Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

DOLEŽAL: TOP09 versus ODS

Původně to vypadalo, že TOP09 se stane v první řadě sběračem voličských hlasů, které by nikdy nemohla získat ODS (a asi ani KDU-ČSL), ale na nichž může stavět projekt strany, schopné stát se součástí „občanské“ koalice, jež by byla silnou protiváhou postkomunistů. To, že u jejího vzniku stál pragmatik Kalousek, mohli lidé chápat jako jistou záruku, že nepůjde o něco, co se zhroutí ještě dřív, než vznikne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

AHA

10. 9. 2009 14:40
Pomůže nám TOP v čele s knížou před multikulti katastrofou?

EU nám plánuje začít posílat povinné příděly nelegálních imigrantů:

Bohužel, informace o rozhodnutí Bruselské byrokracie umísťovat (zatím na základě "dobrovolnosti") nelegály do dalších zemí EU je pravdivá.

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4616428,00.html?maca=en-swissinfo_europe-3016-xml-mrss" target="_blank" rel="nofollow">http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4616428,00.html?maca=en-swissinfo_europe-3016-xml-mrss ; http://www.einnews.com/france/newsfeed-jacques-barrot" target="_blank" rel="nofollow">http://www.einnews.com/france/newsfeed-jacques-barrot  ; http://www.euportal.cz/Articles/4967-eu-obavane-imigracni-kvoty-uz-jsou-tu-.aspx" target="_blank" rel="nofollow">http://www.euportal.cz/Articles/4967-eu-obavane-imigracni-kvoty-uz-jsou-tu-.aspx  ; http://eurabia.cz/Articles/3329-darek-z-bruselu-imigracni-kvoty-oficialne-oznameny-.aspx" target="_blank" rel="nofollow">http://eurabia.cz/Articles/3329-darek-z-bruselu-imigracni-kvoty-oficialne-oznameny-.aspx

A dají se vyhledat další zdroje potvrzující pravdivost této informace - proč o tom naše média a politici mlčí a multikulti fanatici mlží?

0 0
možnosti

republican

10. 9. 2009 14:37
částečně pravda,ale ne úplně

vezměme si včerejší pruzkum Medianu např:ODS=32,8proc-to není špatné,uvážíme-li,že od voleb v r.2006 je slabší jen o pouhá 2,5proc.TOP09=8,5proc,a silně pochybuji že TOP09 neexistovat,tak by měla ODS zhruba 41procent,to je blbost.Ideální by bylo,aby TOP09 měla výsledek okolo9,10procent,lidovci stabilních 7 a ODS zhruba kolem 33proc.Pak by tyto 3strany měli dohromady kolem 50procnet všech halsů a to naprosto stačí k poražení toho strašidelného bolševického dvojbloku ČSSD-KSČM.Důležité také samozřejmě je,aby moc hlasů nedostaly naprosto neperspektivní formace typu VV,Zelení,Svobodní atd.,tito voliči at právě volít tu TOPku

0 0
možnosti

Jindřich

11. 9. 2009 16:36
Re: částečně pravda,ale ne úplně

Jen nezapomeň, že v posledních volbách dostala koalice ods/kdu/sz o šestimístné číslo více hlasů než ČSSD/KSČM a přesto to bylo taktak fifty fifty na mandáty. A moc nechybělo aby leví měli o mandát víc.

Lidovci a zelení měli spolu dohromady asi tak stejně  jako komunisti, ti ale dostali o děvět mandátů víc.

0 0
možnosti

Milan N.

10. 9. 2009 13:30
Pan Doležal se myslím plete,

TOP09 může mít mnohem více hlasů, než by kdo myslel. Arogantní, krysí a neomluvitelné způsoby pana Topolánka a odpudivý Paroubek musí jednou začít ztrácet hlasy. Není možné donekonečna oblbovat tytéž lidi. Slovy klasika: jak by tady bylo krásně, kdyby partaje ČSSD + ODS + KSČM tady nebyly.

0 0
možnosti

brumla

10. 9. 2009 13:40
Re: Pan Doležal se myslím plete,

Tak mi ale teda vysvětlete, kdo tam neustále tu ODS, ČSSD a KSČM volí ? Já to teda rozhodně nebyl :))

0 0
možnosti

Jouda z Kadaně

10. 9. 2009 12:35
Proč je vůbec volit?

Co kdo z nich nabízí? Proč je volit? Kteroukoli ze současných parlamentních stran, včetně "nové" TOP09? Dělají si z nás legraci? TOP09 se tvářila seriózně, ale asi se jí zdá, že to přehnala. Tak vytáhla do Ostravy s fotbalistou. Koho teda oslovuje? Co udělá při této kontinuitě příště? O ODS, ČSSD ani nemluvím, tam jsme si už zvykli na vše a na cokoli.

