsledný smrad necítí. Nemůže, protože je jím prosáklý skrz naskrz.

0 0
možnosti

Jana

12. 6. 2009 9:56
Re: dětský koutek nenačichne!

nekuřák naopak ten dehet+nikotin cítí na metry daleko, takže se "udírně" prostě vyhne obloukem,

hospodští si musí konečně vybrat, buď budou mít na place pár nikotinových štamgastů, nebo přeláknou fasádu a začnou jim tam postupně chodit ta procenta nekuřáků, která jsou nejspíše větší, než-li těch zarytých nikotinistů ?

0 0
možnosti

Dave Lister

12. 6. 2009 9:44
Správně...

Konečně udělali poslanci něco normálně. Jestli je takovej obrovskej zájem mezi nekuřáky, proč na každým rohu nezakopávám o nekuřácký hospody?

Ač sám hulím jak fabrika, vůbec se mi nelíbí, že byl zrušen zákaz kouření v době oběda, i když v mnoha restauracích mají naštěstí rozum. Proč? Pracovat a jíst se musí a i nekuřáci se potřebují v poledne rychle najíst a při jídle i mě kouření vadí. Večer už je situace jiná a hulení zatím tak nějak k "restaurační kultuře" u nás patří. Nemám problém s tím, že když jdu na pivo s partou nekuřáků tam, kde se nehulí, dojít si "šlehnout" před hospodu. Jasné označení restaurací ohledně kouření je myslím správným krokem a ať si trh vybere. Nemyslím si, že by byl správný argument, že většina národa nekouří. Koukejme na tu část národa, co chodí do hospod:-) Až většina z nich nebude kouřit, bude víc nekuřáckých lokálů.

0 0
možnosti

Forstmeister

12. 6. 2009 11:42
Re: Správně...

Souhlas. Ač nekuřák (i když občas si ve společnosti dám "habanas"), nic si nehodlám vynucovat. Je bytostním právem každého, do jaké atmosféry "zapadne" a je bytostním právem každého provozovatele "krčmy" jakou atmosféru tamo povolí. Každý má možnost volby. Když bude v krčmě atmosféra "jak na Jupiteru" a jsem citlivka (byť mám žízeň jak trám a hlady se kroutím), tak tam nepolezu a půjdu jinam. Zdůrazňuji, svoboda volby. To ale neplatí v zařízeních "nezbytných" ( zdravotnictví, veřejná doprava, "byra" státní správy a samosprávy, etc.). Tam je to opodstatněné, tedy zákaz kouření. Můj názor.   

0 0
možnosti

?

12. 6. 2009 9:39
Úvaha

Hmmm naprostý blábol a nesmysl. Kdyby byl tak strašlivý hlad po nekuřáckých restauracích, tak jich jsou všude spousty - pokud vím, tak ve skutečnosti je jich naprosto nepatrný zlomek, a to ještě musí hosty lákat něčím naprosto vyjímečným (např. výborná kuchyně), aby vůbec přišli. A i tak je před nimi takřka vždy místo s popelníkem, které je většinou dost obsazeno.

0 0
možnosti

Haviř Vodka

12. 6. 2009 8:35
názor

dost naivní názor, že kouření zmizí přirozenou cestou, jak znám blby cajzli, ti i kdyby neměli co žrát, tak cigaretu budou táhat pořád a drogách ani nemluvím, za jeden šleh dokáží zavraždit.

0 0
možnosti