Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Takže tohle bylo ono? Ještě že se toho chudák Jackson nedožil

Tohle si snad nezaslouží nikdo. Takže ani Michael Jackson. Okamžitě po jeho smrti se v showbyznysu strhla rvačka o to, kdo na této jedinečné události vydělá nejvíc peněz. A když to pořadatelské agentuře nevyšlo s jejich monstrózní koncertní sérií, narychlo spíchli aspoň "unikátní snímek ze zkoušek koncertů". Jakožto vzpomínka na krále popu vpravdě smutný artefakt.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

USA=o.k.

12. 11. 2009 4:21
UCELOVE CECHACKOVSKY NAPSANY CLANEK

UCELOVE CECHACKOVSKY NAPSANY CLANEK to je. Protoze je zajimave, ze clanek neni nadepsany treba: "TALENT VYBORNEHO ZPEVAKA TRHA REKORDY TRZEB I POM JEHO SMRTI".

Autor clanku se cechckovskym nizkym zpusobem snizil k ironizaci umelce a k zrelativizovani jeho kvalit ( i kdyz ne primo). Protoze, jaky spravny nadpis by jinak mel byt? Co je unikatni na tom filmu a jeho novem singlu This is is? Co? To ze vydelava suprove penize????? NIKOLIV!!!!!!!! To je u vynikajiciho zpevaka, zejmena Michaela Jacksona, NORMALNI. Unikatni na techto filmech je vynikajici Michaelovo tanecni predvedeni nacviku tance a nadherny pevecky vykon!!!!!! (I kdyz u neho je to take normalni, protoze vzdy je DOKONALY!!!!!! Avsak ostatni slavni umelci nemaji takove kvality jako on a TIM se lisi!!!!!!! (Nikoliv prodejnosti. To je jiz podruzna vec vyplyvajici z jeho kvalit!!!)

Celkova atmosfera presentace M. Jacksona v CR je opravdu "cechackovska" na urovni maleho zaprdeneho postkomunistickeho Cechackovska: Hovori se o nem hlavne, jako o nejaky podivny VECI ("ikone"- to slovo pripomina nejakou kostku ci co, zejmena, kdyz Cechacek to slovo vyslovi studenym tonem bez naprosteho zajmu o jeho umelecke kvality). Hovori se o nem hlavne, jako o nejaky podivny VECI ("ikone"), nikoliv jako o vynikajicim svetovem umelci vsech dob (vecne zive legende), ktery prevysil i Elvise Presleyho a the Beatles i Queen (Fredyho)!!!! V Britanii se o M. J. hovori s obdivem a s laskou pro jeho vyborne umelecke schopnosti a jeho nadhernou lidskost. A to jen proto, ze Anglicani jsou hudebnim narodem, zejmena ta anglicka cernosska pristehovatelska cast. Zde v Anglii (pisi z Londyna, kde ziji) je opravdu doslova kazdy druhy clovek (zejmena cernosi) vynikajici hudebnik. A proto maji hudebni citeni a pochopeni pro talent M. Jacksona!!! To se bohuzel, o postkomunistickem cechackovsku, rici neda.

0 0
možnosti

USA=o.k.

12. 11. 2009 4:22
Re: UCELOVE CECHACKOVSKY NAPSANY CLANEK

P.S.:

Komunisti znicili VSECHNO, vcetne hudebni kultury. A ta nova generace je stale jeste negativne ovlivnena svymi zmagorenymi rodici budovatelskymi pisnemi a soudruhem Karlem Gottem, kycem, komunistickym produktem, ktery mnohokrat jen kopiroval pisnicky ze suproveho kapitalistickyho Zapadu.

ZPEVAK S NEJKRASNEJSIM HLASEM VSECH DOB je Michael Jackson, a proto ho lidi kupuji i po smrti. Tot je obycejna, hola, prosta pravda. Nic vic, nic min.

Mike, diky!!!!!

(A odpust Cechackum. (Jsou to postkomunisticti ubozaci.)

0 0
možnosti

USA=o.k.

12. 11. 2009 4:14
MJ=NEJKRASNEJSI HLAS VSECH DOB

Michael Jackson ma NEJKRASNEJSI HLAS VSECH DOB.

At si rika kdo chce co chce.

To je proste fakt s kterym se nehne.

0 0
možnosti

Martin Gonda

7. 11. 2009 10:01
Kritika recenze

Veleváźnená paní autorko, výše uvedená snůška blábolů, předpokladů a odhadů se v mém oku nedá nazývat reportáží. Pokud máte k práci MJ tak zaujatý názor, nevím, proč jste práci na článku vůbec přijala. Tuto "recenzi" bych spíše zařadil někam do kategorie osobních blogů a názorů. Lidové noviny u mě získávají další minusový bod...

