Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Prokurátorka Horákové míří na svobodu. I díky Klausovi

V případě osmaosmdesátileté bývalé prokurátorky odsouzené na šest let nastal podle informací Lidových novin zásadní zvrat. Necelý rok poté, co musela nastoupit do vězeňské cely za podíl na justiční vraždě Milady Horákové se tak Ludmila Brožová-Polednová zřejmě dostane na svobodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M. Bezouška

2. 3. 2010 8:37
na celé věci je největší hrůzou

tento článek a diskuse k němu. Docela všichni zúčastnění totiž úplně přehlédli, že prostě kdosi (článek neříká kdo) poslal prezidentské kanceláři žádost o udělení milosti té paní. Příslušní úředníci pak jen dělali svou práci (kterou měl, mimochodem, udělat dávno před tím někdo jiný) a zjistili přitom, že jsou zde nejasnosti ohledně předchozích amnestií (jedna z nich je, tuším, Havlova). Nic víc, nic míň. Bláboly o "svoloči" pak docela pomíjejí důležitou věc: máme-li mít opravdu právní stát a společnost, musí justice, policie a úřady vůbec postupovat vždycky stejně, podle regulí. Docela bez ohledu na to, o koho či o co se jedná. Případné úvahy o tvrdosti či měkkosti toho postupu nebo zákona mohou přijít na pořad až když je věc řádně zjištěna, projednána a posouzena. Právní a morální indiferentnost, jak ji kdysi požadoval kromě jiných také Václav Havel pravíc, že je třeba více ctít "ducha" zákona než jeho literu může vést zase jenom ke skutkům, jakých se kdysi dopustila paní Polednová. Námitka případné vadnosti zákonů neobstojí, ta by byla na místě jen v nějakém totalitním systému.

0 0
možnosti

M. Komárek

2. 3. 2010 14:22
tohle vnímám

jako správnou a hlavně racionální tečku nad celkem zbytečně emotivní diskuzí okolo jedné jedubaby.

0 0
možnosti

L. Lešnovský

2. 3. 2010 8:11
Justiční a politická svoloč

Zástupci státu, rytíř dobra a špičkový "klimatolog" Klaus a krásna šéfová justiční mafie

pí. Vesecká opět potvrdili jaký balast v justici vládne.Po té co komunistická soudkyně zabránila odsouzení soudruha Grebenička st. a soudruh Vaš si užívá domova důchodců.Krvavá babička bude v klidu spomínat na své "spravedlivě odsouzené oběti".  

0 0
možnosti

M. Bezouška

2. 3. 2010 8:42
Re: Justiční a politická svoloč

měl jste, pane, asi na mysli "marast". "Balast" znamená přítěž,  přídavná (nebo také zbytečná) zátěž, dává se například na dno lodí pro zvýšení stability.

0 0
možnosti

R. Houška

2. 3. 2010 7:39
Všem diskutujícím tu uniká jedna podstatná věc

z tohoto článku. Za prezidenta máme pokrytce, který sice veřejně komunistické vražedkyni, mimochodem odsouzené na směšně krátkou dobu(její věk není důležitý, jde o princip), zamítne žádost o milost, ale na druhé straně potichu hledá zadní vrátka a našeptává soudu v Hradci Králové???, jak jí pustit.

Takže já teď zcela veřejně prohlašuji: Pane (soudruhu) bolševiku Klausi, jste stejnej ksindl jako ta baba a doufám, že vám to ten nahoře náležitě spočítá. Mě se z vás toliko zvedá žaludek.

0 0
možnosti

M. Černík

1. 3. 2010 21:37
Nejsmejakooni ... jsme daleko pitomější díky hadráku

všem lidem ,kteří pochybují o důvodnosti trestu komunistické zrůdy -prokurátorky Brožové Polednové bych rád napsal toto:

1) ať každý , kdo je za její omilostnění , je zcela jedno jedno na základě jaké hyenistické konstrukci "zdůvodnění" , verdiktu , bych doporučil, aby ve své hlavě dali dohromady představu, že na místě zavražděné Milady Horákové byla jejich vlastní matka , sestra, dcera  a podobně.... Ty tupce , co z libovolného důvodu relativizují vinu Brožové oslovovat tímto nemusím, to jsou větší kreatury než Brožová.

2) Oběti komunistů a jejich donašečů  registruje hrdelními rozsudky nad nevinnými politickými vězni součaný archiv justice několik set, "na útěku zastřelených" několik tisíc a zničených rodin a životů mladých lidí - potomků poravených a umlácených při výsleších -  se už nikdo ani nesnažil spočítat , šlo jistě o desetitisíce žničených rodin a lidských osudů. Jak hodnotit v těchto souvislostech nejvyšší představitele státu, který za dvacet let nenalezl dost vůle tyto vředy společnosti vyříznout a napravit , na to nemám slov . Vím , jak tituluji ty velikány politiky , kteří sesmolili ve svých vypitých mozcích generální pardon všem komunistickým vrahům  umně vyplivnutým slovem NEJSMEJAKOONI . Řada současných vysoce postavených politiků za suché z nosu používá DODNES zkonfiskovaný majetek a nemovitosti po obětech komoušů, protože dodnes tento šustrstát mnohým pozůstalým konfiskované domy a majetek nevrátil. A zřejmě nikdy díky komusi na Hradě A KOMOUŠŮM V DNEŠNÍ JUSTICI nevrátí.

