Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Záhada Airbusu. Co je jasné?

Zní to jako paradox. O pádu osudného letu 447 víme víc, než o jiných podobných leteckých katastrofách 11 dní po neštěstí. Zároveň vlastně nevíme skoro nic. A nejasností a záhad neubývá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mmf

18. 6. 2009 17:49
šlo o srážku s létajícím dinosaurem z Jurského parku

protože do dnes není ani náznak o možné příčině katastrofy , je nejpravděpodobnější , že šlo o mnoho konstrukčních a možná i výrobních závad , o nichž se samozřejmě nesmí mluvit ani psát .... Airbus (zatím) nesmí krachnout , má v něm nainvestováno mnoho peňázou mnoho zajordánských slovanů , madoffů, spílberků , šwarcenhorů , atd .

NIC NEBUDE VYŠETŘENO , V TICHOSTI SE ODŠKODNÍ POZŮSTALÍ VELMI SLUŠNÝMI ČÁSTKAMI ZA JEDNU MRTVOLU A  VŠE BUDE ZAMETENO POD KOBEREČEK, TO SE HALT STANE I ŽENATÝMU....žeeeeeeeee

Nakonec při vzájemných vojenských  incidentech ( o kterých se však zatím nepíše) mezi USA a Čínou , může jít o důsledek nějaké zkoušky nových zbraňových systémů , kterým se letadélko nějak připletlo do cesty . Je to hnus , a bude větší , jen co se rozjede projekt depopulizace Země pomocí prasečí chřipky , kterou se úspěšně zainfikovala již celá Planeta . Na Zemi má zůstat po akci maximálně 1 miliarda předurčených naDLIDÍ , tak si sočítejte , jaké máte šance dostat se do té skupinky ..........

0 0
možnosti

a co kdyz jim ta infikace virem

18. 6. 2009 19:54
Re: šlo o srážku s létajícím dinosaurem z Jurského parku

a co kdyz jim ta infikace virem nevyjde? to nas budou dorazet brokovnicou jako tulene ?

0 0
možnosti

Tim Vasquez

18. 6. 2009 15:10
Rozlámala ho bouřka.

Co je na tom nejasné?

0 0
možnosti

reformulace

14. 6. 2009 21:44
Může se neštěstí opakovat?

A může se opakovat takové počasí?

0 0
možnosti

i bez černé skříňky je to jasné

14. 6. 2009 2:11
Existuje precendent.

Sestupné vertikální proudy v bouři jsou daleko silnější, než se obecně má za to. Záporné zrychlení se měří v násobcích g. Křídla dopravních letadel ani jejich trupy nepředpokládají tak velká záporná zatížení. Pouhé vteřiny střídavého kladného a silného záporného zrychlení v rozmezí 1.5g až -2.8 g stačilo k rozlámání čtyřmotorového Boeingu 720 12. února 1963 na lince Miami-Chicago

Objevilo se několik trhlin vzhůru v přední části trupu a zdánlivě symetricky dolů na křídlech a vertikálních stabilizátorech. Vertikální stabilizátor zkolaboval vlevo, všechny čtyři motory se oddělily vzhůru. Podrobně na

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=19630212-0

Studie Tima Vasqueze z 1.9-2.6.2009 porovnává trasu AF-447 se satelitními snímky bouří v rovníkovém Atlantiku v téže době. S ohledem na odkazovanou havárii Boeingu 720 z roku 1963 už není co řešit.

http://www.weathergraphics.com/tim/af447/

0 0
možnosti

i bez černé skříňky je to jasné

14. 6. 2009 2:42
Re: Existuje precendent.

Křídla v klesající turbulenci chytají záporný úhel náběhu, záporný vztlak, když nic jiného, a na ten nejsou stavěná. Možná je nějaká optimalizace účinku turbulence s klesáním, která má větší naději únavové namáhání udržet v projektovaných mezích, ale jak vidno, i když se podaří přistát, může být drak na odpis.

0 0
možnosti

nějaké obrázky

13. 6. 2009 23:28
\"Suddenly we saw in the distance a strong and intense flash

of white light, followed by a downward, vertical trajectory which broke up into six segments,\" the chief pilot of an Air Comet plane from Lima to Madrid told the Spanish newspaper, El Mundo.