0 0
možnosti

felicitty

2. 11. 2009 23:58
pro paní autorku

Vážená autorko!

Chápu, že pro člověka vyrůstajícího v českém prostředí je těžké pochopit, že něco takového existuje. Asi jste se nikdy neúčastnila žádné zvukové zkoušky a vůbec hudbě asi nerozumíte, jinak by jste musela pochopit genialitu a úžasnou profesionalitu, kterou dokument zachycuje. Žádný playback, jen tak dokonalé ( myslíte si, že jste natolik erudovaná, aby jste na základě vlastních uší toto posoudila?????) Pasáž, kde Jackson vymýšlí vokalistům hlasy, muzikantům říká jak to mají hrát ( aby to znělo jak z desky) a pod. mne jen utvrdily v tom, čemu jsem celý život věřila a to, že navzdory kontroverzi, kterou MJ představuje, to byl až do své smrti génius a naprostý profesionál, který si o všem rozhodoval sám. Už jen pro toto poselství si film zaslouží díky a ne tuto omezenou a malou kritiku.

0 0
možnosti

Vladimir

2. 11. 2009 15:43
Byl to zazitek!

Vazena pani redaktorko, Vy akorat delate cest svemu jmenu. Jinak byste takovy blabol asi nestvorila.

0 0
možnosti

Milaneze

4. 11. 2009 19:14
Re: Byl to zazitek!

Len na vysvetlenie českým čitateľom - kačura je jedným z výrazov označujúcich mužský pohlavný úd.

0 0
možnosti

Jana

1. 11. 2009 11:17
Bylo to ono !

 Byl to Michael pur!  Tak jak jsme ho  my ,vsichni fanousci chteli videt a svym zpusobem se snim i rozloucit . Pani redaktorka je asi hluchostudena , tak ji nechte breptat !! Snazila se , ale marne . Kdyz jsem na tom byla v kine ,vsichni tleskali a sedeli az do posledniho zaberu !! Jo ta objektivita pani redaktorko , ta Vam schazi !

Vsem kdo Michaela uznavali preji krasny den ..

0 0
možnosti

abraka

1. 11. 2009 11:14
Vazeni,

asi jste nepochopili o co tady jde. Tato recenze neni o Jacksonovi samotnem, natoz aby nekdo tady zpochybnoval jeho vyznam. Recenze je o "filmu". Vy fanousci, v reakcich podemnou, nakonec tyto nedostatky jistym zpusobem potvrzujete a nasledne i omlouvate. Nam s nadhledem je jasne oc bezi. Je to podvod na fanousky. Tento film vznikl jenom proto, aby si nekdo nabalil kapsu. Upozornit na jeho dilo a poselstvi bylo az druhorade.

0 0
možnosti

MUDr. C

1. 11. 2009 14:23
Re: Vazeni,

Ano, někdo si určitě "nabalí kapsu" - ale v případě Američanů mohlo být stejně "prvořadé", aby se fanoušci (ale i odmítači) mohli s MJ rozloučit a možná i poopravit bulvárem zdeformovaný obraz MJ. Škoda, že máme v nátuře všechny úspěšné zesměšňovat, příp. podezírat ze zištnosti. Ideály jsou nám už jen k smíchu, ve všech oblastech.

