Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

DOLEŽAL: Smrt politikům!

„Válka jest jistá. Srbsko a Rusko nám pomůže v té válce. Bude se to řezat. Může být, že nás v případě války s Tureckem Němci napadnou, poněvadž s nimi drží dohromady. Můžeme se vždy spojit s Francií, která má od 71. roku spadeno na Německo. A už to pojede. Válka bude, víc vám neřeknu.“
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J. Belling

24. 2. 2010 12:00
Milý pane Nováku

Součástí nástupní strategie každého diktátora ve 20. století bylo, že parlament je žvanírna a parlamentní politika je svinstvo, s nímž se nemá slušný člověk mazat, a že jedině Mussolini/Hitler/Rydz-Śmigly/Salazar atd. na bílém koni může národ spasit. Ono bubílkovské "s politiky netančím" je prvním krokem v tomto směru.  Doležalovo horlení proti paušálnímu nadávání na politiky je proto správné a konzistentní. Jeho vlastní nadávání na některé politky je také v pořádku. Pokud je někdo přesvědčen, že konkrétní politik XY je lump, pak je to sice krajní, ale pořád ještě součást politické debaty. Pokud s tím nesouhlasíte, zkuste mu to vyvrátit a dokázat, že zepsouvaný politik je moudrý muž s náběhemn na otcovství vlasti, nebo alespoň slušný člověk. Žvanit o "dvojím metru" je v tomto kontextu hloupost.

0 0
možnosti
JN

J. Novák

24. 2. 2010 15:39
Pane Bellingu, musím jen krátce. A opakovat se, protože ...

všechno už jsem nejméně jednou napsal.

Např.: "Rozhodně bych tento apel (proti paušálnímu pohrdání politiky) autorovi nevyčítal";  "autor ve skutečnosti vůbec nemyslí paušální pohrdání";  (protože mu) "nejapné pohrdání" celou jednou skupinou politiků připadá "správné, zatímco jinými politiky zavrženíhodné, ba nebezpečné pro demokracii".

Pane Bellingu, máte pravdu, že zásadní je kontext. A právě o to jde, že stačí věci dát do jiného kontextu než bylo míněno a všechno se jeví jinak. Prosím nepodsouvejte mi vaše kontexty.

0 0
možnosti
JN

J. Novák

23. 2. 2010 7:06
Pane M.Komárku, vašich nesmyslných nadávek si asi nesmím ...

... příliš všímat, jsou holt příliš silnou součástí vaší osobnosti.

Začnu odzadu vašeho výlevu, třeba vám konečně zřejmá logika (budu postupovat co nejpřehledněji) z toho vyplývající takto snáz doklapne: 1. pokud tvrdíte, že Doležalův včerejší článek "Smrt politikům!" a jeho jen necelý měsíc starý článek "Politik do domu, vidle do ruky", jsou konsistentní, mohl jste ji najít jedině v konsistentním používání dvojího metru, jeden metr na jím oblíbené mafiány, druhý metr na ty ostatní; 2. žádná jiná konsistentnost tam bohužel není, a je to tak ubohé a do očí bijící, že právě o tom jsem byl nucen psát; 3. tito jeho oblíbenci (v kontrastu s jejich nepřáteli, podle společné mantry bolševiků i fašistů: Kdo nejde s námi, jde proti nám) se dají dlouhodobě v jeho článcích snadno identifikovat, přestože občas se jejich složení mění; 4. už těžší je tuto rodinu jeho oblíbenců nějak jednoslovně pojmenovat, nejsou spojeni jen s některou stranou, přestože ODS je jejich typickou součástí; 5. proto je někdy označuji jako modří (ale jindy třeba jako la famiglia, nebo třeba TOP 0L9); 6. proto pokud mluvím o modrých, má to svůj nezbytný důvod, není to samoúčelné nebo nadávka; 7. ovšem pokud vy mne oblékáte do oranžových trenýrek, je to právě jen proto, že podléháte shora zmíněné mantře "kdo nejde s námi ..."; 8. a trapně se mýlíte, jsem fundamentální konzervativec a v jiných (zcela jiných :-) diskuzích často píšu o konzervativních hodnotách a například jak jim současná mainstreamová pravice škodí; 9. ale vás to nejspíš nedojme, protože nejdu s vámi ...

0 0
možnosti
RS

R. Sedláček

23. 2. 2010 7:36
Re: Pane M.Komárku, vašich nesmyslných nadávek si asi nesmím ...