Mapky:

https://www.pprune.org/rumours-news/375937-air-france-a330-200-missing-47.html

trosky na mapě:

http://visualjournalism.com/wp-content/gallery/af447-crashed-in-the-atlantic/nytimes_debris.jpg

http://s.wsj.net/public/resources/images/OB-DU231_AirFra_NS_20090602093403.gif http://avherald.com/img/af_a332_f-gzcp_atlantic_090601_map.jpg http://206.47.170.43/channels/images/left-map-timeline.jpg http://msnbcmedia4.msn.com/i/MSNBC/Components/Photo/2009/June/090601/AP_MISSING_PLANE_SEARCH.gif http://visualjournalism.com/air-france-af447-crash-infographics-gallery/2009/06/02/ Počasí, june1, 02.00GMT, podle BBC: http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45857000/gif/_45857359_plane_crash_weather_466.gif legenda: 1. 2200 GMT, 31 May: AF 447 leaves Rio de Janeiro, Brazil, bound for Paris 2. 0133 GMT, 1 June: Last radio contact with AF 447 3. 0148 GMT: Plane leaves radar surveillance zone off islands of Fernando de Noronha and enters band of stormy weather 4. 0214 GMT: Series of automated messages sent from AF 447 indicating electrical fault 5. 0220 GMT: AF 477 due to arrive in Senegal airspace but no contact received ještě jedna mapa počasí, neznámý zdroj http://img.skitch.com/20090604-1yxeqfxr9mmtmgiq9euuiq7u3t.jpg http://i64.servimg.com/u/f64/11/54/40/66/temp124.jpg

0 0
možnosti

CZ

13. 6. 2009 18:55
Airbus

Pan Japonec (?) nám poskytl  odborný, fundovaný a rozsáhlý výklad, já si ale myslím, že příčina bude poměrně jednoduchá. Slavný airbus má skryté konstrukční závady, které se při normální letové situaci neprojevují. Projeví se ale v extrémní letové situaci. Kdysi například kvůli konstrukční závadě spadl nad Sibiří airbus, cestující z Moskvy do Pekingu.

0 0
možnosti

Bart

13. 6. 2009 19:29
Re: Airbus

Jap je negací nejap, s prominutím.

0 0
možnosti

čtenář

13. 6. 2009 18:14
Co myslíte ?!

Má takový problémy jako Airbus i strategickej bombardér ?

0 0
možnosti

tato1

13. 6. 2009 19:32
Re: Co myslíte ?!

Strategické bombardéry, prezident USA , viceprezident a niektoré ďalšie lietadlá pre generalitu sú čiastočne chránené proti útokom najnovších tajných zbraní.

0 0
možnosti

tato1

13. 6. 2009 18:01
A čo tak EPM ?

Elektromagnetické zbrane sú už dávno odskúšané ( Rusi v Auganistane, USA v Iraku). Zasiahnutie lietadla silným elmag. pulzom o príslušnej frekvencii zníčí elektronické a elektrické zariadenia a lietadlo nemé šancu. Kto bol na palube?

0 0
možnosti

čtenář

13. 6. 2009 18:12
Re: A čo tak EPM ?

No, nejdříve tam prej byli a pak už tam zase nebyli .......

0 0
možnosti

čtenář

13. 6. 2009 17:48
Zatím nejhorší zpráva na téma Airbus -

po vítězství NATO v Afganistánu se Airbusy mají vyrábět v poválečném Afganistánu. Obyvatelstvo tak má být odkloněno od pěstování máku.

0 0
možnosti

autor

13. 6. 2009 17:31
ČSA?

Krátce po tomto neštěstí ČSA oznámila, že technici v rámci úspor a boje proti krizi nebudou provádět předletovou kontrolu letadel. Mimochodem ČSA má ve své výzbroji tak Airbusy - různých typů. Část z nich s nevyhovující a nešťastnou modernizací - joystick místo kniplu.

A pak létejme...

0 0
možnosti

čtenář

13. 6. 2009 17:45
Re: ČSA?

Globalizace, coby vítězné tažení mezinárodního socialismu (ten je totiž podstatou globalizace), je založená na šlendriánu a zbavování se odpovědnosti za cokoliv, co se stane (vlastně i za to, co se případně nestane).

0 0
možnosti