Diskuze
Jeruzalém se učí žít s tramvajemi. A stěžují si židé i Palestinci
Děkujeme za pochopení.
V. Klíma
Ilegální tramvaj
Kdyby pan Ruajdí trochu přemýšlel, možná by mu došlo, že stavbu financuje jeruzalémská radnice nebo izraelský stát, každopádně obojího je součástí, byť je Arab, takže o nějaké "jeho" půdě nemůže být řeč.
Jeho slova lze brát i jinak - jako vyjádření, že Arabové v Izraeli nechtějí být součástí Státu Izrael ani jeho občany a chtějí žít ve vlastním státě. Jednak to platí jen o některých a za druhé by se potom měli zříct veškerých výhod, které jim plynou z izraelského občanství.
Ovšem samozřejmě nečekám, že by člověk vedený nenávistí přemýšlel nad podobnými právnickými nuancemi.
J. Rechnovský
Bez emocí
Jeruzalem je kopcovité město. Podstatně kopcovitější než Praha. Údržba tratí bude jistě náročná a nákladná. Navíc se může stát poměrně snadným cílem politicky motivovaných útoků.
Nejsem odborník na dopravu, takže otázky pro specialisty. Není to celé poněkud nesmyslné? Nestačily by třeba trolejbusy pohybující se částečně v nějakém svém pruhu nebo koridoru?
V. Franc, MBA
Lze ručník, propálený elekrickým proudem..
ještě vyprat...??