Mám ve zvyku neplácat jen tak do větrutru a cucat si fakta z prstu. Protože jsem si vámi citovaný článek ne zcela vybavoval, vyhledal jsem jej a znovu pročetl. Bohužel s vámi nesdílím názor, že se jedná o dvojí metr, ale na to máme oba právo.

0 0
možnosti
RS

R. Sedláček

23. 2. 2010 4:24
Objektivní zhodnocení

Tentokrát považuji článek p.Doležala za objektivní zhodnocení nedělnívh OVM. Dost mne štve Prima, když již pár minut po skončení Punčochářovy partie v upoutávkách na večerní TN překrucuje výroky diskutujících a podává je ve zcela jiném kontextu.

A p.Černíku, naposledy byl s tituly takhle trapný jako vy D.Rath v OVM, když náměstka MZ nazýval bakalářem a samotnou ministrini zdravotní sesřičkou. 6e jre Rath všehoschopný lump bez charaktweru a názoru, to se ví. Že je sprosťák a demagog se taky ví, ale taky se ví, že na rozdíl od některých jinývh není hloupý ( o čemž jste mne vy zatím nepřesvědčil)

Vás pane Komárku vyzývám k ignoraci jakýchkoliv výpadů chorých mozků typu Černík, Pixa. I já se tak zařídím.

0 0
možnosti
LP

L. Pixa

23. 2. 2010 8:12
Tak po mne neúnavný "diskutér" Sedláček opět zatoužil ...

zřejmě mu přišlo líto,že jsem se několik dnů neozval a nechal jej blábolit jeho lži a hovadiny bez odezvy ....... vrátil jsem se v noci a zjistil,že modrá paka trpí pod jhem socialistů a Paroubka málo.Málo proto,že mají spoustu času na neustálé psaní svých rádobypravicových blábolů,nedělají nic jiného,než neustále buší do klávesnice ......  a Komárek a Sedláček tento peloton vedou o dvě koňské délky. Velmistr soudruh  Sedláček dokonce rozšířil své "působení" i na NP,lidovky jsou mu málo ...... jakpak naplňuje Komárek svoji pravicovou duši ? Tím,že dřepí celé dny,týdny a měsíce v přítmí u počítače a buší do klávesnice jak správný pravičák má pracovat,nespoléhat se na stát, řádně vychovávat svoji rodinu,studovat ..... že by zrovna Komárek šel příkladem,se opravdu říci nedá. Ale keců a nadávek všem ostatním má opravdu dost....

PS - chorý mozek možná mám Sedláček,ale stoprocentně se mám lépe než Vy .... já si život užívám,oproti Vám nikomu nic nezávidím ......apropó - CHarouzovo cessna

je jiná než ta moje ....

0 0
možnosti

M. Černík

22. 2. 2010 20:16
Pane Doležale

z Vašeho článku jest cítiti velké zmatení Vašich priorit  i rit.   Za koho vlastně budete pysmenkovat po volbách ? To budete čekat, jak dopadne další melčákovsko tlučtchořovská kojálice , nebo,co bude pateří Vašich ojdologických průlomů na českém politickém hnojišti ?

Je jasné, že lavírujete , abyste si to nerozházel ani tam, ani onde, v jednom máte recht - bylo evidentně zřetelné , že jedině ZEMANOVI se Topolánek neodvážil hulvátsky skákat u Moravce do řeči a i vynechal přitroublé kroucení očima  i svou řepou.

Zeman a Topolánek se respektují , ale i tak by jeden druhého nejraději viděl v nějakém muzeu voskových figurín, kam patří nakonec oba dva .

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

22. 2. 2010 21:43
to by mě zajímalo

na jaké pořady se to díváte. Šampionem ve skákání do řeči, posměšných grimasách,  lžích a pomluvách je jednoznačně Rath. Zajímavé je , že o této "morální autoritě" nikdy nenapíšete nic negativního. Náhoda příteli Černíku?

0 0
možnosti

R. Švehla

22. 2. 2010 19:33
Nejen Rusko; i my vstoupíme do EU !

No tak podívejte se, pane Doležale. Je všeobecně dobře známo, že náš bývalý předseda, bývalý přítel Zeman podle zradil pracující lid. Místo bezvýhradné podpory současnému vedení Strany chce nepřítel Zeman kandidovat proti našemu předsedovi, příteli ing.Jiří Paroubkovi.   :-(((   Ale nechme mu ještě těch pár týdnů, ať si užije svých 30 stříbrných.