0 0
možnosti

Veronika

31. 10. 2009 10:07
Ano,tohle BYLO ono

Nevím,zda-li jsme byly obě dvě na stejném filmu paní Kačurová,avšak podle vaší "recenze" mám dojem,že nikoliv.Myslím,že hned ten úvod Vašeho článku je jakousi vstupní halou do Vašeho paláce neobjektivnosti a stejné zaujatosti,jakou projevují vůči Jacksonovi média a to nejen ta bulvární.Domnívám se,že nazývat tento dokumant koláží je hodně neopodstatněné.Myslím,že režisér Kenny Ortega provedl mistrovskou práci,jelikož udělat souvislý film z pár zkouškových záběru není to stejné,jako mít několika milionový rozpočet,rok na natáčení a dotáčení záběrů.Tady už bohužel nebyl ani čas ani možnost dotočit to,co by film dotáhlo k dokonalosti.A možná právě proto film dokonalý je,jelikož si na nic nehraje,vše co zde vidíme je syrové a nevyumělkované-naprosto upřímné.Myslím,že zřejmě nemáte v uchu naposlouchán Jacksonův hlas,jelikož všechny písně byly zpívány Jacksonem samotným,bez pomoci playbacku či jiné.Proto říci,že bylo něco zpětně dohrávno studiově je zřejmě výsledkem Vaší nevědomosti.Lidská poselství,která byla vždy součástí Michaela Jacksona nemůžete nazvat předimenzovaným.Myslím,že to byl opravdu jediný člověk,který se upřimně zajímal o to,co se s naší planetou děje.Je toto snad bezduché?Možná jen pro Ty,kteří se do toho absolutně nedokáží vcítit a tak je pro ně jednodušší nazvat Jacksona podivínem a magorem.Rozhovory s ostatními protagonisty show jsou myslím dosti přínosné,velice by mě zajímalo,jestli zrovna Vy by jste brala s ledovým klidem to,že máte tu čest spolupracovat s Vašim idolem.Také by jste určitě měla jisté citové výlevy,kterými by jste zahrnula nejen svou rodinu a přátele,ale měla by jste určitě nutkání vykřičet to do světa.A to samé udělali oni-podělili se o svou radost ze splněného snu.This is it na mě zapůsobilo tak,že jsem si při závěrečném nápisu Michael Jackson King of Pop opravdu setřela upřímnou slzu,kanoucí mi po tvaří,jelikož svět přišel o velikána všech velikánů,což tento dokument názorně ukázal.Michael měl srdce na pravém míste,což každý nemá.

0 0
možnosti

Jacko

31. 10. 2009 16:17
Re: Ano,tohle BYLO ono

Tak asi takhle nějak to bude... zase bych to s tím lichocením tolik nepřeháněl, ale byl to nepochybně člověk, který svým chováním nezapadal do šedého průměru. Samozřejmě dělal také chyby... jako my všichni ostatní. Paní Kučerová zřejmě chtěla napsat také negativní recenzi, když těch kladných je plný internet a pořát se ta chvála opakuje. Bohužel to tady možná úplně nesedí, a je zbytečné kritizovat za každou cenu. Nechci tvrdit, že vše bylo live a nic se neupravovalo, ale jelikož mám Majkla opravdu dobře naposlouchaného, tak řada věcí byla opravdu "na živo". Nevím kdo by informaci typu - byly to playbacky, ze štábu vypustil, takže nevím, kde k tomu recenzentka došla. Možná se snažila to vydedukovat z poslechu a vystupování. A říct, že to byly playbacky může být také v jistém případě závist, předem zaujatých "antifanoušků", kteří mu prostě nepřáli úspěch a vnitřně nechtěli věřit, že se dokáže vrátit. Ale je to její názor a má na něj právo.

Kdybych napsal svoji minirecenzi, tak bych snad jen řekl, že lidem, kterým se jeho muzika líbí, tak tento film budou mít rádi. Uvidíte zde Majkla takového jaký byl, krásné taneční kreace, atd... ANO občas je to uděláno možná trochu zbytečně  dojemnou scénou. Ale tento film nebude souzen podle toho jaký dopravdy je, ale spíš podle toho, kdo co k úmění MJ a k němu samotnému cítí.

Závěrem snad jen, že je poněkud úsměvné, že sem do komentářů píšou lidé, kteří o něm četli párkrát v bulváru a z toho si poskládali jaký je... a své představy se nevzdají. O MJ je mnoho "pravd" z mého pohledu to vypadá, že věřím spíš té kladné, ale snažím se vycházet z výpovědí lidí kteří ho měli rádi a znali ho třeba od dětství daleko lépe než nějaký paparazzi z blesku... samozřejmě je to také stále jen můj názor a netvrdím, že to tak je a že to je správně...

0 0
možnosti

Marie

30. 10. 2009 17:55
L.O.V.E.

Nebudu opakovat výhrady vůči rádoby "zasvěcené" recenzi. Myslím si, že člověk by měl psát o tom, čemu rozumí, co zná. Alespoň trochu. To v případě paní  Kučarové neplatí. Inu, její věc. Jen se zeptám: Vám ty snahy o záchranu Země a skutečného lidství připadají "předimenzované"??? Obávám se, že jich spíše není dost. Ačkoliv s těmi, kdo jsou hluší a slepí, nehne nic. Žijeme takovým stylem, že nám každý projev lásky připadá téměř úchylný. To rozhodně v pořádku není.

0 0
možnosti

Pavel

30. 10. 2009 17:51
Neni magor jako Magor,

 tomu nasemu, Jirousovi, nesaha ani na paty

0 0
možnosti