Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Mladí proti seniorům? Spíše jen obyčejná bitva o hlasy voličů

Měsíc před volbami se v Česku rozhořel spor, koho volit. A nabírá nečekaných rozměrů. Začíná nátlakem mladých na prarodiče, aby nevolili ČSSD a KSČM, a končí schováváním občanek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Láníček, Ing.

27. 4. 2010 21:07
Co mě fascinuje,

tak to jsou ty pindy o tom, jak starým je jedno co se teď děje, protože oni to za dvacet let splácet nebudou . Co to tady pořád melete, vždyť už jsme si měli dávno žít po tom několikerém utahování opasků v tom pravém,  nefalšovaném, kapitalistickém blahobytu.  Asi je počínání těch starých pořád ještě málo zodpovědné k té budoucnosti  jejich vnuků. Vždyť už téměř nic užitečného nedělají, akorát  tu budoucnost prakticky prožírají. Úplně nejzodpovědnější by teď asi bylo, kdyby dobrovolně a v tichosti co nejrychleji tento svět opustili. No jo. jenže kam si pak budou mladí chodit pro peníze na studia, na bydlení, nebo třeba na kočárek. Vždyť ta trojkombinace pro mimino stojí kolem dvaceti tisíc. A co třeba hlídání vnuků, aby jejich rodiče mohli chodit do práce a splácet hypotéku ? Takže to co se píše o těch stařících na Facebooku, platí nejspíš jen pro ty cizí !

0 0
možnosti

M. Komárek

27. 4. 2010 22:10
kdyyby nevládla 8 let čssd

je situace ohledně zadlužení mnohem méně dramatická ...

0 0
možnosti

J. Kejkrt

27. 4. 2010 13:16
Debata o klipu úplně vytlačila debatu o zadlužování.

Prostě obsah zústal stranou a řeší se jenom forma, jakou o něm bylo hovořeno.

Tím se dokazuje, že tahle reklamní akce stála za starou bačkoru.

0 0
možnosti

M. Komárek

27. 4. 2010 13:22
to bych netvrdil, na to je brzy

máme tu jen samé reakce nasraných důchodců a pak repliky ostatních lidí, vesměs středního věku. Názor prvovoličů zde logicky není, nechodí sem. Mladí s tou formou klipu problém nemají, tak snad registrovali (na rozdíl od důchodců) obsah ...

0 0
možnosti

m. anklewicz

26. 4. 2010 16:17
Cílovou skupinou Hitlera, byli blonďatí Árijci.

Další zajímavý aspekt diskuzí , je argument, který lze shrnout takhle: Proč se k tomu vy  staříci vůbec vyjadřujete, vždyť to nebylo určeno vám, nebyli jste cílovou skupinou. Kouzlo téhle obludné argumentace spočívá v tom, že je uplatňována selektivně (opravdu kouzelné slůvko). Pokud bychom se důsledně drželi této argumentace, nebyl by naprosto žádný důvod k zákazu Dělnické strany. Jejich shromáždění jsou často uzavřená a cílovou skupinou jejich argumentace nejsou v žádném případě ani židé ani cikáni. Přesto v rozporu s logikou (některých zastánců Mádla, Issové a Zelenky)protestují. Možná je to tím, že díky historickým zkušenostem vědí, že v případě vítězství těchto nadlidí budou mít opět možnost "vychutnat " genocidu. Našim důchodcům tato historická zkušenost chybí. Jejich zkušenosti bude moci zužitkovat až příští důchodcovská generace. A v té už možná bude i Mádl a Issová.

0 0
možnosti

M. Komárek

26. 4. 2010 16:26
vyjadřujte se klidně 24 h denně

ale má to stejný význam asi jako když vegetarián nadává řezníkovi, že má drahé maso ...

0 0
možnosti

M. Komárek

26. 4. 2010 16:07
"8 let vlády soc.dem jsem přežil"

pane Potměšile - tohle "přežití" (jak jste to správně napsal, protože za těch 8 let nic významného nenastalo) nás všechny stálo cca 800 mil. na státním dluhu. Kde ty peníze jsou? Co se vybudovalo, jaké reformy byly zahájeny? Do čeho to bylo investováno, aby se to mladým (těm co to budou splácet) vracelo?

0 0
možnosti

J. Potměšil

26. 4. 2010 16:28
Re: "8 let vlády soc.dem jsem přežil"

Pokud nebude Rath předsedou vlády nebo nezískají podíl na moci komunisté, tak se neobávám zásadního odklonu od demokratického právního státu. Co se týče zadlužení, tak podíl na něm má i pravice - co ta dělala? Nejdřív mobilizovala, a pak... Navíc soc.-dem. neměla 51% a rozpočet schvaluje celá Sněmovna. Zadlužování mi také vadí, tím spíš, že jsem spíš ten, kdo doplácí na ty, kdo jsou na tom ještě hůř nebo nic nedělají, a zároveň nemá tolik, aby peníze neřešil. Jen se snažím dívat na věc realisticky a spojení levice (tím méně soc.-dem.) s procesem s Miladou Horákovou mi připadá trochu jako demagogie.