Každému , kdo se dnes přidá na obhajobu zrůd, jako je polednová a jí podobných stvůr přeji, aby Osud zařídil, že na jejich nejbližších se vyřádí nějaký hepariňák , Manson, spartakiádní vrah a pod. . Jsem -li schopen nejvyššího opovržení těmito zrůdami , které vyprodukoval komoušský režim, zde dále průběžně vládnoucí i po hadráku , opovrhuji jimi a ještě více těmi, co rudé zrůdy zpod komoušských šibenic chtějí omilostnit. Zřejmě ve zdejších diskuzních spisovatelích je jich dost. 

0 0
možnosti

T. Gahler

1. 3. 2010 23:15
Re: Nejsmejakooni ... jsme daleko pitomější díky hadráku

Tvoje emoce plně chápu, i když si nemyslím, že si sám osobně prožil něco, co tě budí ze sna. Víš, broblém v dnešní době je ten, že lidi kteří tyto kauzy otvírají vůbec nejde o spravedlnost ale o zviditelnění jich samotných a je jedno zda jde o právníky nebo politiky.Na úkor těchto nespravedlností bývalého režimu vydělávají na účet lidí(daňových poplatníků)těžký peníze a sorri s tím já nesouhlasím.Proč by lidé kteří  v té době ani nebyli na světě měli platit za to co se stalo před tím než se narodili a kór v době kdy na tom nejsme zrovna nejlíp. Nebylo by lepší se starat o to co je dnes a co bude zítra:

0 0
možnosti

T. Gahler

1. 3. 2010 19:56
Paní Horáková je vinna a co dál.

To že Horáková je vinna je bezesporu jasné. Otázek je tu hodně.Kdo to přikázal, kdo další byl za touto kauzou, atd. Kolik nás  to bude stát.  Pro mě je jediná otázka aktuální. A nejedná se jen o tento případ ale i o další kauzy. Kdo  zaplatí  tyto kauzy. Proč mám já ze svých daní platit odškodné ale hlavně soudní procesy.Komu to pomúže, když některé oběti v těchto kauzách jsou  po smrti. Proč jejich potomci, kteří ani nezažili bývalý režim mají dostat odškodné, odškodné z našich peněz(daní).

0 0
možnosti

T. Gahler

1. 3. 2010 20:08
Re: Paní Horáková je vinna a co dál.

Omluva záměna jmen Brožová Poledníková

0 0
možnosti

Z. vintr

1. 3. 2010 19:01
Škoda! Bába by měla vydechnout naposled

v kriminále. Horákovou popravili zvláště závrženíhodným způsobem a to tak, že kat jí

pomalu utahoval smyčku kolem krku, aby co nejvíce trpěla!  To vše tyto komunistické zrůdy sosnovaly.

0 0
možnosti

V. Novák

1. 3. 2010 18:58
Realisticky - skoro slepá babka,

která musí mít v base opatrování jako v domově důchodců, půjde z basy do toho domova důchodců.

Ven stejně sama nemůže i když už bude smět...

V čem bude pro ni rozdíl? Že dům důchodců bude muset platit?

0 0
možnosti

M. Stuchlik

1. 3. 2010 19:39
Re: Realisticky - skoro slepá babka,

ANo, za své zločiny měla být popravena.

0 0
možnosti

Ľ. Valenčík

1. 3. 2010 18:27
komunisti maju novu mucenicku

ved kto by uz nepolutoval tu prastaru babku.

0 0
možnosti

J. Kábrt

1. 3. 2010 17:47
amnestie

Jestli se na ni vztahuje amnestie,tak musí být propuštěna a odškodněna.Vše řádně vyšetřit a potrestat toho,kdo takovou ostudu způsobil.Přece žijeme v demokratickém státě a už všechno nesvalujte na komouše.Za vše mohou dnešní politici!

0 0
možnosti

V. Skalová

1. 3. 2010 17:59
Re: amnestie

Jistěěě. Hlavně, že vy jste tak ochotně kdekoho odškodňovali, že...

0 0
možnosti

J. Frgalova

1. 3. 2010 17:19
však

ona půjde stejně odtud rovnou do pekla, to jsem si jistá

0 0
možnosti

T. Haban

1. 3. 2010 18:18
Re: však

přesně, ďábel si ji doufám brzo veme, vražedkyni.

0 0
možnosti