Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

'Nechceme, aby nás obsluhovali barevní,' řekli hosté. Hotel vyhověl

Pětihvězdičkový floridský hotel Ritz-Carlton vyhoví svým hostům naprosto ve všem. Ověřila to jedna britská rodina. Nechtěla, aby ji obsluhovat nikdo 'barevný nebo s cizím přízvukem'. Podmínku zapsala do hotelového systému a číšník, který měl rodinu obsloužit – černoch, byl převelen na jinou práci. Obrátil se proto na soud.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J. Malinovský

25. 4. 2010 0:56
Hahaha, to mu tak věřím...

"Tranchant z toho byl tak zdrcen, že musel vyhledat zdravotnickou a

psychologickou pomoc."  Hahaha, to mu tak věřím...

   

Jinak proč by si host nemohl vybrat, kdo jej bude obsluhovat? I když věřím, že někteří hajzlíci v politických funkcích by zákazníkovi nutili někoho, koho nechce.

0 0
možnosti
AM

A. Machacek

25. 4. 2010 15:36
Re: Hahaha, to mu tak věřím...

Jak by se ti libilo kdyby nemohl obsluhovat cesky cisnik jen proto ze cesi kradou?

0 0
možnosti
JN

J. Novák

24. 4. 2010 20:03
Osobně s postupem hotelu souhlasím

Chudáček musel vyhledat zdravotnickou pomoc. Pitomost je to vyčůránek, který chce na tom pouze vydělat. Obecně je právem každého zákazníka, aby si diktoval podmínky. Pokud mu nebude vyhověno, může jít jinam. Je právem poskytovatele služby, aby mu nevyhověl. Pak ale může přijít o zákazníka. Obecně je ze zákona povinností zaměstnance plnit příkazy zaměstnavatele včetně možnosti dočasného převedení na jinou obdobnou práci. Pokud zaměstnavatel postupoval korektně, mohl zaměstnanec přijít tak maximálně o 'šedou část příjmu', tedy o spropitné.

0 0
možnosti