Diskuze
Cessna byla v pořádku, ani pilot závady nehlásil, zní z letiště
Děkujeme za pochopení.
petr
cesna
Jeden příspěvek vedle druhého sami blbečci kteří nevědí která bije a viděli ero jen na obrázku.
JaS
Re: cesna
Chtěl jste něco vysvětlit? Jestli něco víte, tak by se to blbečkům mohlo hodit!
MM
s mekym
na letišti se mu říká přitlouk tedy je opravdu s měkým podívej se na stránky AK
Terminator
Takže letadlo bylo v pořádku
pilot také a pak najednou začal vynechávat motor. Nezdá se vám to nějaké divné?
JK
Takhle to dopada, kdyz Cechackove ochcavaji
predpisy. Evropska komise si to asi nevymyslela, ze vyhlidkove lety podlehaji castejsim kontrolam letadel, pozadavkum na kvalifikaci pilotu... Jenze zlate ceske mozecky si vzdycky najdou okliku, a vymysli "pracovni lety". Ted ma predseda strakonickeho aeroklubu na svedomi dva zivoty a zmrzacene dite. Doufam, ze si soudruh pujde sednout.
Tomáš
Re: Takhle to dopada, kdyz Cechackove ochcavaji
Ale jděte, vy brepto. Vyhlídkové lety tohoto typu se dělají desítky let. Samozřejmě, občas dojde k nehodě, jako u jakékoliv lidské činnosti a je to nepochybně tragédie, ale nedělejte z toho kauzu, jako by ta letadla padala denně. Požadavek EU je v tomto případě typickým řehtáním byrokratického eurošimla a pokud jsou pravdivé neoficiální informace, o pravděpodobné příčině nehody (a vypadají tak), tak by se tomu stejně tak nezabránilo. Ostatně, kontroly letadel jsou předepsané podle typu, nikoliv podle účelu a pilot měl nejspíš CPL, takže také v pořádku. Jenom, zdá se, patrně špatně odhadl situaci. Vzhledem k tomu, že škrtl o stromy, musel být tak nízko, že by mu už nepomohl ani záchranný systém.
Jinými slovy, při dodržení absurdních požadavků EU, by k nehodě došlo nejspíš úplně stejně, jenom by ten let nestál dejme tomu 4000,-/hod, ale třikrát tolik.
Mario
Je mi líto co se stalo
a nikomu to nepřeji. Ale skoro pokaždé když dojde k podobné události tak se píše : ,,,,, jde o zkušeného, nebo velmi zkušeného pilota.
jelen
Nevážená redakce ...
.........Což tak napsat správně příjmení? Franta se nejmenuje Přibil, ale Přibyl ! ! ! .... Jaksi si to pamatuji , protože jsme spolu kdysi létali 5 let u jedné firmy - a to u firmy SlovAir a následně u firmy AirSpecial.
South
Co jak je
Letadlo znám, majitele taky, strakonického pilota ne (aniž bych zpochybňoval jeho um). Do toho letadla bych sedl zas - s majiteli. To jsou profíci a mají tisíce startu (toť bez nadsázky, aspoň ten nejstarší přes dva tisíce, je bývalý konstruktér letadel a ing v oboru, stejně jako další dva). Nehodlám uvádět imatrikulaci letadla (na ilustračním fotu je jiný stroj, jiný typ, zřejmě odkudsi ze zahraničí), ani údaje o majitelích. Jen bych chtěl poznamentat, že komerční lety tohoto charakteru trvají od 15 min. do 1 hodiny. Hodina stojí zákazníka přes pět tisíc. Zcela jistě stroj nebyl ve vzduchu tak dlouho, jak je uváděno- aby vyletěl po sedmé a havaroval před desátou. To je naprosto mylný údaj, za to dám krk.
petyo
Re: Co jak je
Nechápu proč by to letadlo nemohlo být ve vzduchu tři hodiny. Myslím, že dolet do bez problému umožňuje.
s
Čech zabil zenu
http://www.lidovky.cz/muz-na-opavsku-zabil-zenu-strelou-do-hlavy-policie-po-nem-patra-pvr-/ln_domov.asp?c=A090816_155033_ln_domov_ter" target="_blank">Muž na Opavsku zabil ženu střelou do hlavy, policie po něm pátrá
Aeronoviny
První fakta
První fakta z aeronoviny.cz je tam i fotka konkrétního letadla před vzletem
Příčina havárie je zatím neznámá a jednoznačně ji určí inspektoři inspekce, kteří nehodu vyšetřují. Aktuální, redakci Aeronovin v této chvíli známá fakta:
- pilot byl Pavel Č z Písku byl zkušeným pilotem, pracoval jako zalétávací pilot pro píseckou firmu vyrábějící ultralehká letadla.
Více v Aeronovinách
milkom
Re: První fakta
Příčina je neznámá, ale co se pravděpodobně stalo se dá celkem dobře odhadnout. Při přiblížení na přistání došlo k vysazení motoru (přímí svědci uváděli nepravidelný chod motoru) - pilot se snažil doklouzat - pravděpodobně došlo k přetažení a pádu z důvodu ztráty rychlosti, (možná k pádu do vývrtky) - což v malé výšce znamená náraz do země...
Pilot závadu nehlásil proto, že k ní došlo těsně před přistáním a měl jiné starosti - kdyby měl problémy v průběhu letu nahlásil by to a nešel by na finále přes prostor, kde by nemohl nouzově přistát.
Tomáš
Re: Už druhá Cessna.
Většinou pilot. Technický stav letadel je většinou kontrolovaný velmi přísně, a většina problémů ve vzduchu je řešitelných nouzovým přistáním, popř. u novějších letadel záchranným systémem (vystřelovací padák - ten tahle cessnička určitě neměla). Podle prvních drbů se zdá, že mohl mít málo paliva a myslel si, že ten kousek doklouže, jenže nedoklouzal.