0 0
možnosti

Klička

10. 9. 2009 10:24
Je to opět jednoduché

ale politické strany, včetně TOP 09 to nechápou a nebo pochopit nechtějí. Stačí vyjít z údajů posledních voleb do Krajů a zejména z toho, že se voleb nezúčastnila jediná demokratická většina - 60% voličů. Tam je pole neorané a tam měla TOP 09 napřít svou pozornost. Stačí vyhledat lidi, kteří nevolili a zeptat se jich proč. Já jsem to učinil a potvrdily se mi moje úvahy. Aby občan šel volit, musí být volby volbami a ne odsouhlasováním kandidátů, nadiktovaných politickými stranami. Občané musí mít pocit, že svou volbou mohou něco ovlivnit. Tento pocit dnes nemají a žádný program žádné politické strany jim jej nedává. Nedodržováním předvolebních slibů jsou již plni a ptají se po příčině. Ta je však většině z nich jasná. Jsou to zásadní nedostatky v Ústavě ČR spojené se špatným a dle mého názoru nedemokratickým volebním systémem, který předpokládá nutnost tvorby povolebních koalic. Tyto ovšem předem vylučují plnění jakéhokoliv volebního programu. Bude-li některá politická strana mít ve svých stanovách a programu většinový volební systém s přímou volbou jednotlivých kandidátů a to napříč politickým spektrem, prosazování zákona o všeobecném referendu k důležitým státním záležitostem, jakož i závazek ŽÁDNÉ spolupráce s KSČM (žádné ani na úrovni krajů a obcí), potom má šanci uspět u oněch 60% voličů, protože jim dá naději na MOŽNOU změnu systému směrem ke skutečné demokracii, k zastupitelské demokracii, kde vládnou občané prostřednictvím svých demokraticky zvolených zástupců a nikoliv nedemokraticky "zvolených" politických stran.

0 0
možnosti

Kotas

10. 9. 2009 10:32
Re: Je to opět jednoduché

Moje slova.

0 0
možnosti

spiderman

10. 9. 2009 10:11
Hry či spíše politické manévry

jsou to jistě zajímavé. Takové to dílčí a velmi hrubé srovnávání soutěžních týmů. Kde ale máme ten chléb ? Když se nebude řešit chléb pro lid a se zásobování chlebem nastanou potíže, lid může rázně ukončit politické manévry...

Chléb a hry, osvědčená římská zásada...        jen tak pro pořádek.

0 0
možnosti

spiderman

10. 9. 2009 10:29
Re: Mělo by jich být pět

podobně, jako minule. S tím se dá aritmeticky čarovat před i po sestavení budoucí vlády. Pátým subjektem byli minule zelenáči. Nyní by to měli být topiči. Jde o pátou kolonu v tradiční a ustálené politické sestavě. Co je pátá kolona známe z historie. Rovněž víme co uměl Trojský kůň. Složení topičů nyní neumožňuje vyhodnotit, čí bude pátou kolonou ? Anebo kdo si osedlá trojského koně? Dvojice politických kapitálových vedoucích naznačuje, čí jsou a koho noty budou v budoucím parlamentu hrát. Vážení, je tady ale jedno ALE.... Žijeme v éře masových manipulací. Kde je psáno, že je ovládá pouze ta špatná strana ? Kde je psáno, že dobrá strana to neví a může toho mistrnou politickou taktikou využít ?

0 0
možnosti

Bobyzboby

10. 9. 2009 9:07
TOP 09 je vábnička na důvěřivce!

Pane 'A je to', nevím jestli jste jen příliš důvěřivý a mýlíte se, nebo jste aktivním účastníkem této modré konspirace a lžete, ale pravda je taková, že TOP 09 je jen další stranou modré mafie!

Mafiáni ve vidině kšeftů manipulují voliče, protože nějak se k těm hlasům musí dostat. Předstírají, že TOP 09 jsou ve sporu s ODS a že např. Kalousek je dočista vypraný Kalousek. Slouží jim manipulativní PR média a průzkumy na zakázku .

Cílovým segmentem jsou ti, kteří nechtějí volit zdiskreditované strany, ale někoho pořád ještě volit chtějí, protože stále ještě trochu doufají v demokracii.

Modří kšeftaři věří, že jim to zase projde.

0 0
možnosti

Mir

10. 9. 2009 10:12
Re: TOP 09 je vábnička na důvěřivce!