Protože v odhadu světového vývoje má renegát Zeman pravdu : Ano, do r.2030 opravdu vstoupí Ruská federace do EU. S tím přece počítají obě naše bratrské Strany, s tím počítá každý pokrokový, levicově založený člověk.

Prostě najisto počítáme s tím, že do dvaceti let bude Armáda Ruské federace dost silná a tzv.Západ dost prohnilý, aby bylo možno poskytnout tamním pracujícím bratrskou internacionální pomoc. Rusko zkrátka a dobře vstoupí nejen do EU, ale i do ostatních kapitalistických států Evropy. A samozřejmě, hrdinná Armáda RF nevstoupí do EU sama; půjdou s ní další bratrské armády, mezi nimi i ta naše.

Vstoupíme společně do EU, rozprášíme tlupy po zuby ozbrojených žoldáků US Army a jejich domácích přisluhovačů. Zubožený evropský proletariát bude radostně vítat naše znavené, leč šťastné vojáky-osvobodite, bude je hostit posledními zbytky své ubohé stravy, bude je zasypávat květy šeříků (nebo jinými květy, podle toho, co bude zrovna v danou chvíli kvést). A tančit, tančit se bude všude !

Bratrská internacionální pomoc armád Varšavské smlouvy ze dne 21.srpna 1968 zachránila naši vlast před hrůzami kapitalismu a demokracie !    ***    Volte ČSSD a KSČM !

0 0
možnosti
JN

J. Novák

22. 2. 2010 18:36
Už zase pláčete něco o té oranžové. Zkusím od vaší fóbie ...

... odbočit zpět k Doležalovu článku, třeba to při troše sebezapření zvládnete i vy, pane M.Komárku.

Zamyslete se, smí přední žurnalista deníku, rádoby intelektuálního, napsat jen necelý měsíc po sobě, dva zcela nekonzistentní články? Obzvlášť když z jejich porovnání jasně vyplývá, že jediným důvodem pro jejich nekonzistentnost je je prostomyslné fandění jedné provařené straně? Jsou jen dvě řešení této prosté hádanky. A když zavrhneme možnost, že by šlo o hlupáka, zbývá řešení jediné. Vyslovte je prosím sám.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

22. 2. 2010 21:40
melete nesmysly

oranžovou barvu jsme v rámci našeho "dialogu" zmínil zcela poprve, zatímco vy (stejně jako ten psychopat Černík) máte přívlastek "modrý" téměř v každé větě. Pan Doležal opravdu není hlupák a je názorově velmi konzistentní. Rozhodně ale nehodlám podporovat nějakou vaši další konspirativní teorii... 

0 0
možnosti

J. Kejkrt

22. 2. 2010 16:16
Válka jest jistá ...

A tak zasáhl dobrý voják Švejk do světové války svým milým, roztomilým způsobem. Historiky bude zajímat, že on viděl daleko do budoucnosti. Jestli situace vyvinula se později jinak, než jak on vykládal u Kalicha, musíme mít na zřeteli, že neměl průpravného diplomatického vzdělání.

*

Komentovat výroky pana Zemana mi nestojí za to.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

22. 2. 2010 15:37
souhlas

především s chápáním stávající situace v PS.

0 0
možnosti

M. Černík

22. 2. 2010 20:05
Re: souhlas

Komárku,

jak můžete bez zveřejněného titulu s něčím souhlasit , Vy karierní  dyplomate se slámou ve škorních ???

0 0
možnosti
JN

J. Novák

22. 2. 2010 15:25
Evidentně pro pana PR žurnalistu Doležala je období 3 měsíce

... před volbami něco úplně jiného, než 4 měsíce před volbami.

Nad Doležalovým hraným rozhořčením nad odsuzováním politiků jsem chvíli nevěřil vlastním očím. Můj dojem, že on sám politiky (samozřejmě ne ty modré) neslušně už kolikrát špinil jsem si ale raději hned ověřil.

Mezi jeho staršími články jsem rozhodně nemusel hledat moc dlouho, během 20 vteřin jsem první takový Doležalův výblitek zvratků našel, článeček: "Politik do domu, vidle do ruky" z 25. ledna 2010.

Takže když nás teď Doležal straší fašouny, protože někdo poukazuje na špíny jeho milované modré rodiny, proč netrpěl stejnými strachy když sám kolikrát špinil jiné politiky?

Nebo že by chtěl monopol jen pro tu modrou špínu? Faktem je, že až tak špinavá strana jako dnešní ODS tady ještě nebyla. A podle modrého Doležala bychom to měli mlčky trpět.

0 0
možnosti