0 0
možnosti

v. čajka

26. 4. 2010 16:03
..a nejdemokratičtější je píKavalírová:

"udělejte všechno na světě..." Někdy mám pocit,že někteří "demokrati" mají totalitu v krvi stokrát víc,než dnešní komunisté.

0 0
možnosti

M. Komárek

26. 4. 2010 15:23
"klip je hnusný"

toto je nejčastější zhodnocení od generace nad 50. To znamená, že se klip dokonale povedl :-)

0 0
možnosti

v. čajka

26. 4. 2010 15:36
Re: "klip je hnusný"

Hnusný je,ale především protože je nevkusný a násilný a rádoby mladá Issová tam vypadá jako stará bába.Jedné věci si na něm ale cením.Je to takový upřímný coming out naší zlaté mládeže od filmové branže současnosti,která je na opravdový kumšt tak chudá,jako je chudý stavební písek na zlato.

0 0
možnosti

v. čajka

26. 4. 2010 14:48
Vím,mysleli to z legrace...

 jsou ale věci,které se veřejně říkat a doporučovat nesmí.Vyzývat někoho k nátlaku,výhrůžkám a manipulacím je pahnus a pokud k tomu ještě vyzývají "celebrity" je to už opravdu chucpe.Do budoucna už si dám pozor,abych i náhodou nezhlédl cokoli od Zelenky,nebo něco v čem hraje toto rychlokvašené duo.Snad s jedinou vyjímkou kdyby toto trio nějakým zázrakem participovalo na něčem srovnatelném s tím nejlepším,co bylo v česku natočeno.Ale to dřív budou prasata lítat,že ano...

0 0
možnosti

S. Smutná-Vaňátková

26. 4. 2010 15:12
souhlas-na každou Issu se vaří voda....

vystihl jste to perfekně , nemluvě o nabádání k sledování análního porna a to i dětem  !

0 0
možnosti

J. Vargulič

26. 4. 2010 14:00
Teprve..

Teprve teď jsem se na ten klip koukl a je hnusný..Jinak - každý ať si volí podle svého názoru a životních zkušeností, ono se to stejně příliš a zásadně nezmění. Nevěřím v zásadní zlom po volbách..Výsledek bude těsný a vítěz bude mít ruce dost svázané..

0 0
možnosti

M. Komárek

26. 4. 2010 14:12
ten klip není určen pro vás

stejně jako Eva a Vašek se nesnaží oslovit mladé teenagery tak toto není pro zakyslé dědky (což jsme pro ně my všichni po 40). Takže vaše hodnocení (ale i mé) má naprosto nulový význam ...

0 0
možnosti

J. Potměšil

26. 4. 2010 13:27
Klip je hnusný

Úmysl působit na mladé voliče, příp. i na voliče jiných věkových skupin, je možná dobrý, ale ta forma!? Starý člověk je představen jako nesvéprávný blbec, kterému někdo musí radit. Mé babičce je 90 a radit nepotřebuje. Dále vypodobňovat starého člověka a la děda Simpson, se kterým všichni cynicky vyjebávají (he he - on je zmatený, blbý starý, he he - on má umělé zuby), je možná vtipné v seriálu, kde je ale jasné, že to není v pořádku - v klipu se to už ale bere jako samozřejmost. Návštěva floutka z Prahy, který na prarodiče kašle a teď je jde poučovat, bude spíš kontraproduktivní. Přesvědčené komunisty nepřesvědčí, ti nejspíš ani nemají pravicové vnuky, a ostatní přesvědčovat netřeba. Jinak jak Paroubka nemám rád, tak přesto nesouhlasím s tím, že volit Paroubka znamená volit husákovský režim. I když slibuje kde co, nakonec budou všichni muset šetřit a ví to i soc-dem. A návrat režimu dle mě ani s Paroubkem nehrozí (vždyť tu soc-dem už jednou byli 8 let, Klaus se s nimi dokonce spojil).

0 0
možnosti

Z. Pátek

26. 4. 2010 14:00
Re: Klip je hnusný

Nechci vám vyvracet váš názor na ČSSD, ale čiší z něj dílem jistá naivita (jdou opravdu přes mrtvoly, nevšímáte si?) a dílem také nedostatek informací (nechci použít hned slovo nevzdělanost) - historické zkušenosti s mnohem méně levicovou socdem poválečnou jsou jednoznačně  v tomto ohledu velmi špatné. Na blbou úrověň klipu mám stejný názor, i když tomu úmyslu fandím velmi.

0 0
možnosti

P. Brodský

26. 4. 2010 13:16
Já bych volil Šimurdu

Zavazuji se, že budu volit ODS za předpokladu, že sesadí Nečase a zvolí svým předsedou pana Šimurdu.P.Šimurda je tím nejautentičtějším představitelem české pravice.

0 0
možnosti

P. Šimurda

26. 4. 2010 13:22
Re: Já bych volil Šimurdu

Pan Šimurda nekandiduje, pan Šimurda se má dobře a hlídá si na Valašsku svůj džob. Kromě toho má pan Šimurda kus pole pod Radhoštěm, který ani jézéďáci nechtěli a také svůj hrob. Takže pan Šimurda si jenom sedí a vede si tady svou tzv. "valašskou kurwapi.apolityku" a má z toho ze všeho velkou prdel.

0 0
možnosti