Bohužel je to tak. Je to stejná návnada jako byla Unie Svobody, DEU, Strana zelených a podobné nastrčené strany. Takzvaná strana na jedno použití. Na naivní voliče to působí, vždyť volí vždy novou štičku, která jistě udělá v našem zabahněném rybníce pořádek. Problém je, že ta strana je tvořena starými kádry. Kalousek, Parkanová, Schwarzenberk, někteří poslanci a senátoři, všichni všehoschopní a vždy připravení pro peníze nastrčit otevřenou dlaň. Nakonec se jim ani nedivím. Kdo by jim jinak dal bez nějakého velkého úsilí 80 tisíc měsíčně a spoustu výhod? Je to příjemný způsob jak se nabalit. Jen by si od toho volič neměl slibovat vůbec nic pozitivního. Ti lidé tam nejdou kvůli voličům, ale kvůli sobě...

0 0
možnosti

UL 8/09

10. 9. 2009 8:37
z Německa

Čtenáři mých poznámek vědí, že často dodávám, proč jsem si vybral určité aktuální téma. Tentokrát mě motivovala informace od jednoho známého v ČR, který mi řekl, že se jeho bratr prý „zamiloval“ do „rovné daně“. Tím mě trochu udivil, protože rovná daň přece ohrožuje sociální vyváženost ve státě.

Pomyslel jsem ale hned na to, a vás to v první chvíli možná překvapí, že možnost spoření už vlastně spoření vytváří, protože ten, kdo žije v nouzi a nemůže šetřit, se svými finančními možnosmi vzdaluje od těch, kteří si spoření dovolit můžou – a to dokonce ve velkých částkách.

Rovná daň samozřejmě tuto nerovnost ve srovnání s progresivní daní jen zesiluje.

A v dobách, kdy stát z finančních důvodů nebude možná v situaci dál nabízet základní služby ve školství a zdravotnictví je úsilí o snižování daní či o zavedení „rovné daně“ přímo asociální.

 Podle mého to platí i v době, kdy hospodářství roste, prosperuje a vzkvétá, ale co si o tom myslíte vy?

0 0
možnosti

AHA

10. 9. 2009 11:35
Re: z Německa

Co je nespravedlivého na rovné dani. I při rovné dani člověk se zdanitelným příjmem 40.000 Kč odvede 2x tolik co člověk se zdanitelným příjmem 20.000. Progresivní daň je trest za schopnost dosáhnout lepšího příjmu.

Ale, pokud by peníze vybrané na daních byly použity ve prospěch společnosti jako celku a ne k vydržování určitých skupin parazitujících na státu asi by to nebyl takový problém.

0 0
možnosti

A je to

10. 9. 2009 8:09
K článku

Nevím proč neutěšený stav v ODS Doležal svádí na jakési křídlo z hradu.ODS v dnešním podání je stranou lidí tupu Dalíka.Nemá to už se seriozním chováním,logickým a analytickým  myšlením  nutným pro ekonomické reformy co dělat.Otevřeně řečeno je to strana tunelářů typu Řebíčka, s předsedou který umí akorát ukazovat práka(modrýho?)Tím je celá ODS nedůvěryhodná a ani se nedivím ,že slušnější lidé co nevolí levici nebo KDU  bude volit TOP 09.TOP 09 přeji velký úspěch ve volbách.kníže by byl 1000 x lepším premiérem než hulvát Topol s poradcem a uplatitelem  Dalíkem.

0 0
možnosti

Přihlížející

10. 9. 2009 12:36
Re: K článku

Přesně tak!

0 0
možnosti

REX

10. 9. 2009 8:08
Je to trochu jinak.

Např. moje maličkost. Nikdy jsem nevolil 3 naše větší strany a ani lidovce. ODS kvůli Klausovi a všem těm ostatním bolševikům co do ní nalezli a také kvůli její v podstatě nacionálně socialistické a protievropské politice. Bolševika nepočítám. Socialisté se v podstatě chovají  jěště hůř než ODS (Gross, Kavan, Ráth  a spol.) A Lidovci? Zatím jsou jenom směšní. Takže pořád hledám. Nyní to schytá asi TOP09 (a to  Kalouska opravdu nemusím). Takže TOP09 dostane asi 4-7 % hlasů mě podobných,  2-4% hlasů voličů ODS, něco málo od slušných socialistů a pár od Lidovců. Možná se chytne i nějaký nevolič. Podtrženo a sečteno - 9-12% je reálý zisk TOP09.

0 0
možnosti

Martin

10. 9. 2009 12:54
Re: Je to trochu jinak.

Souhlasím, vidím to podobně.

0 0
možnosti